No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)

Data: 2009-09-01 18:10:08
Autor: PiotrNaCieniu
No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)
Celem przyblizenia tematu, ponizej male copy i paste ze strony glownej:

jak dla mnie bzdura.... kolejnym pomyslem niech bedzie stopmotocyklistom.pl bo komus biker corke przelecial lub zone, stopdresiarzom bo buraki za glosny muzy sluchaja w tych swoich beemkach, stopburakom - na wszelki wypadek gdyby znowu mieli blokowac ulice... stopstopom coby pieniaczy wypatrywac :) jak dla mnie lepiej zajac sie tematem klusownikow, osob zajmujacych miejsca inwalidow anizeli quadowiczom - jak w regionie daja sie we znaki - wywrzec petycja z podpisami na lokalnych wladzach likwidacje problemu - a wiadomo jak ogol sie bedzie pienial to i wladza musie sie pokazac... a takie strony jak dla mnie tylko daja przyklad frustracji kolejnych osob, ktore raczej wielkiej sukcesu nie odniosa :(

no i zapomnialem stoppuszkom.pl bo w koncu fajnie by sie smigalo po miescie gdyby nie Ci debile w tych swoich puszkach ;-)

Pozdr
Piotr __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4386 (20090901) __________

Data: 2009-09-01 18:28:19
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "PiotrNaCieniu" <piotr@grupax.com> napisał w wiadomości news:h7jhk7$smo$1nemesis.news.neostrada.pl...

no i zapomnialem stoppuszkom.pl bo w koncu fajnie by sie smigalo po miescie gdyby nie Ci debile w tych swoich puszkach ;-)
A pod tym to sie chetnie podpisze ;)

PS
Skonfiguruj Esesta.

pozdr

--
Bartek
szukam zx9

Data: 2009-09-02 08:48:45
Autor: fv
PiotrNaCieniu wrote:
stopmotocyklistom.pl bo komus biker corke przelecial lub zone,

Jestem za. Ostatnio dwóch debili zakupiło sobie litry, obcięło wydechy i po nocy zap*** mi pod
blokiem. Także chętnie dopiszę się do takiej inicjatywy.

Jestem również pewien, że mieszkańcy Piastowa, Michałowic i Ursusa z widokiem na Aleje Jerozolimskie
bardzo chętnie powitaliby taką inicjatywę (godz 21-23 to odgłosy jak z toru wyścigowego).

zdziwiony?
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)