No to opozycja ma problem

Data: 2017-10-30 05:47:35
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
W tv mowil facet z komisji ds reparacji. Reparacje nam sie naleza, to ustalono ponad wszelka watpliwosc. Polska nigdy sie ich nie zrzekla. Polska po podliczeniu strat wystapi o reparacje. Dodatkowo ma byc zmiana w prawie polegajaca na tym ze obywatel bedzie mogl w polskim sadzie indywidualnie domagac sie zadoscuczynienia od rzadu niemiec. Co wspolnego ma z tym opozycja. Bedzie sie musiala opowiedziec po stronie Polski albo niemiec. Jak beda gardlowali ze reparacje sie nie naleza albo ze nie powinnismy sie ich domagac to maja u ludzi przesrane. Jak stwierdza ze sie naleza i powinnismy wystapic to maja przesrane bo pierwdzym zarzutem bedzie dlaczego jak rzadzili to nie wystapili o reparacje. Jak by sie opozycja nie odwrocila to dupe ma zawsze z tylu.

Data: 2017-10-30 06:04:57
Autor: japanizer
No to opozycja ma problem
On Monday, October 30, 2017 at 9:47:35 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

I wtedy sąd na żądanie Ziobry powie: dla Kowalskiego i Nowaka należą się po dwa miliony marek DDR! I jeszcze tupnie nóżką. A wyrok Kowalski i Nowak przybiją sobie do ściany.

Data: 2017-10-30 16:48:22
Autor: silvio balconetti
No to opozycja ma problem
Am 30.10.2017 um 14:04 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Ktos sie chyba niedouczyl albo nie potrafi czytac:

>Immunitet państwa - zasada prawa międzynarodowego, zgodnie z którą żadne państwo nie może wykonywać jurysdykcji wobec innego państwa. Innymi słowy, żadne państwo nie może podlegać sądom obcego państwa. Zasada ta jest emanacją starożytnej zasady prawa rzymskiego "par in parem non habet imperium" (łac. równy nie ma władzy nad równym).

(...)

Immunitet państwa oznacza niepodleganie samego państwa, jego organów i własności, jurysdykcji obcego państwa, a ściślej, samo państwo i jego organy nie mogą być pozywane przed sądy innego państwa, a własność państwa nie może podlegać rewizji, rekwizycji, zajęciu lub egzekucji. Pojęcie immunitetu jurysdykcyjnego obejmuje zarówno immunitet sądowy, a więc postępowanie przed sądami i innymi organami decyzyjnymi, jak i immunitet egzekucyjny, czyli immunitet od środków przymusu służących wykonaniu danego wyroku.<

pl.wikipedia.org/wiki/Immunitet_państwa

Czyli moga sobie pisac na Berdyczow.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-10-30 09:22:01
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
A firmy moga podlegac jak to napisales jurysdykcji innego panstwa? Tez byles niedouczony ale sprawdziles i juz wiesz. Nie zmienia to faktu ze opozycja ma przejebane bo sie musi opowiedziec po ktorejs stronie i kazde jej stanowisko jest dla niej niekorzystne. Szachisci maja na taka sytuacje swoje okreslenie.

Data: 2017-10-30 17:00:50
Autor: Budzik
No to opozycja ma problem
Użytkownik silvio balconetti silvio@invalid.invalid ...

Czyli moga sobie pisac na Berdyczow.

Nastepny który ironii nie rozpozna, nawet jak ta stanie za nim i kopnie w dupe...

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2017-10-30 18:26:18
Autor: silvio balconetti
No to opozycja ma problem
Am 30.10.2017 um 18:00 schrieb Budzik:
Użytkownik silvio balconetti silvio@invalid.invalid ...

Czyli moga sobie pisac na Berdyczow.

Nastepny który ironii nie rozpozna, nawet jak ta stanie za nim i kopnie w
dupe...

Czuje sie kopniety. :-)
Sorry, ze tak czasem w tonie belferskim, ale analizuje przekazy dnia. O Katalonii i Rosji nie nada, terrorysci spia, ale o Niemcach skolko ugodno. Capo di tutti capi musi miec jakas radosc w zyciu. Brejdaka nie ma, ubity, kot nie wyuczalny, nie chce mowic... :-)

Data: 2017-10-31 00:05:45
Autor: the_foe
No to opozycja ma problem
[...]

Może nic nie robić i czekać az PIS, tak jak ze sprowadzaniem wraku, sam się wyjebie na twarz. I co? Szach mat.

--
@foe_pl

Data: 2017-10-31 00:07:25
Autor: the_foe
No to opozycja ma problem
[...]

Sugerujesz, ze będziemy sciagać kasę z niemieckich firm z Polski? Chyba, rzeczywiście na tych reparacjach, w PISowskim wykonaniu, słono dopłacimy.

--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 16:54:16
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Napisz do swojego urzedu skarbowego ze dobrowolnie rezygnujesz z profitow jakie dadza innym reparacje. Masz tam swoja teczke, kazdy ma. Umieszcza oswiadczenie w teczce. Co Ci zalezy, przeciez uwazasz ze nie dostaniemy.

Data: 2017-10-30 17:07:26
Autor: Totalna Opozycja
No to opozycja ma problem

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:bdf5ea69-037d-4002-bf18-609c28cd3cb4googlegroups.com...
[...]

W wychodku.

CL

Data: 2017-10-30 18:31:36
Autor: silvio balconetti
No to opozycja ma problem

G*no! Nic nie dam. :-) Ani tych http://tinyurl.com/y8teqza6

ani tamtych http://tinyurl.com/y7zwlzey

Data: 2017-10-30 11:56:56
Autor: SK
No to opozycja ma problem
W dniu poniedziałek, 30 października 2017 13:47:35 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Co wspolnego ma z tym opozycja. Bedzie sie musiala opowiedziec po stronie Polski albo niemiec

Głowa radziecka a rozum dziecka.
Gdy ci mamusia mówiła, że nie podskoczy i nie zerwie ci gwiazdki z nieba, to po czyjej stronie się opowiedziała?

Data: 2017-10-30 14:27:37
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Przyklad pizdziak z dupy wziales. Moglbys pisac ze nie jestes tworca tekstow ktorych uzywasz. Ale ty peowiec folksdojcz jestes i dla ciebie norma ze komus cos podpierdolisz.

Data: 2017-10-30 15:23:00
Autor: japanizer
No to opozycja ma problem
On Tuesday, October 31, 2017 at 6:27:38 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Przyklad pizdziak z dupy wziales. Moglbys pisac ze nie jestes tworca tekstow ktorych uzywasz. Ale ty peowiec folksdojcz jestes i dla ciebie norma ze komus cos podpierdolisz.

To trzeba było od razu, że "mamuśkę folksdojcza" miałeś, bo gwiazdki z nieba nie zerwała. Trauma na całe życie!

Data: 2017-10-30 15:33:14
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Traume przed wlasnym politycznym pogrzebem ma dzisiejsza opozycja. Takie zywe trupy polityczne. Wielu z nich ma szanse spotkac sie z seryjnym samobojca. Kasa za ulatwienie przekretow wzieta a wybory przegrali i sie interesy spierdolily.

Data: 2017-10-30 15:40:48
Autor: japanizer
No to opozycja ma problem
On Tuesday, October 31, 2017 at 7:33:41 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Sugerujesz, że pisiorki zabijać zaczną przeciwników, bo mimo przejęcia TK, prokuratury i sądów nie znaleźli dowodów na skazanie nikogo z opozycji chociaż za kradzież batonika? No no, idę po popcorn i włączam TVPiS, będzie się działo.

PS. pozdrów mamusię folksdojcza, co ci gwiazdki z nieba zerwać nie chciała.

Data: 2017-10-30 23:43:48
Autor: u2
No to opozycja ma problem
W dniu 30.10.2017 o 23:40, hitlerizer@japanizer.org pisze:
[...]

oj tam piździak sądzisz pisiorków po sobie:)
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-10-31 09:46:51
Autor: Presidente de San Escobar
No to opozycja ma problem
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Jak tam zenkowy tłuku los 700 zawiadomień do prokuratury? :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 14:05:05
Autor: A. Filip
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

A jak polski rząd _wymusi_ uznanie wyroku polskiego sądu przeciw Niemcom
(państwu Niemieckiemu) gdy Niemcy i _niemieckie_ sądy oleją te wyroki?

_Może_ coś tam z tego będzie w zakresie _wyegzekwowanych_ wyroków, choć
ja oceniam szansę  na "nieduże".  Ta ścieżka postępowania ma sens jak
się dobrymi stosunkami z Niemcami ktoś nie za bardzo przejmuje albo jak
chce systematycznie hodować grube kije na wszelki przyszły wypadek.

Kto nawet nie startuje ten nie wygra na pewno.

Data: 2017-10-30 07:52:48
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Zasygnalizowalem o czym facet w tv mowil. Gadal kilka minut i trudno to opisac w kilku zadanich. O mozliwosci wyegzekwowania wyroku polskiego sadu tez mowil. Na razie niemozliwe jest pozwanie rzadu innego panstwa. Nie ma paragrafow. I maja dopisac paragrafy. Tez uwazam ze najgorszym grzechem jest grzech zaniechania. Zwlaszcza ze reparacje reguluje prawo miedzynarodowe. Nie jest ono litosciwe dla agresorow. Jesli sprawa trafia przed sad przy ONZ to znaczy ze agresor nie chcial sie dogadac. Na rozprawie praktycznie nie ma prawa do obrony bo wszyskie wojny sa dostatecznie dobrze opisane i wiadomo kto byl agresorem i kto sie bronil. Gdzies doczytalem ze sad przy ONZ ustala czas splaty i bierze pod uwage kondycje finansowa agresora. Jesli poziom zycia w kraju bylego agresora jest niski to rozkladaja na dluzszy czas. Jesli wysoki to na krocej. Jesli pomimo wyroku nie chce placic to onzetowscy komornicy biora sprawe w swoje rece i wtedy nie ma ze boli jak zajmuja kazdy mozliwy do zajecia majatek dluznika, przepada wtedy wyznaczony czas na splate calosci. Tak zalatwil sie Irak. Dogadali sie z Kuwejtem ze przez 30 lat splaca reparacje czescia z wpywow z ropy. Ociagali sie z platnosciami. Sad przy ONZ wydal wyrok umozliwiajacy sciagniecie calosci. Komornicy sciagneli przez 10 lat calosc. Uwazam ze niemcy jesli zwrocimy sie o reparacje nie maja mozliwosci zeby ich nie zaplacic. I w ich interesie jest zeby teraz z nami w tej sprawie wspolpracowali. Finansowo nic wspolpraca nie ugraja ale moralnie bedzie to dla nich lepiej wygladalo. Z pieniedzmi jakie od nich dostaniemy nie sa nam do niczego potrzebni i to w ich interesie sa poprawne stosunki z Polska. Jak dostaniemy kase to bedziemy duzo kupowali, robili duze inwestycje. Bedziemy mogli wydawac pieniadze u nich albo gdzies indziej. A jak nas wkurwia to bedziemy kupowali wszedzie byle nie u nich.

Data: 2017-10-30 08:11:47
Autor: japanizer
On Monday, October 30, 2017 at 11:52:49 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

I pisiorki dopiszą te paragrafy w prawie niemieckim? No no, szacun.

Data: 2017-10-30 09:23:50
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Gosc mowil ze sa jakies uregulowania w prawie ue. Nie musze sie na wszystkim znac zeby napisac co uslyszalem.

Data: 2017-10-30 23:58:59
Autor: the_foe
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Gosc mowil ze sa jakies uregulowania w prawie ue. Nie musze sie na wszystkim znac zeby napisac co uslyszalem.

nie ma. Każdy kraj ma coś za uszami.

--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 16:43:09
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

No kabaret :DDDDDD
Głupszy od podeszwy kalosza :DDDDDDDDDDDD
Typowy przedstawiciel Trefno Doldowego Podwójniakowego motłochu :DDDDDDD

Ahahahhaha hahah ahahahah ahahhaah !!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 17:13:03
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:f2ievcl3pur2ev8ernjosh2ecrvgd50hak4ax.com...
[...]

Ja pierdzilę! Widziałem różnych oszołomów ale to przerosło moje wyobrażenia. Proponuję by te "paragrafy" dopisac w nowej Konstytucji! Wtedy Niemiaszki zrąbią się w gacie ze strachu i wypłacą (tylko komu?) taką kasę, że Rydzyk wykupi pół Polski.

CL

Data: 2017-10-30 09:25:50
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Oni juz sraja w gacie. Na wszelki wypadek sciagaja do siebie cale zloto jakie maja na swiecie.

Data: 2017-10-30 17:41:04
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 16:43 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Rozchyl poślady parówko!

--
Trefniś

Data: 2017-10-31 09:43:32
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]
> Głupszy od podeszwy kalosza :DDDDDDDDDDDD
> Typowy przedstawiciel Trefno Doldowego Podwójniakowego motłochu :DDDDDDD

O i Trefny Doldowy elektorat się odezwał :DDDDD
Chlast!! - masz z plaskacza! :DDDDD Zasadzenie zrobią ci później władcy twojego
umysłu :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 15:12:55
Autor: Trefniś
No to opozycja ma problem [I będzie Niemie c pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
W dniu .10.2017 o 09:43 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Pozdrowienia od ani, parówo!

--
Trefniś

Data: 2017-10-31 17:33:42
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Od twojej styranej, codziennie zasadzanej ani? :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 18:31:49
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 17:33 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Pucuj się parówo!

--
Trefniś

Data: 2017-11-01 10:27:31
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Od twojej styranej, codziennie zasadzanej ani? :DDDDDDDDDD

Jakie inteligentne odpowiedzi TrefnoDoldowego motłochu :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 23:56:51
Autor: the_foe
[...]

Nie wiesz o czym mówisz, rząd podlega wyłącznie jurysdykcji państwa którym rządzi. Innymi słowy, kasę dostaniemy jak się sam rząd Niemiec zgodzi. Równie dobrze Litwini mogą od nas chcieć kasy za 1920 rok. Chcieć mogą.

--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 17:22:12
Autor: Totalna Opozycja
No to opozycja ma problem!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
A jak polski rząd _wymusi_ uznanie wyroku polskiego sądu przeciw Niemcom
(państwu Niemieckiemu) gdy Niemcy i _niemieckie_ sądy oleją te wyroki?

Nie wiesz? Mohery ruszą  na Berlin i co nasze "szablą odbierzemy" ;-))

CL

Data: 2017-10-30 14:19:57
Autor: Presidente de San Escobar
No to opozycja ma problem
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

W tv mowil facet z komisji ds reparacji. Reparacje nam sie naleza, to ustalono ponad wszelka watpliwosc.

Głupiś jak tvpinfo :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 14:22:28
Autor: Presidente de San Escobar
No to opozycja ma problem
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

 Dodatkowo ma byc zmiana w prawie polegajaca na tym ze obywatel bedzie mogl w polskim sadzie indywidualnie domagac sie zadoscuczynienia od rzadu niemiec.

Buahahahahaha :DDDDDDDDD
Zenkowy poziom :DDDDDDDDDDDDDDd
Wyborcy Pisuaru - Zenek udowadnia że można być głupszym od własnego buta
:DDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 17:00:50
Autor: Budzik
No to opozycja ma problem
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Facet mowił? No to własciwie mozemy zaczac szykowac portfele.
Zenku, zamiast ciagle pisac ze juz juz prawie wystapilismy napisz w koncu o czyms co sie rzeczywiście dzieje. Dzieki z góry.

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2017-10-30 10:57:34
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Tematem jest to ze opozycja ma z powodu reparacji przejebane gorzej niz chlop w kieleckim.

Data: 2017-10-30 10:59:48
Autor: japanizer
No to opozycja ma problem
On Tuesday, October 31, 2017 at 2:57:35 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Tematem jest to ze opozycja ma z powodu reparacji przejebane gorzej niz chlop w kieleckim.

Z jakiego powodu? Że prawdę powiedzieli? Że pisiorki takie reparacje od Niemiec "załatwią", że jeszcze do tego dopłacimy?

Data: 2017-10-30 11:40:38
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Z jakiego powodu pytasz. Ogladam dziennik na polsacie. Aresztowali cwaniakow ktorzy ukradli w krotkim czasie ludziom 8,5 miliona zlotych na przekret na kursy walut. Praktycznie codziennie informacje o amber gold i sa tacy co daja sie zlapac na lep latwego zysku. Celem pisu jest wygranie kolejnych wyborow i sprowadzenie opozycji do ery kamienia lupanego. W stosunku do swoich wyborcow wywiazuja sie z obietnic wyborczych. Pry okazji wielu ich przeciwnikow niezdecydowanych tez zyskalo, chociazby 500+. Przecietnemu wyborcy kolo wentla lataja jakies trybunaly i inne rozne chuje muje i dzikie weze. Przecietny wyborca chce kupic dziecku buty i zeby nikt go z mieszkania nie wyjebal bo jacys oszusci maja ochote na dom w ktorym mieszka. 60% Polakow popiera ubieganie sie o reparacje. I pis o nie wystapi chociazby dlatego ze nic go to nie kosztuje. Jesli ludzie zaglosowali w ciemno za obietnice 500 zlotych na drugie dziecko to zaglosuja za obietnice 150 tysiecy dolarow na statystyczna glowe. A najlepsze bedzie to ze jak wystapia o reparacje to je dostana. Oczywiscie nikt tej kasy bezposrednio do reki nie dostanie. Ale zrobia najnizsza emerytue 2500. Paliwa bez akcyzy. 50 tysiecy wolne od podatku i powyzej dochodowy 3%, 5% i 10% w zaleznosci od dochodu. Na operacje kolana czy biodra bedzie sie czekalo tyle ile trwaja badania a implanty zebow beda na NFZ. I co w sytuacji takich obietnic bedzie mogla zaproponowac opozycja?

Data: 2017-10-30 23:00:59
Autor: Budzik
No to opozycja ma problem
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

W stosunku do swoich wyborcow wywiazuja sie z obietnic wyborczych.

Tu by mozna przypomniec kwote wolna od podatku, frankowiczów i pewnie jeszcze pare spraw.

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-10-31 09:45:21
Autor: Presidente de San Escobar
No to opozycja ma problem
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

> W stosunku do swoich wyborcow wywiazuja sie z obietnic wyborczych.

Tu by mozna przypomniec kwote wolna od podatku, frankowiczów i pewnie jeszcze pare spraw.

Gdzie kwota wolna 8000zł, obniżka VAT, 500+ na każde dziecko? :DDDDDDDDD
Ale z Zenka zrobili idiotę :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 00:02:02
Autor: the_foe
No to opozycja ma problem
I pis o nie wystapi chociazby dlatego ze nic go to nie kosztuje.

Nie wystąpi.
To jest gra pod debili. A ze polowa Polaków ma IQ dwucyfrowe to nie jest to najgłupsza z możliwych gier.
--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 23:00:59
Autor: Budzik
No to opozycja ma problem
[...]

Zenek ma racje. To nei ma znaczenia czy załatwia czy nie bo deadline wyznaczony juz po wyborach. Szach mat.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2017-10-30 18:41:53
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Oczywiscie ze rozstrzygnicie bedzie po wyborach. Najblizsze maja wygrane bez reparacji. Najlepsze z tego bedzie to ze po wyborach wystapia o reparacje.. Nic ich to nie kosztuje. Prawo maja po swojej stronie. Wychodzi ze zeby dostac reparacje trzeba sie o nie upomniec.

Data: 2017-10-31 00:04:03
Autor: the_foe
No to opozycja ma problem
W dniu 2017-10-31 o 00:00, Budzik pisze:
[...]

Służba zdrowia kasę dostanie w 2025, wojsko w 2030. Kwota wolna też bedzie uchwalona coś na 10 rocznicę śmierci Mini Marszałka. Nawet na podwyższeniu wieku emerytalnego tak przeciągali, ze więcej na tym budżetowego oddechu złapali niż PO.

--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 23:00:58
Autor: Budzik
No to opozycja ma problem
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Tematem jest to ze opozycja ma z powodu reparacji przejebane gorzej
niz chlop w kieleckim.

Aaaaa, sadziłem ze mowisz o rzeczywistych działaniach a nie o PR-rze.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2017-10-30 17:15:35
Autor: Totalna Opozycja
No to opozycja ma problem
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:5r9evc9v418fim6fsqhi83499mgfk23jci4ax.com...
[...]

No to skoro żyje jeszcze garstka tych co to brali udział w II WŚ to kasa na główkę będzie potężna. Ja pierdzielę! Co za oszołomstwo! Kto mu płaci za te banialuki? ;-))))

CL

Data: 2017-10-30 23:54:22
Autor: the_foe
No to opozycja ma problem
[...]

ale rozumiesz, ze jak polskie prawo bedzie dopuszczać skarżenie w polskich sądach innych rzadów to polski skarb państwa będzie to wypłacał? Chyba, ze polski komornik będzie w stanie zająć coś w Niemczech. Ale rozumiesz, ze to s-f?

--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 16:14:13
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Bylo ogladac tvpis. Grecy i Wlosi skarzyli z pozytywnym skutkiem rzad i niemieckie firmy u siebie. Immunited panstwa nie odnosi sie do zbrodni wojennych i zbrodni ludobojstwa. Taka furtka w prawie miedzynarodowym jest. Ale byla zamknieta dla Polakow ze wzgledu na brak w polskim prawie paragrafow. Sprawa poszla do TK zeby sie wypowiedzial czy brak mozliwosci zaskarzenia niemcow nie ogranicza praw obywatelskich.

Data: 2017-10-30 22:40:00
Autor: japanizer
No to opozycja ma problem
On Tuesday, October 31, 2017 at 8:15:59 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Bylo ogladac tvpis. Grecy i Wlosi skarzyli z pozytywnym skutkiem rzad i niemieckie firmy u siebie.

Serio serio? Jakiś dokument na ten temat pokażesz, czy jak zwykle podwiniesz ogon i umilkniesz, gdy jesteś spytany o konkrety?

Grecy sądzili Niemcy na prawie 300 miliardów euro, naprawdę już dostali to od Niemiec? Jakiś link na podparcie twoich śmiałych tez?

To samo z Włochami - coś tam włoskie sądy zasądziły, i co było dalej? Niemcy przed ONZ powiedziały: "to niezgodne z prawem międzynarodowym", i sprawa została zakończona.
Z tego co wiem, Guiseppe i Giorgio przybili sobie wyroki do ściany, mają wartość zadrukowanego nim papieru.

I serio w TVPiS powiedzieli, że "Grecy i Włosi skarżyli z _pozytywnym_ skutkiem u siebie"? Wkleisz link do audycji?

Data: 2017-10-31 06:24:27
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Znajdz sobie bez linka i moglbys zmienic ton bo znowu bedziesz mial pretensje. Co masz do powiedzenia o problemach opozycji w zakresie jaki zasygnalizowalem. Ciagle zmieniasz temat.

Data: 2017-10-31 06:40:18
Autor: japanizer
No to opozycja ma problem
On Tuesday, October 31, 2017 at 10:24:29 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Znajdz sobie bez linka i moglbys zmienic ton bo znowu bedziesz mial pretensje. Co masz do powiedzenia o problemach opozycji w zakresie jaki zasygnalizowalem. Ciagle zmieniasz temat.

Buahaha, jaka "wyrafinowana" ucieczka od odpowiedzi na niewygodne dla ciebie pytanie.

Dajesz ten artykuł, w którym opisują jak to Grecy czy Włosi z _pozytywnym_ skutkiem zaskarżyli Niemcy, albo spadaj do piaskownicy.

Data: 2017-10-31 09:02:15
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem
Prosisz i masz. Wczoral tvpis wiadomosci.

Data: 2017-10-31 09:35:02
Autor: japanizer
No to opozycja ma problem
On Wednesday, November 1, 2017 at 1:02:16 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Prosisz i masz. Wczoral tvpis wiadomosci.

No to trzeba było od razu, że nie odróżniasz fantazji w dobranocce od fantazji w TVPiS.

Data: 2017-10-31 17:34:46
Autor: Presidente de San Escobar
No to opozycja ma problem
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Prosisz i masz. Wczoral tvpis wiadomosci.

Link, ptasi móżdżku :DDDDDDDDDD

TVPislam wiadomości to łże-pzpr-wiadomości. Wiarygodność taka sama.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 09:48:34
Autor: Presidente de San Escobar
No to opozycja ma problem
Zenuś a jak tam z 30mld dla Namibii? :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]