No to niezle wdepnalem !!

Data: 2010-02-23 17:00:13
Autor: cyc
No to niezle wdepnalem !!
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Cycek-w-rekach-policjantow,wid,12010403,wiadomosc.html?ticaid=19b21
O k....a !!.
Alem sie narazil !! .
Kaczka musiala maczac w tym swoje kacze pazury .
Ne bojta sie wyjde na swoje !!.
Mogl wyjsc J.K.Bielecki , moge tymbardziej i ja !!

:):):)

cyc

PS . Cale szczescie , ze wsrod zatrzymujacych  mnie byli ludze PiS-u ! dalem co trzeba i dalej jest wszystko ok.!.
O reszte , czyli prokurature i sady tez sie nie martwie  bo tam glowie ludzie PiS-u .

cyc

Data: 2010-02-23 17:06:03
Autor: Neko
No to niezle wdepnalem !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

W koncu sie doigrales. Ale nie martw sie. Panslavista bedzie
Ci wysylal paczki zywnosciowe wlasnorecznie przygotowane przez Marudę.

Data: 2010-02-23 17:43:50
Autor: cyc
No to niezle wdepnalem !!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hm0v67$b45$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Alez ja sie nie boje !!...........przynajmniej tak dlugo , jak dlugo ludzie PiS-u , czyli posokaczoziobrowcy siedza w strukturach wladzy sadowniczej !.
Moja niewinnosc jest w tej sytuacji nie do podwazenia !..........i powiem po cichu nawet , ze wcale nie bedzie  mnie to duzo  kosztowac :):) .

cyc

Data: 2010-02-23 17:40:31
Autor: awe
No to niezle wdepnalem !!
Wypuscili cie? przeciez ty masz cos z glowa. tak jak ty trzyma sie w zamknieciu
awe

No to niezle wdepnalem !!