No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)

Data: 2009-09-02 11:09:47
Autor: Budyń
No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości news:h7j6vn$1or$1news.onet.pl...
Witam i jak w temacie - uprzejmie donosze o ukonstytuowaniu sie oddolnej inicjatywy majacej na celu walke z wszelkiej masci zaklocaczami ciszy i spokoju natury.
http://www.stopquadom.pl/
Celem przyblizenia tematu, ponizej male copy i paste ze strony glownej:

w ramach wypowiadania własnych opinii to ja też :-) Otóż jestem przeciw nadużywaniu sprzetów mechanicznych. Pojęcie naduzywania jest szerokie, ale czesc obserwowanych sytuacji na pewno sie kwalifikuje dla powyższej stronki. Żyj ale i daj żyć innym.

b.

No to mamy oddolna inicjatywe - stop quadom (i innym zaklocaczom ciszy lesnej)