No to mamy kryzys!!!

Data: 2009-06-08 19:04:29
Autor: Kudlaty
No to mamy kryzys!!!

Użytkownik <komunista0@op.pl> napisał w wiadomości news:6069.000003f2.4a2798b6newsgate.onet.pl...
Uprzejmie donoszę, że następuje gwałtowne załamanie rynku detalicznego. Maj był
słabszy, ale czerwiec zapowiada się dramatyczny. Na dole to dopiero teraz widać.
Wszystko co z tym związane dopiero przed nami. Wiem, wiem wszyscy o tym trąbią od
dawna, ale ja dopiero teraz to zauważam.

Dziwisz sie jakbys dopiero sie urodzil. Poprzednie lata byly nastawione na:
- produkt typu karta kredytowa
- produkt kredyty hipoteczne

Wszystkie 2 zrodla finasowania sie skonczyly.
Pozostalo traz splacac oraz budowac sobie bufor finansowy /frank troche oczom wyciagnal pare lez/

Obecnie jest:
- wysokie oprocentowanie na depozytach
- brak akcji kredytowej hipoteka
- sprzedaz kart krdytowych spadla
- bezrobocie
- brak stabilizacji - jutra

W/w objawiaja sie redukcja konsumpcji dobr.

Bedzie w najblizszym czasie:
- wzrost oplat za czynsze
- wzrost oplat za wode, gaz, energie
- wzrost oplat za prowadzenie rachunkow, spready, oplaty za karte, przelewy, etc
- zmniejszenie kosumpcji= zwikszenie bezrobocia
- brak bodzcow z tytulu zmniejszenia podakow tylko wizja zwiekszenia tych posrednich.
- i konsekwencje spirali inflacji /energa, paliwa = wzrost koszyka jedzenia/

Bedzie w najblizszym czasie zaciskanie petli

No to mamy kryzys!!!