No to skanujemy

Data: 2018-05-17 00:39:14
Autor: przemek.jedrzejczak
No to skanujemy
Data: 2018-05-17 17:30:54
Autor: Marcin N
No to skanujemy
W dniu 2018-05-17 o 09:39, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kamery-z-dachu-skanuja-rejestracje-drogowcy-szykuja-sie-do-rewolucji,258249.html

Najdziwniejsze, że dwa takie samochody z kamerami zastępują podobno ledwo pięciu kontrolerów.

Nie mam pojęcia, jak to możliwe, skoro przecież dobrą kamerą można w jednym ujęciu złapać pół ulicy i przeanalizować to w najwyżej kilka sekund.

--
MN

Data: 2018-05-17 17:56:48
Autor: RadoslawF
No to skanujemy
W dniu 2018-05-17 o 17:30, Marcin N pisze:

[...]

Jeszcze nie latają a tylko powoli przemieszczają się w korku.
Aut na sąsiedniej ulicy nie zeskanują, muszą tam dojechać.

Pozdrawiam

Data: 2018-05-18 10:12:21
Autor: tck
No to skanujemy

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:pdk8on$dcl$1node1.news.atman.pl...
[...]

też mi się ta skuteczność słaba wydaje, fakt, z zaparkowaych równolegle do jezdni nie zeskanują ale mimo wszystko sprzęt za setki tysięcy PLN+ 2 kierowców vs 5 kolesi na piechotę słabo wygląda....
i druga sprawa- po znalezieniu nieopłaconego będą wysyłać kwity pocztą czy na piechotę kontroler będzie chodził i wkładał za wycieraczkę?

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2018-05-18 13:40:21
Autor: RadoslawF
No to skanujemy
W dniu 2018-05-18 o 10:12, tck pisze:

[...]

Zeskanują.
Raz że samochody nie stoją zderzak w zderzak więc jakiś wgląd
na tablice jest to jeszcze jest nalepka na szybie z numerkami.

i druga sprawa- po znalezieniu nieopłaconego będą wysyłać kwity pocztą czy na piechotę kontroler będzie chodził i wkładał za wycieraczkę?

Jak podliczą ile stał to wyślą rachunek pocztą.
Tylko że wyślą właścicielowi anie temu co zaparkował.

Pozdrawiam

Data: 2018-05-18 06:05:15
Autor: Kris
No to skanujemy
W dniu piątek, 18 maja 2018 13:40:48 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

Jak podliczą ile stał to wyślą rachunek pocztą.
Tylko że wyślą właścicielowi anie temu co zaparkował.

Anie będzie tak ze wysila do właściciela żeby wskazał użytkującego samochód w danym dniu?

Data: 2018-05-18 15:08:02
Autor: RadoslawF
No to skanujemy
W dniu 2018-05-18 o 15:05, Kris pisze:

Jak podliczą ile stał to wyślą rachunek pocztą.
Tylko że wyślą właścicielowi anie temu co zaparkował.

Anie będzie tak ze wysila do właściciela żeby wskazał użytkującego samochód w danym dniu?

Wyjdzie na jedno.
Właściciel był w tym czasie w delegacji (pociągiem) a dostęp
do pojazdu miała małżonka, dwoje dzieci i dwoje współmałżonków
dzieci. W tym momencie fotka idzie do kosza.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2018-05-17 19:49:14
Autor: kk
No to skanujemy
W dniu 2018-05-17 o 09:39, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,kamery-z-dachu-skanuja-rejestracje-drogowcy-szykuja-sie-do-rewolucji,258249.html

Od dawna jestem za likwidacją tablic rejestracyjnych. Co to k.. Oświęcim ?!

Data: 2018-05-18 14:46:10
Autor: Zenek Kapelinder
No to skanujemy
Skynet sie rozrasta.