No to polaczki do roboty w niedzielÄ™

Data: 2013-12-16 13:11:49
Autor: K
No to polaczki do roboty w niedzielÄ™
W dniu 16-12-2013 07:44, Wiesiaczek pisze:
Postępy kapitalizmu mają się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będą zapierdalać w soboty, niedziele i święta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Data: 2013-12-16 20:24:32
Autor: MadMan
No to polaczki do roboty w niedzielÄ™
Dnia Mon, 16 Dec 2013 13:11:49 +0100, K napisał(a):

Postępy kapitalizmu maj± się dobrze...

Teraz polscy niewolnicy będ± zapierdalać w soboty, niedziele i ¶więta!

No, prawiczki, chwalcie Pana!

http://www.tinyurl.pl?wQ93RWU6

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Współczuję 70-godzinnego (lub dłuższego?) tygodnia pracy... :(

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-16 19:56:45
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielę
Dnia pięknego Mon, 16 Dec 2013 20:24:32 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

[...]

a niby czemu? Mnie się też w tygodniu nie chce lecieć po pracy na zakupy. A tak wstanę sobie jak człowiek w południe i na luziku jadę do sklepu.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-16 21:22:18
Autor: MadMan
Dnia Mon, 16 Dec 2013 19:56:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Współczuję 70-godzinnego (lub dłuższego?) tygodnia pracy... :(

a niby czemu?

Bo 70h w tygodniu to strasznie dużo roboty...

Mnie się też w tygodniu nie chce lecieć po pracy na zakupy. A tak wstanę sobie jak człowiek w południe i na luziku jadę do sklepu.

Ja jestem dziwny i nie lubię pracować w niedzielę. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-16 20:39:49
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielę
Dnia pięknego Mon, 16 Dec 2013 21:22:18 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

Dnia Mon, 16 Dec 2013 19:56:45 +0000 (UTC), masti napisał(a):

i bardzo dobrze, ja glownie w te dni robie zakupy.

Współczuję 70-godzinnego (lub dłuższego?) tygodnia pracy... :(

a niby czemu?

Bo 70h w tygodniu to strasznie duĹĽo roboty...

Mnie się też w tygodniu nie chce lecieć po pracy na zakupy. A tak
wstanę sobie jak człowiek w południe i na luziku jadę do sklepu.

Ja jestem dziwny i nie lubię pracować w niedzielę.

są zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy można wykonać pewne prace

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-17 06:01:01
Autor: MadMan
Dnia Mon, 16 Dec 2013 20:39:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Ja jestem dziwny i nie lubię pracować w niedzielę.

s± zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy można wykonać pewne prace

Owszem. Sprzedawca w sklepie nie należy do nich. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-17 07:44:50
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielę
Dnia pięknego Tue, 17 Dec 2013 06:01:01 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

Dnia Mon, 16 Dec 2013 20:39:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Ja jestem dziwny i nie lubię pracować w niedzielę.

są zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy można wykonać pewne prace

Owszem. Sprzedawca w sklepie nie naleĹĽy do nich.

Bo Ty tak uważasz? Setki tysięcy ludzi pracują, żebyś mógł się lenić. Bądź konsekwentny i zażądaj kompletnego zakazu pracy w niedzielę. Dla wszystkich. Zero telewizji, radia, telefonów, stacji benzynowych, knajp, kin, teatrów itd.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-17 16:36:10
Autor: MadMan
Dnia Tue, 17 Dec 2013 07:44:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

Ja jestem dziwny i nie lubię pracować w niedzielę.

s± zawody gdzie jest to jedyny czas kiedy można wykonać pewne prace

Owszem. Sprzedawca w sklepie nie należy do nich.

Bo Ty tak uważasz? Setki tysięcy ludzi pracuj±, żeby¶ mógł się lenić.

Nie lenić, lecz wypoczywać. Oni wypoczywaj± w inne dni tygodnia.
B±dĽ konsekwentny i zaż±daj kompletnego zakazu pracy w niedzielę. Dla wszystkich. Zero telewizji, radia, telefonów, stacji benzynowych, knajp, kin, teatrów itd.

Tak jak pisałem - jestem dziwny i dla mnie centrum handlowe albo sklep
nie jest szczególnie potrzebny w niedzielę. Nie zmienia to faktu, że
centrum handlowe jest szczególnie potrzebne dla społeczeństwa - w końcu
chodzenie po sklepach w niedzielę (nie mylić z chodzeniem na zakupy) to
sport narodowy. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-12-17 17:14:23
Autor: masti
No to polaczki do roboty w niedzielę
Dnia pięknego Tue, 17 Dec 2013 16:36:10 +0100 osobnik zwany MadMan
napisał:

[...]

Nie lenić, lecz wypoczywać. Oni wypoczywają w inne dni tygodnia.

no to pracownicy centrm handlowego teĹĽ mogÄ…

BÄ…dĹş konsekwentny i zaĹĽÄ…daj kompletnego zakazu pracy w niedzielÄ™. Dla
wszystkich. Zero telewizji, radia, telefonĂłw, stacji benzynowych,
knajp, kin, teatrĂłw itd.

Tak jak pisałem - jestem dziwny i dla mnie centrum handlowe albo sklep
nie jest szczegĂłlnie potrzebny w niedzielÄ™. Nie zmienia to faktu, ĹĽe
centrum handlowe jest szczególnie potrzebne dla społeczeństwa - w końcu
chodzenie po sklepach w niedzielę (nie mylić z chodzeniem na zakupy) to
sport narodowy.

nieistotne czy jest ci potrzebny czy nie. Akurat temat zaczął się od zupełnie innych usług niż sklepy

--
mst <at> gazeta <.> pl

No to polaczki do roboty w niedzielÄ™