No to z dobrych czasów

Data: 2009-09-04 21:56:30
Autor: boukun
No to z dobrych czasów
Skoro jesteśmy w nastroju, powspominać dobre czasy, to i ja coś zaserwuję
Jarema Stępowski - O jednej Wiśniewskiej
http://www.youtube.com/watch?v=1q9Rf-_U4f8

boukun

Data: 2009-09-04 22:50:24
Autor: Marian
No to z dobrych czasów

Skoro jesteśmy w nastroju, powspominać dobre czasy, to i ja coś zaserwuję
Jarema Stępowski - O jednej Wiśniewskiej
http://www.youtube.com/watch?v=1q9Rf-_U4f8

boukun

To PRZEDWOJENNA ballada, mądralo od siedmiu boleści.
Autor J.Jurandot nie bardzo dla Ciebie tenteges.

--

m.

Data: 2009-09-04 22:52:06
Autor: boukun
No to z dobrych czasów

Użytkownik "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł> napisał w wiadomości news:h7rui4$lpj$1news.onet.pl...

[...]

I co chciałeś przez to powiedzieć? Szukałeś specjalnie na googlach? Ja tam pomiętam, jak Jarema Stępowski śpiewał to za mojego dzieciństwa, kiedy ludzim się żyło dobrze, beztrosko i spokojnie.

boukun

Data: 2009-09-04 23:04:00
Autor: boukun
No to z dobrych czasów

[...]