No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]

Data: 2017-10-30 14:05:05
Autor: A. Filip
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
W tv mowil facet z komisji ds reparacji. Reparacje nam sie naleza, to
ustalono ponad wszelka watpliwosc. Polska nigdy sie ich nie
zrzekla. Polska po podliczeniu strat wystapi o reparacje. Dodatkowo ma
byc zmiana w prawie polegajaca na tym ze obywatel bedzie mogl w
polskim sadzie indywidualnie domagac sie zadoscuczynienia od rzadu
niemiec. Co wspolnego ma z tym opozycja. Bedzie sie musiala
opowiedziec po stronie Polski albo niemiec. Jak beda gardlowali ze
reparacje sie nie naleza albo ze nie powinnismy sie ich domagac to
maja u ludzi przesrane. Jak stwierdza ze sie naleza i powinnismy
wystapic to maja przesrane bo pierwdzym zarzutem bedzie dlaczego jak
rzadzili to nie wystapili o reparacje. Jak by sie opozycja nie
odwrocila to dupe ma zawsze z tylu.

A jak polski rząd _wymusi_ uznanie wyroku polskiego sądu przeciw Niemcom
(państwu Niemieckiemu) gdy Niemcy i _niemieckie_ sądy oleją te wyroki?

_Może_ coś tam z tego będzie w zakresie _wyegzekwowanych_ wyroków, choć
ja oceniam szansę  na "nieduże".  Ta ścieżka postępowania ma sens jak
się dobrymi stosunkami z Niemcami ktoś nie za bardzo przejmuje albo jak
chce systematycznie hodować grube kije na wszelki przyszły wypadek.

Kto nawet nie startuje ten nie wygra na pewno.

Data: 2017-10-30 07:52:48
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Zasygnalizowalem o czym facet w tv mowil. Gadal kilka minut i trudno to opisac w kilku zadanich. O mozliwosci wyegzekwowania wyroku polskiego sadu tez mowil. Na razie niemozliwe jest pozwanie rzadu innego panstwa. Nie ma paragrafow. I maja dopisac paragrafy. Tez uwazam ze najgorszym grzechem jest grzech zaniechania. Zwlaszcza ze reparacje reguluje prawo miedzynarodowe. Nie jest ono litosciwe dla agresorow. Jesli sprawa trafia przed sad przy ONZ to znaczy ze agresor nie chcial sie dogadac. Na rozprawie praktycznie nie ma prawa do obrony bo wszyskie wojny sa dostatecznie dobrze opisane i wiadomo kto byl agresorem i kto sie bronil. Gdzies doczytalem ze sad przy ONZ ustala czas splaty i bierze pod uwage kondycje finansowa agresora. Jesli poziom zycia w kraju bylego agresora jest niski to rozkladaja na dluzszy czas. Jesli wysoki to na krocej. Jesli pomimo wyroku nie chce placic to onzetowscy komornicy biora sprawe w swoje rece i wtedy nie ma ze boli jak zajmuja kazdy mozliwy do zajecia majatek dluznika, przepada wtedy wyznaczony czas na splate calosci. Tak zalatwil sie Irak. Dogadali sie z Kuwejtem ze przez 30 lat splaca reparacje czescia z wpywow z ropy. Ociagali sie z platnosciami. Sad przy ONZ wydal wyrok umozliwiajacy sciagniecie calosci. Komornicy sciagneli przez 10 lat calosc. Uwazam ze niemcy jesli zwrocimy sie o reparacje nie maja mozliwosci zeby ich nie zaplacic. I w ich interesie jest zeby teraz z nami w tej sprawie wspolpracowali. Finansowo nic wspolpraca nie ugraja ale moralnie bedzie to dla nich lepiej wygladalo. Z pieniedzmi jakie od nich dostaniemy nie sa nam do niczego potrzebni i to w ich interesie sa poprawne stosunki z Polska. Jak dostaniemy kase to bedziemy duzo kupowali, robili duze inwestycje. Bedziemy mogli wydawac pieniadze u nich albo gdzies indziej. A jak nas wkurwia to bedziemy kupowali wszedzie byle nie u nich.

Data: 2017-10-30 08:11:47
Autor: japanizer
On Monday, October 30, 2017 at 11:52:49 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

I pisiorki dopiszą te paragrafy w prawie niemieckim? No no, szacun.

Data: 2017-10-30 09:23:50
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Gosc mowil ze sa jakies uregulowania w prawie ue. Nie musze sie na wszystkim znac zeby napisac co uslyszalem.

Data: 2017-10-30 23:58:59
Autor: the_foe
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Gosc mowil ze sa jakies uregulowania w prawie ue. Nie musze sie na wszystkim znac zeby napisac co uslyszalem.

nie ma. Każdy kraj ma coś za uszami.

--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 16:43:09
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Na razie niemozliwe jest pozwanie rzadu innego panstwa. Nie ma paragrafow. I maja dopisac paragrafy.

No kabaret :DDDDDD
Głupszy od podeszwy kalosza :DDDDDDDDDDDD
Typowy przedstawiciel Trefno Doldowego Podwójniakowego motłochu :DDDDDDD

Ahahahhaha hahah ahahahah ahahhaah !!!!

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 17:13:03
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:f2ievcl3pur2ev8ernjosh2ecrvgd50hak4ax.com...
[...]

Ja pierdzilę! Widziałem różnych oszołomów ale to przerosło moje wyobrażenia. Proponuję by te "paragrafy" dopisac w nowej Konstytucji! Wtedy Niemiaszki zrąbią się w gacie ze strachu i wypłacą (tylko komu?) taką kasę, że Rydzyk wykupi pół Polski.

CL

Data: 2017-10-30 09:25:50
Autor: Zenek Kapelinder
No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
Oni juz sraja w gacie. Na wszelki wypadek sciagaja do siebie cale zloto jakie maja na swiecie.

Data: 2017-10-30 17:41:04
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 16:43 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Rozchyl poślady parówko!

--
Trefniś

Data: 2017-10-31 09:43:32
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]
> Głupszy od podeszwy kalosza :DDDDDDDDDDDD
> Typowy przedstawiciel Trefno Doldowego Podwójniakowego motłochu :DDDDDDD

O i Trefny Doldowy elektorat się odezwał :DDDDD
Chlast!! - masz z plaskacza! :DDDDD Zasadzenie zrobią ci później władcy twojego
umysłu :DDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 15:12:55
Autor: Trefniś
No to opozycja ma problem [I będzie Niemie c pluć polskim sądom w twarz! :-) ]
W dniu .10.2017 o 09:43 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Pozdrowienia od ani, parówo!

--
Trefniś

Data: 2017-10-31 17:33:42
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Od twojej styranej, codziennie zasadzanej ani? :DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-31 18:31:49
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 17:33 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Pucuj się parówo!

--
Trefniś

Data: 2017-11-01 10:27:31
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Od twojej styranej, codziennie zasadzanej ani? :DDDDDDDDDD

Jakie inteligentne odpowiedzi TrefnoDoldowego motłochu :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-30 23:56:51
Autor: the_foe
[...]

Nie wiesz o czym mówisz, rząd podlega wyłącznie jurysdykcji państwa którym rządzi. Innymi słowy, kasę dostaniemy jak się sam rząd Niemiec zgodzi. Równie dobrze Litwini mogą od nas chcieć kasy za 1920 rok. Chcieć mogą.

--
@foe_pl

Data: 2017-10-30 17:22:12
Autor: Totalna Opozycja
No to opozycja ma problem!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
A jak polski rząd _wymusi_ uznanie wyroku polskiego sądu przeciw Niemcom
(państwu Niemieckiemu) gdy Niemcy i _niemieckie_ sądy oleją te wyroki?

Nie wiesz? Mohery ruszą  na Berlin i co nasze "szablą odbierzemy" ;-))

CL

No to opozycja ma problem [I będzie Niemiec pluć polskim sądom w twarz! :-) ]