Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   No to pójdźmy w stronę nowego....

No to pójdźmy w stronę nowego....

Data: 2016-09-15 00:59:53
Autor: Scobowski
No to pójdźmy w stronę nowego....
Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
120-140 kzł .

- silnik benzynowy
- dsg /dct albo klasyczny automat
- <8s do setki
- 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz. wielopłytkowym ... jakkolwiek)
- szyberdach .

Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie spełnia kryterium przyspieszenia).
Na coś jeszcze warto patrzeć?

Data: 2016-09-15 07:38:02
Autor: Mirek Ptak
No to pójdźmy w stronę nowego....
W dniu 2016-09-15 o 00:59, Scobowski pisze:
Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
120-140 kzł .

- silnik benzynowy
- dsg /dct albo klasyczny automat
- <8s do setki
- 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
wielopłytkowym ... jakkolwiek)
- szyberdach .

Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
spełnia kryterium przyspieszenia).
Na coś jeszcze warto patrzeć?

Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2016-09-15 09:14:25
Autor: radekp@konto.pl
No to pójdźmy w stronę nowego....
Thu, 15 Sep 2016 07:38:02 +0200, w <57da33ba$0$641$65785112@news.neostrada.pl>,
Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał(-a):

W dniu 2016-09-15 o 00:59, Scobowski pisze:
> Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
> 120-140 kzł .
>
> - silnik benzynowy
> - dsg /dct albo klasyczny automat
> - <8s do setki
> - 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz.
> wielopłytkowym ... jakkolwiek)
> - szyberdach .
>
> Widze biedne/promocyjne wersje golfa, leona, octavii, tucsona (nie
> spełnia kryterium przyspieszenia).
> Na coś jeszcze warto patrzeć?

Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)

Przy takim budżecie można kupić coś lepszego niż Insignia, o Superbie nawet nie
wspominając. W sumie chyba cokolwiek :)

Data: 2016-09-18 20:49:32
Autor: Scobowski
No to pójdźmy w stronę nowego....
W dniu 15.09.2016 o 09:14, radekp@konto.pl pisze:

Przy takim budżecie można kupić coś lepszego niż Insignia, o Superbie nawet nie
wspominając. W sumie chyba cokolwiek :)

No własnie niebardzo cokolwiek, dlatego pytam o podpowiedzi.
Jak włożysz automat, szyberdach i silnik lepszy, niż 1.0 twinair :D - to niewiele zostaje chyba do wyboru.

Data: 2016-09-16 16:55:18
Autor: Scobowski
No to pójdźmy w stronę nowego....
W dniu 15.09.2016 o 07:38, Mirek Ptak pisze:

Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)


Ale o dotychczasowej Insigni gadają w internetach, że nawet ta turbo - jest mułowata. Sam nie znam nikogo, kto ma, żeby zweryfikować.

Choć fakt, nie pomyślałem o tym samochodzie wcale.

Data: 2016-09-19 12:08:41
Autor: Mirek Ptak
No to pójdźmy w stronę nowego....
W dniu 2016-09-16 o 16:55, Scobowski pisze:
W dniu 15.09.2016 o 07:38, Mirek Ptak pisze:

Nowa Insignia za 3-4 miesiące :)


Ale o dotychczasowej Insigni gadają w internetach, że nawet ta turbo -
jest mułowata. Sam nie znam nikogo, kto ma, żeby zweryfikować.

Miałem do niedawna HB 2.0 CDTI 160 KM - Jeździła bardzo fajnie, ale to prawda, że ten model cierpi na nadwagę :)
Nowy (podobnie jak Astra K) jest sporo odchudzony i będzie miał sporo więcej wigoru :)

Choć fakt, nie pomyślałem o tym samochodzie wcale.

Pomyśl :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2016-09-18 21:36:28
Autor: Tomasz Pyra
No to pójdźmy w stronę nowego....
Dnia Thu, 15 Sep 2016 00:59:53 +0200, Scobowski napisał(a):

Jak nie uzywany superb, to spójrzmy w stronę nowego.
120-140 kzł .

- silnik benzynowy
- dsg /dct albo klasyczny automat
- <8s do setki
- 4x4 (jestem ubogi, może byc na otwartej róznicówce, wiskozie, sprz. wielopłytkowym ... jakkolwiek)
- szyberdach .

Jak odpuścisz 4x4, to Mazda 6 się chyba łapie.
Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).

Data: 2016-09-18 21:45:11
Autor: Przyjazny
No to pójdźmy w stronę nowego....
On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).

Trochę przesadziłeś. W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.

Data: 2016-09-18 23:53:39
Autor: Tomasz Pyra
No to pójdźmy w stronę nowego....
Dnia Sun, 18 Sep 2016 21:45:11 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).

Trochę przesadziłeś. W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.

No tak, zapomniałem o gt86 i LC.
A ten 2.0 253KM to gdzie to takie coś?

Data: 2016-09-19 15:05:23
Autor: Przyjazny
No to pójdźmy w stronę nowego....
On 2016-09-18 21:53, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Dnia Sun, 18 Sep 2016 21:45:11 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).

Trochę przesadziłeś. W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.

No tak, zapomniałem o gt86 i LC.
A ten 2.0 253KM to gdzie to takie coś?

Nie wiem, jakoś nie mogę teraz znaleźć :-(. Od ich strony mózg mi
wyszedł na drugą stronę...
Może zrobię listę, to potem będzie dla archeologów ;-)

1.3  99 KM Yaris
1.6 132 KM Auris
1.8 147 KM Avensis
2.0 252 KM Avensis
2.0 200 KM GT 86
4.0 280 KN LC
4.6 318 KM LC

Data: 2016-09-19 23:58:01
Autor: Tomasz Pyra
No to pójdźmy w stronę nowego....
Dnia Mon, 19 Sep 2016 15:05:23 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

On 2016-09-18 21:53, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Dnia Sun, 18 Sep 2016 21:45:11 +0000 (UTC), Przyjazny napisał(a):

On 2016-09-18 19:36, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:
Do tego będziesz miał chyba ostatni w historii motoryzacji silnik
wolnossący (pomijając jakieś maleństwa po kilkadziesiąt KM).

Trochę przesadziłeś. W Toyo np. masz do wyboru 1.3 99 KM, 1.6 132 KM, 1.8 147 KM, 2.0 253 KM,
2.0 200 KM, 4.6 318 KM i one wszystkie są wolnossące.

No tak, zapomniałem o gt86 i LC.
A ten 2.0 253KM to gdzie to takie coś?

Nie wiem, jakoś nie mogę teraz znaleźć :-(. Od ich strony mózg mi
wyszedł na drugą stronę...
Może zrobię listę, to potem będzie dla archeologów ;-)

1.3  99 KM Yaris
1.6 132 KM Auris
1.8 147 KM Avensis
2.0 252 KM Avensis
2.0 200 KM GT 86
4.0 280 KN LC
4.6 318 KM LC

Ciekawy ten 2.0 252KM, ale internet nie zna żadnego Avensisa co miał 240+KM
(poza jakimiś nadłubanymi).
Zresztą wolnossące 2.0 żeby zrobić 252KM pewnie musiałoby się już kręcić
powyżej 9000rpm, w dzisiejszych czasach bez szans na spełnienie
jakiejkolwiek normy emisji spalin.

Data: 2016-09-20 08:16:10
Autor: Miroo
No to pójdźmy w stronę nowego....
W dniu 2016-09-19 o 17:05, Przyjazny pisze:
1.3  99 KM Yaris
1.6 132 KM Auris
1.8 147 KM Avensis
2.0 252 KM Avensis
2.0 200 KM GT 86
4.0 280 KN LC
4.6 318 KM LC


Ten Avensis 2.0 to ma o 100KM mniej - 152KM.

Pozdrawiam

Data: 2016-09-20 23:52:26
Autor: Scobowski
No to pójdźmy w stronę nowego....
To jeszcze w strone wolniejszych.
CX-5?
Levorg? (fuj, CVT) .
Anybody, anything?

No to pójdźmy w stronę nowego....

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona