No to teraz kasta nam dopie..... .

Data: 2020-03-14 21:12:41
Autor: ąćęłńóśźż
No to teraz kasta nam dopie..... .
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce-poczta-polska-zawiesza-przyjmowanie-przesylek-za-granice/pz4xehb

"Poczta skraca również czas pracy placówek w dni robocze do sześciu godzin, przy czym w wybrane dni placówka będzie czynna w godz. 14-20 lub zamiennie przez trzy godziny w sobotę.
Także pozostałe placówki czynne dotychczas w soboty będą obsługiwać klientów przez trzy godziny - podano w komunikacie.
Spółka poinformowała, że praca placówek całodobowych także zostaje skrócona.
Placówki te będą czynne przez 7 dni w tygodniu od godz. 8:00 do 20:00."

No to przyjdzie obywatel po odbiór ZPO z sądu wg godzin nastemplowanych na awizie i d... blada, a za miesiąc otrzyma miłe pismo o zwrocie/odrzuceniu/oddaleniu/wydaleniu/spie....aniu na drzewo.

BTW właśnie dostałem od kasty zarządzenie, że mam "udowodnić dokumentem datę nadania przez stronę przesyłki do sądu z przyczyny nieczytelnej pieczęci na znaczku pocztowym pod rygorem zwrotu pisma".
Poczta to pewnie prywatna jest, że tak złośliwie rozmazuje pieczęcie i że w okienku wiedzą lepiej że "jedna pieczątka wystarczy, nie trzeba dwóch" (upierdliwy jestem, ale niektórych okienkowych betonów nie pobiję).

No to teraz kasta nam dopie..... .