No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...

Data: 2010-09-16 20:50:37
Autor: Marcin Kasperski
No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...

Długo w Lechu już nie pogra.

Data: 2010-09-16 21:07:31
Autor: Fidelio
No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:877hil5xqa.fsfmekk.waw.pl...

Długo w Lechu już nie pogra.

Myślę, że można już odliczać dni.

Data: 2010-09-16 12:17:15
Autor: Klepa
On 16 Wrz, 21:07, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasper...@mekk.waw.pl> napisał w
wiadomościnews:877hil5xqa.fsfmekk.waw.pl...

> Długo w Lechu już nie pogra.

Myślę, że można już odliczać dni.

Spokojnie z tym. Dopiero sezon się zaczyna. Pamiętacie jak Stilic
szalał w pucharach i a na czym się skończyło.

Data: 2010-09-16 21:25:52
Autor: Fidelio
Użytkownik "Klepa" <wklepack@gmail.com> napisał w wiadomości news:398f8cea-e43d-4739-9d69-649dd8f9bb85s19g2000vbr.googlegroups.com...
> [...]

Spokojnie z tym. Dopiero sezon się zaczyna. Pamiętacie jak Stilic
szalał w pucharach i a na czym się skończyło.

Rudnevs to nie Stilic, strzelał regularnie na Węgrzech strzela i tutaj.

Data: 2010-09-16 21:27:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Rudnevs to nie Stilic, strzelał regularnie na Węgrzech strzela i tutaj.

A jest dwa razy gorszy niż Sobiech, czy jednak niekoniecznie? ;-)

Data: 2010-09-16 21:56:13
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i6tr3j$2gt$1news.onet.pl...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Rudnevs to nie Stilic, strzelał regularnie na Węgrzech strzela i tutaj.

A jest dwa razy gorszy niż Sobiech, czy jednak niekoniecznie? ;-)

Widzę, że nie pamiętasz co pisałem o Rudnevsie więc przypomnę:

Grupy dyskusyjne: pl.rec.sport.pilka-nozna
Od: "Fidelio" <tmackow...@onet.eu>
Data: Wed, 4 Aug 2010 20:56:39 +0200
Lokalna: Śr. 4 Sie 2010 20:56
Temat: Re: Rudnevs piłkarzem Lecha
Przekaż | Drukuj | Indywidualna wiadomość | Pokaż oryginalną wiadomość | Zgłoś tę wiadomość | Znajdź wiadomości tego autora
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl> napisał w
wiadomości news:i3c6ka$fop$1news.onet.pl...

Użytkownik "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> napisał w wiadomości news:

W poprzednim klubie Rudnevs grał 4-4-2.

O tym grajku jestem najlepszej myśli z całej trójki.

Na przyszłość - być może. Ale na dziś - jakim cudem, widziałeś go gdzieś?

Jest dość bramkostrzelny, w sobotę w lidzie strzelił 2 bramy.
Poza tym intuicja ;-)

Także, jeśli chodzi o Rudnevsa to nie miałem wątpliwości co do jego wartości zanim rozegrał w Lechu jakikolwiek mecz, w przeciwieństwie do Ciebie :-)

Data: 2010-09-16 23:45:42
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i6tsp1$7tv$1news.onet.pl...
[...]

Pamiętam, sam Ci gratulowałem nosa po jego pierwszym meczu.

Nie przeszkadzało Ci to jednak uważać, że Lech się osłabił latem - i tylko do tego piłem.
Ja uważam (i wtedy też) że nie tylko się nie osłabił, ale jeszcze się wzmocnił.
Już dziś widać że Rudnevs spokojnie zastąpił Lewego, może nawet jest lepszy (lubię szybkich piłkarzy), a ławka została konkretnie wzmocniona, nawet jeśli Wichniar i 3bamba jeszcze nic nie pokazali.

Czyli nie takie te transfery złe i może faktycznie nie było sensu przepłacać za polski rodowód.

Data: 2010-09-17 18:38:42
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i6u361$pif$1news.onet.pl...
[...]

Transfery nie tyle złe, co spóźnione.
Mogli się szybciej dogadać z Rudnevsem, zapłacić trochę więcej (nawet kosztem pozyskania takiego Tshibamby czy Wichniarka) i być może byłaby LM.
Widać wyraźnie, że nie ma co oszczędzać na transferach lepiej mieć jednego Krivca/Rudnevsa niż kilku anonimów za pół darmo.

Z pewnością w porównaniu z Rudnevsem Sobiech jest przepłacony, ale strasznie irytowało mnie, że przyszedł tak późno więc już wolałem tego Sobiecha byle wcześniej - gdyby pomógł wejść do LM Lechowi to by się nie okazał wcale taki drogi. W tym kontekście kwestia tanio/drogo staje się względna.

Data: 2010-09-17 22:36:48
Autor: Cavallino
No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:

Transfery nie tyle złe, co spóźnione.
Mogli się szybciej dogadać z Rudnevsem, zapłacić trochę więcej

Ale komu?
Bo skoro FIFA musiała ustalać co i komu się należy, to raczej Lech nie bardzo był w stanie coś przyspieszać.
No chyba że sugerujesz iż powinni zapłacić każdemu kto się zgłasza. ;-)

(nawet kosztem pozyskania takiego Tshibamby czy Wichniarka)

Przecież wiadomo powszechnie, że Wichniarek miał być zamiast Rudnevsa, takie koło ratunkowe.
Pomysł średni, ale widać na szybko lepszego nie mieli.

Widać wyraźnie, że nie ma co oszczędzać na transferach lepiej mieć jednego Krivca/Rudnevsa niż kilku anonimów za pół darmo.

No i od dawna inaczej nie kupują, więc o co chodzi?

Data: 2010-09-18 15:55:22
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i70ju1$8qm$2news.onet.pl...
[...]

No mam nadzieję, że więcej Chrapków i Golików nie będzie, co nie znaczy, że tanich młodych zdolnych szukać nie należy.
Wniosek generalny: płacenia orgomnych kwot nie wymagam, ale zbytnie oszczędzanie jest tak samo bezsensowne.

Uważam też, że po zdobytym mistrzostwie należy przygotowania ustawiać tak, żeby w formie być już na eliminacje do LM czyli trzeba zaczynać wcześniej. To powinien być priorytet.

Data: 2010-09-19 01:53:50
Autor: Cavallino
[...]

Sparzyli się, to mam nadzieję że będą bardziej uważni.
Lechowi już nie potrzeba uzupełnień, teraz potrzebuje wzmocnień.
Jakość przede wszystkim, ilość jest mniej ważna.

co nie znaczy, że tanich młodych zdolnych szukać nie należy.

O ile zdolni.
Kiełb jak na razie okazuje się dobrym transferem.

Uważam też, że po zdobytym mistrzostwie należy przygotowania ustawiać tak, żeby w formie być już na eliminacje do LM czyli trzeba zaczynać wcześniej.

A siły na grudzień skąd weźmiesz?

To powinien być priorytet.

Żebyś Ty miał radochę?
Nie - ja tak nie chcę, żeby a konto tęgiego lania w LM odpuścić resztę.

Data: 2010-09-19 11:10:46
Autor: Fidelio
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i73je8$7hb$1news.onet.pl...
[...]

Przygotowania trwałyby dłużej, więc siła powinna być, ale tutaj to potrzeba by wiedzy eksperta z fizjologii żeby temat rozgryźć.

To powinien być priorytet.

Żebyś Ty miał radochę?
Nie - ja tak nie chcę, żeby a konto tęgiego lania w LM odpuścić resztę.

Priorytet to nie znaczy odpuścić resztę. Priorytety winny być dwa rzecz jasna - mistrz i LM.

Data: 2010-09-19 11:21:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:i74k2q$pfj$1news.onet.pl...
[...]

A skąd to dłużej weźmiesz?
Znaczy od maja zaczynać?

Ciężko będzie, jak liga będzie się zaczynać w sierpniu.
To by trzeba pomocy związku i przesuniecia startu o minimum 2 tygodnie - wtedy można się będzie zastanowić nad zmianą cyklu przygotowań.

[...]

Jak widać nie bardzo da się to pogodzić.
Zobaczysz jak będą wyglądały za miesiąc drużyny, które ligę rozpoczęły będąc w formie.
Obstawiam że będą przegrywały mecz za meczem.
Bełchatów i Polonia już zaczęły marsz w dół tabeli.

Data: 2010-09-16 21:10:16
Autor: Cavallino
No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:877hil5xqa.fsfmekk.waw.pl...

Długo w Lechu już nie pogra.

Za to Arboleda z Kotorem raczej do śmierci.

Data: 2010-09-18 11:43:15
Autor: zurnalista
No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...
jakby zglosil sie ktos z oferta ponizej 2 mln euro to zostanie.
A tyle moze jest wart przypuszczam narazie.
Wprawdzie jest mozliwosc , ze jego wartosc wzrosnie i zaproponuje kupno lepszy klub, ale wszystko zalezy czy Lech juz bedzie szukal nastepcy i tym samym sie wzmocni, zeby grac lepiej i zwiekszyc wartosc zawodnikow.
Jak Peszko nie odejdzie przed koncem sezonu to moze sie rozwijac jeszcze przy nim , bo zawsze bedzie kto mial podawac, czy stwarzac mu sytuacje.
Napewno bedzie oplacalo sie go sprzedac jeszcze zima jak Lech wyjdzie z grupy LE i ktos wylozy sume 5 mln.
Male jest prawdopodobienstwo ze z polskiej ligi przed 2012 ktos wogole  bedzie wart wiecej, wiec przy takiej cenie Lech nie bedzie sie zastanawail czy go zatrzymac. Za tyle mozna sprowadzic nie jednego a z trzech nastepcow
rownie obiecujacych. Moze nie odrazu takiej klasy , ale jakich mlodych na najblizszy czas .

Data: 2010-09-18 11:51:03
Autor: HanZOLO
No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...
ale tez dawno nie bylo u naszych kogos takiego kto lokuje trzy razy pilke w siatce w meczu euro puchara.... i to na Juventusie

--

No to trzeba szukać następcy Rudnevsa...