No to polaczki do roboty w niedzielÄ™

Data: 2013-12-16 07:44:18
Autor: Wiesiaczek
No to polaczki do roboty w niedzielÄ™
Postępy kapitalizmu mają się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będą zapierdalać w soboty, niedziele i święta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-12-16 08:55:44
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia pięknego Mon, 16 Dec 2013 07:44:18 +0100 osobnik zwany Wiesiaczek
napisał:

Postępy kapitalizmu mają się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będą zapierdalać w soboty, niedziele i święta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

i jak zwykle nic nie zrozumiałeś. Pierwsze ruchy w kierunku dopasoania kodeksu pracy do innego trybu pracy niż na taśmie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-16 10:08:39
Autor: xantiros
napisał:

[...]

"Śmieć" zapomniał ze nie ma czegoś takiego jak "wolne" w soboty, niedziele i święta, zawsze i wszędzie ktoś zapierdala.

Data: 2013-12-16 10:24:04
Autor: mkarwan
Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l8mful$2mi$1node2.news.atman.pl...
[...]

Np. Tel Aviv - komunikacja miejska nie kursuje w Szabat - od piÄ…tku wieczorem do soboty wieczorem.
http://opinie.travelplanet.pl/tel-aviv.html

Data: 2013-12-16 11:21:06
Autor: xantiros
W dniu 2013-12-16 10:24, mkarwan pisze:
[...]

to zabroń pracy w niedziele,soboty i święta - wodociągom, służbie zdrowia, straży pożarnej, policji, elektrowni, telewizji itp.

Data: 2013-12-16 06:21:16
Autor: leming.show
No to polaczki do roboty w niedzielê
u¿ytkownik xantiros napisa³:

to zabroñ pracy w niedziele,soboty i ¶wiêta - wodoci±gom, s³u¿bie zdrowia, stra¿y po¿arnej, policji, elektrowni, telewizji itp.

Jak zwykle palisz glupa tak jak bys nie wiedzial, ale mysle ze wiesz dobrze.. Nie chodzi o zakaz calkowity, chodzi o pozostawienie min. liczby osob. Lec, pedz do szpitali i pytaj dlaczego ciezarnym przyjetym w  ³ikend podaje sie srodki opozniajace porod, a tym przyjetym przed ³ikendem podaje sie srodki przyspieszajace tak aby lekarz zdazyl wykonac robote i mial wolne.

http://wipos.p.lodz.pl/zylla/ut/ig-nobel.html

Data: 2013-12-16 11:26:00
Autor: mkarwan
Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:l8mk6h$764$1node2.news.atman.pl...
[...]

"przedsiębiorcy zagranicznego lub zagranicznego oddziału, lub przedstawicielstwa przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, ze względu na odmienne, w stosunku do pracodawcy, dni wolne od pracy u wyżej wymienionych podmiotów".

Nie jest to praca o której piszesz.

Data: 2013-12-16 14:11:04
Autor: xantiros
W dniu 2013-12-16 11:26, mkarwan pisze:
[...]

a co to ma do rzeczy ? Wg. konstytucji wszyscy są równi, więc dlaczego jedni mają harować w dni wolne a inni się mogą byczyć, zrobić tak aby wszyscy mieli wolne - "proste i sprawiedliwe"

Data: 2013-12-17 08:33:50
Autor: MarcinJM
[...]

Przejdziesz sie, swieże powietrze dobrze ci zrobi.

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2013-12-16 10:18:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l8m7g2$jj$1node1.news.atman.pl...
Postępy kapitalizmu mają się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będą zapierdalać w soboty, niedziele i święta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

Å»ydzi majÄ… niedzielÄ™ w naszÄ… w sobotÄ™ (wÅ‚aÅ›ciwie to od  zachodu sÅ‚oÅ„ca w piÄ…tek do zachodu sÅ‚oÅ„ca w sobotÄ™), nasza niedziela jest u nich normalnym dniem pracy.
Więc może tu chodzi o przedsiębiorstwa żydowskie?

Data: 2013-12-16 13:13:20
Autor: K
W dniu 16-12-2013 10:18, mkarwan pisze:
[...]

piątek do zachodu słońca w sobotę), nasza niedziela jest u nich
normalnym dniem pracy.
Więc może tu chodzi o przedsiębiorstwa żydowskie?

i normalnie pracujesz w niedziele dla swojego zydowskiego pana?

Data: 2013-12-16 12:09:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-16 07:44, Wiesiaczek pisze:
Postępy kapitalizmu mają się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będą zapierdalać w soboty, niedziele i święta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

Jakoś tak sie dziwnie składa że te oszołomy im większego kopa dostaną w d*pe od kapitalizmu tym więcej i głośniej warczą na komunę..

Data: 2013-12-16 12:53:38
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l8mn2v$hjr$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo to ta żydokomuna zmienia barykady i raz komunizm, a raz kapitalizmem daje nam po jajach...

boukun

Data: 2013-12-16 17:36:40
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.12.2013 12:53, boukun pisze:
[...]

Aż nie wiadomo, w którą stronę warczeć i kły szczerzyć :)

Data: 2013-12-16 18:43:37
Autor: Trybun
W dniu 2013-12-16 12:53, boukun pisze:
[...]

Czyli - wypisz wymaluj - żydokomuch boukun - dawniej na barykadach przeciw komunie - dzisiaj werbalnie przeciw  kapitaliÅ›cie...

Data: 2013-12-16 18:54:24
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l8ne4q$b7i$1node1.news.atman.pl...
[...]

Czyli wciąż przeciwko tym samym żydoubekom...

boukun

Data: 2013-12-16 13:11:49
Autor: K
W dniu 16-12-2013 07:44, Wiesiaczek pisze:
Postępy kapitalizmu mają się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będą zapierdalać w soboty, niedziele i święta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Data: 2013-12-16 20:24:32
Autor: MadMan
No to polaczki do roboty w niedzielÄ™
Dnia Mon, 16 Dec 2013 13:11:49 +0100, K napisa³(a):

Postêpy kapitalizmu maj± siê dobrze...

Teraz polscy niewolnicy bêd± zapierdalaæ w soboty, niedziele i ¶wiêta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Wspó³czujê 70-godzinnego (lub d³u¿szego?) tygodnia pracy... :(

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-16 19:56:45
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia pięknego Mon, 16 Dec 2013 20:24:32 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

Dnia Mon, 16 Dec 2013 13:11:49 +0100, K napisał(a):

[...]

Współczuję 70-godzinnego (lub dłuższego?) tygodnia pracy... :(

a niby czemu? Mnie się też w tygodniu nie chce lecieć po pracy na zakupy. A tak wstanę sobie jak człowiek w południe i na luziku jadę do sklepu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-16 21:22:18
Autor: MadMan
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia Mon, 16 Dec 2013 19:56:45 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Wspó³czujê 70-godzinnego (lub d³u¿szego?) tygodnia pracy... :(

a niby czemu?

Bo 70h w tygodniu to strasznie du¿o roboty...

Mnie siê te¿ w tygodniu nie chce lecieæ po pracy na zakupy. A tak wstanê sobie jak cz³owiek w po³udnie i na luziku jadê do sklepu.

Ja jestem dziwny i nie lubiê pracowaæ w niedzielê. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-16 20:39:49
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia pięknego Mon, 16 Dec 2013 21:22:18 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

Dnia Mon, 16 Dec 2013 19:56:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Współczuję 70-godzinnego (lub dłuższego?) tygodnia pracy... :(

a niby czemu?

Bo 70h w tygodniu to strasznie dużo roboty...

Mnie się też w tygodniu nie chce lecieć po pracy na zakupy. A tak
wstanę sobie jak człowiek w południe i na luziku jadę do sklepu.

Ja jestem dziwny i nie lubię pracować w niedzielę.

są zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy można wykonać pewne prace

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-17 06:01:01
Autor: MadMan
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia Mon, 16 Dec 2013 20:39:49 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

Ja jestem dziwny i nie lubiê pracowaæ w niedzielê.

s± zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy mo¿na wykonaæ pewne prace

Owszem. Sprzedawca w sklepie nie nale¿y do nich. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-17 07:44:50
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia pięknego Tue, 17 Dec 2013 06:01:01 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

Dnia Mon, 16 Dec 2013 20:39:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Ja jestem dziwny i nie lubię pracować w niedzielę.

są zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy można wykonać pewne prace

Owszem. Sprzedawca w sklepie nie należy do nich.

Bo Ty tak uważasz? Setki tysięcy ludzi pracują, żebyś mógł się lenić. Bądź konsekwentny i zażądaj kompletnego zakazu pracy w niedzielę. Dla wszystkich. Zero telewizji, radia, telefonów, stacji benzynowych, knajp, kin, teatrów itd.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-17 16:36:10
Autor: MadMan
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia Tue, 17 Dec 2013 07:44:50 +0000 (UTC), masti napisa³(a):

Ja jestem dziwny i nie lubiê pracowaæ w niedzielê.

s± zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy mo¿na wykonaæ pewne prace

Owszem. Sprzedawca w sklepie nie nale¿y do nich.

Bo Ty tak uwa¿asz? Setki tysiêcy ludzi pracuj±, ¿eby¶ móg³ siê leniæ.

Nie leniæ, lecz wypoczywaæ. Oni wypoczywaj± w inne dni tygodnia.
B±d¼ konsekwentny i za¿±daj kompletnego zakazu pracy w niedzielê. Dla wszystkich. Zero telewizji, radia, telefonów, stacji benzynowych, knajp, kin, teatrów itd.

Tak jak pisa³em - jestem dziwny i dla mnie centrum handlowe albo sklep
nie jest szczególnie potrzebny w niedzielê. Nie zmienia to faktu, ¿e
centrum handlowe jest szczególnie potrzebne dla spo³eczeñstwa - w koñcu
chodzenie po sklepach w niedzielê (nie myliæ z chodzeniem na zakupy) to
sport narodowy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-17 17:14:23
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia pięknego Tue, 17 Dec 2013 16:36:10 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

Dnia Tue, 17 Dec 2013 07:44:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

Nie lenić, lecz wypoczywać. Oni wypoczywają w inne dni tygodnia.

no to pracownicy centrm handlowego też mogą

Bądź konsekwentny i zażądaj kompletnego zakazu pracy w niedzielę. Dla
wszystkich. Zero telewizji, radia, telefonów, stacji benzynowych,
knajp, kin, teatrów itd.

Tak jak pisałem - jestem dziwny i dla mnie centrum handlowe albo sklep
nie jest szczególnie potrzebny w niedzielę. Nie zmienia to faktu, że
centrum handlowe jest szczególnie potrzebne dla społeczeństwa - w końcu
chodzenie po sklepach w niedzielę (nie mylić z chodzeniem na zakupy) to
sport narodowy.

nieistotne czy jest ci potrzebny czy nie. Akurat temat zaczął się od zupełnie innych usług niż sklepy

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-16 14:35:49
Autor: Klin
[...]

    I prawidÅ‚owo goje do roboty Szabat tylko dla wybranych!

Data: 2013-12-16 20:33:29
Autor: u2
[...]

dlatego tylko peace !

niedziela jest na modly w kosciolku, szabas w synagodze, a piatnica w meczecie ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-12-16 22:41:58
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52af5588$0$2375$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak jakby to robiło różnicę, w jaki dzień się kto modli do żydowskiego boga...

boukun

Data: 2013-12-16 23:15:48
Autor: u2
W dniu 2013-12-16 22:41, boukun pisze:
[...]

ano robi, durny esbucu. w ten sposob mam trzy dni wolnego ...-;)

Data: 2013-12-17 00:07:32
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52af7b93$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Trzeba było zostać księdzem, to byś cały tydzień nic nie robił...

boukun

Data: 2013-12-17 06:07:39
Autor: stevep
No to polaczki do roboty w niedzielê
Dnia 17-12-2013 o 00:07:32 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:52af7b93$0$2371$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-12-16 22:41, boukun pisze:
dlatego tylko peace !

niedziela jest na modly w kosciolku, szabas w synagodze, a piatnica w
meczecie ...-;)

Tak jakby to robi³o ró¿nicê, w jaki dzieñ siê kto modli do ¿ydowskiego
boga...

ano robi, durny esbucu. w ten sposob mam trzy dni wolnego ...-;)

Trzeba by³o zostaæ ksiêdzem, to by¶ ca³y tydzieñ nic nie robi³...

boukun

Eeee, a pedofilia?  :p
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-12-17 08:46:27
Autor: boukun
No to polaczki do roboty w niedzielê
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.w770i1rg50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

¯eby ¿ycie mia³o smaczek, raz dziewczynka raz ch³opaczek

boukun

Data: 2013-12-17 17:18:43
Autor: u2
W dniu 2013-12-17 08:46, boukun pisze:
¯eby ¿ycie mia³o smaczek, raz dziewczynka raz ch³opaczek

a trzeci raz pluszowy misiaczek, co nie bekoniszczak ? ty wszystkiego probowales ...-;)

--
"¯ydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ¿e s± narodem wybranym. Czuj± siê oni upowa¿nieni do interpretowania wszystkiego, tak¿e doktryny katolickiej. Cokolwiek by¶my zrobili, i tak bêdzie poddane ich krytyce - za ma³o, ¿e ¼le, ¿e zbyt ma³o ofiarnie. W moim najg³êbszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z ¯ydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy u¿ywaj± s³ów 'antysemita', 'antysemicki', nale¿y traktowaæ jak ludzi niegodnych debaty, którzy usi³uj± niszczyæ innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworz± mowê nienawi¶ci".

Data: 2013-12-18 07:36:38
Autor: Mark Woydak
No to polaczki do roboty w niedzielÄ™
Dnia Mon, 16 Dec 2013 20:33:29 +0100, u2 napisa³(a):

[...]

Ty obiboku nigdy nie pracowales bo jako komuszy syn zyles jak pasozyt na
koszt innych.

MW

Data: 2013-12-18 07:35:15
Autor: Mark Woydak
No to polaczki do roboty w niedzielÄ™
Dnia Mon, 16 Dec 2013 07:44:18 +0100, Wiesiaczek napisa³(a):

Postêpy kapitalizmu maj± siê dobrze...

Teraz polscy niewolnicy bêd± zapierdalaæ w soboty, niedziele i ¶wiêta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

W calym prawie swiecie ludki zapierdalaja 7 dni w tygodniu. Obudziles sie
ze snu zimowego czlowieczku?

MW

Data: 2013-12-18 06:45:53
Autor: Wiesiaczek
W dniu 18.12.2013 00:35, Mark Woydak pisze:
Dnia Mon, 16 Dec 2013 07:44:18 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

Postępy kapitalizmu mają się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będą zapierdalać w soboty, niedziele i święta! swojego Pana

[...]

Pierdolisz Waćpan!
Pracuję w firmach zagranicznych i np. dla Francuza niedziela jest dniem świątecznym choćby chuj na chuju stawał.
To samo dotyczy sobót, świąt narodowych i kościelnych.
Zadzwoń w sobotę... co ja gadam... w piątek po 12-ej do jakiejś francuskiej firmy, to w najlepszym wypadku odpowie Ci automat telefoniczny.

Naturalnie, są dyżury w niezbędnych służbach, ale uwierz, że są to naprawdę niezbędne służby.
U nas niestety praca w święta będzie dotyczyła normalnej produkcji i robole będą zapierdalały na swojego Pana w piątek i świątek.