No to poszalalem w zabudowanym

Data: 2011-11-02 11:45:12
Autor: P.B.
No to poszalalem w zabudowanym
Dnia Wed, 02 Nov 2011 10:23:47 +0100, MarcinJM napisał(a):

http://ak-mazurski.pl/wp-content/uploads/2011/11/DSCF2859_1024_x_768.jpg
Metropolia jak ch** ;)
Przyznam sie, ale mandatu nie przyjme.

Żalno? Wstydź się, że dałeś się tam złapać:
https://www.google.com/search?q=%BFalno%20fotoradar Toż to jak Biały Bór albo Rzeczenica jest słynne. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-11-02 18:23:04
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-02 11:45, P.B. pisze:
[...]

Zdaje się, że nie tylko w Polsce ;)
Swoją ścieżką - ostatnio to podobno kulturka. Znaki o kontroli
odsłaniają na czas, FR już nie są siatką zamaskowane :)
Tak czy inaczej - wykroczenie ewidentne i do tego na terenie
zabudowanym. Ze 2-3lata temu wypatrzyłem jak jeszcze maskowali
- talibowie przy nich to pikuś;)

http://www.youtube.com/watch?v=ZpYppd6o2jI&feature=player_embedded

Data: 2011-11-02 20:34:30
Autor: 'Tom N'
Artur Maśląg w <news:j8ruba$bu5$1mx1.internetia.pl>:

Swoją ścieżką - ostatnio to podobno kulturka. Znaki o kontroli
odsłaniają na czas, FR już nie są siatką zamaskowane :)

Eeetam zamaskowane, dzisiaj w Krakowie: skrzyżowanie, światła. Tuż za
skrzyżowaniem w zatoczce stał oznakowany pojazd ITD, a wzdłuż przechadzał
się, wyglądający na mocno znudzonego, inspektor.

Zaświeciło się czerwone, zatrzymałem się, zaświeciło sie żółte, to ruszyłem,
dwa błyski z lampy na wysięgniku schowanej za samochodem ITD i żółta
skrzynka... Czekam na zdjęcie za 40/50 lub za przejechanie na czerwonym --
inspektor wyraźnie sie uaktywnił :D

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-03 21:04:35
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-02 20:34, 'Tom N' pisze:
[...]

Poważnie? Strzeliło jak ruszyłeś na zółtym?

Data: 2011-11-04 17:28:23
Autor: 'Tom N'
Artur Maśląg w <news:j8us66$nfn$1mx1.internetia.pl>:

[...]

Ruszyłem na żółtym, na zielonym minąłem sygnalizator, 10 metrów dalej dwa
błyski (jedne krótki, drugi dłuższy). Na liczniku miałem 35-40 km/h, pasy
zapięte, kierownicę trzymałem lewą ręką, a prawa była na gałce od biegów (na
dwójkę akurat wrzucałem).

Oj, może to tylko akcja pasy była ;-) --
Tomasz Nycz

Data: 2011-11-04 19:14:52
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-11-04 17:28, 'Tom N' pisze:
Artur Maśląg w<news:j8us66$nfn$1mx1.internetia.pl>:
(...)
Poważnie? Strzeliło jak ruszyłeś na zółtym?

Ruszyłem na żółtym, na zielonym minąłem sygnalizator,

Zupełnie jak w Hiszpanii ;) Też tak robię, a później mam sporo
pustego za sobą - znaczy w Polsce, a nie w Hiszpanii ;)

Ciekawe :)

No to poszalalem w zabudowanym