No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Data: 2010-10-12 21:17:28
Autor: cyc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
Pomalu , po szoku jaki przezyla cala Polska , zaczynamy dowiadywac sie calej prawy do locie feralnwgo samolotu z prezydente na pokladzie .
W sposb prze3widziany przezzemie pare iesiecyb wczesniej , dawkowana jest nam prawda o katarstrofie i udzuale w niej prezydentsa Kaczynskiego .
Mysle , ze juz tylko tygodnie dziela nas od tego aby dowiedziec sie calej prawdy o tym kto jest osobiscie odpowiedzialny za smierc 96 osob - pasazerow samolotu .
Jestem przekonany , ze poza Lechem Kaczynskim , winnym okaze sie rowniez jego psychopatyczny brat , ktrego udzial polegal na namawianiu do ladowania mimo warunkow  ktore ladowaie uiemozliwaly !!.
Czy wina zostanie udowodniona ?
Watpie !. Rzad zbyt slaby aby wyegzekwowac prawo nawet a wlasciwie szczegolnie wtedy , kiedy idzie o racje stanu !.

cyc

Data: 2010-10-12 21:19:36
Autor: cyc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i92c8a$1c1$1news.onet.pl...

Zapomnialem wkleic !
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/kabina-tu-154-zamienila-sie-w-sale-konferencyjna,1,3732372,wiadomosc.html

cyc

Data: 2010-10-12 12:54:52
Autor: glob
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Re: No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
Wiadomość:

cyc napisał(a):
U�ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa� w wiadomo�ci
> [...]
> Watpie !. Rzad zbyt slaby aby wyegzekwowac prawo nawet a wlasciwie
> szczegolnie wtedy , kiedy idzie o racje stanu !.

Na początku to było przerażające , że pis i kk bawi się na zimno
trupami do kariery politycznej, ale gdyby oni tak nic o tym nie
wiedzieli co tam zaszło, to przynajmniej byliby niepewni tego co się
stało. Z tych oskarżeń w których widzimy zachowanie recydywy
więziennej, wychodzi obraz....-- to nie Ja pani Sędzią ją zgwałciłem,
to Ziuta ją zgwałciła-- ...czyli natychmiastowe przenoszenie
odpowiedzialności , a tak się dzieje, kiedy tyłek się ze strachu
gotuje....A po samych zachowaniach pisu i katolach widać, że z nimi
żaden samolot nie doleci, jeśli da im się chociaż najmniejszą
możliwość wpływu na lot.

Data: 2010-10-13 21:17:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-12 21:54, glob pisze:

[...]

Gdybyś jeszcze raz zebrał fakty przemyślał sprawę ponownie i zrobił rachunek prawdopodobieństwa to mógłbyś rację przyznać niektórym członkom PiS-u. Ale do rzetelnej oceny potrzeba pozbyć się zacietrzewienia i uprzedzeń.

Data: 2010-10-17 12:46:34
Autor: glob

jadrys napisał(a):
> [...]
>
> Na pocz±tku to było przerażaj±ce , że pis i kk bawi się na zimno
> trupami do kariery politycznej, ale gdyby oni tak nic o tym nie
> wiedzieli co tam zaszło, to przynajmniej byliby niepewni tego co się
> stało. Z tych oskarżeń w których widzimy zachowanie recydywy
> więziennej, wychodzi obraz....-- to nie Ja pani Sędzi± j± zgwałciłem,
> to Ziuta j± zgwałciła-- ...czyli natychmiastowe przenoszenie
> odpowiedzialno¶ci , a tak się dzieje, kiedy tyłek się ze strachu
> gotuje....A po samych zachowaniach pisu i katolach widać, że z nimi
> żaden samolot nie doleci, je¶li da im się chociaż najmniejsz±

Gdyby¶ jeszcze raz zebrał fakty przemy¶lał sprawę ponownie i zrobił
rachunek prawdopodobieństwa to mógłby¶ rację przyznać niektórym członkom
PiS-u. Ale do rzetelnej oceny potrzeba pozbyć się zacietrzewienia i
uprzedzeń.

Co jeszcze raz? Takiego kręcenia, zakłamania, skurwysyństwa ¶wiat nie
widział, co chwila tworz± paranoję do tego, że kto¶ przeżył, jest
więziony, tylko dla spinania uwagi i karierowiczostwa politycznego i
siania nienawi¶ci, w której kto¶ w końcu zginie, a co maj± dzieci czuć
rodzićów, którzy zgineli w katastrofie, jak raz słysz±, że ich
rodzice- umarli-przeżyli-uprowadzeni. Takiego skurwysyństwa nad
skurwysyństwami dawno nie widzieli¶my. I to s± fakty.

Data: 2010-10-12 21:30:04
Autor: abc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
Zapomnialem wkleic !

Nie przejmuj się. to bez znaczenia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-12 21:32:55
Autor: raff
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
W dniu 2010-10-12 21:30, abc pisze:
Zapomnialem wkleic !

Nie przejmuj siÄ™. to bez znaczenia.

Fakt, i tak tego nikt nie czyta.

R.

Data: 2010-10-12 21:36:06
Autor: Jarek nie obronił kżyża
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i92cca$6c3$1news.onet.pl...

[...]

Ogl±dałem "Kropke nad i". Płk Łukaszewicz nie pozostawił cienia w±tpliwo¶ci komu możemy "zawdzięczac" katastrofę smoleńsk±.
Mam nadzieję, że już niedługo Piłsudski będzie musiał dzielic swoj± kryptę z nieproszonymi go¶cmi.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potkn±ć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalno¶ć karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-12 21:38:18
Autor: abc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
Ogl±dałem "Kropke nad i".

To wiele wyja¶nia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-12 21:43:04
Autor: Jarek nie obronił kżyża
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cb4b92e$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
Ogl±dałem "Kropke nad i".

To wiele wyja¶nia.

Co takiego wyja¶nia?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 12:56:58
Autor: Hans Kloss
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
On 12 PaĽ, 21:43, Jarek nie obroniĹ  kĹĽyĹĽa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Co takiego wyja¶nia?
 Powtarzacie platfonsy na temat katastrofy smoleńskiej w kółko te same
ponure brednie od pół roku. Wyja¶nia to chyba tylko  hipoteza że
jeste¶cie monotematycznymi durniami z "kropk± nad i" zamiast mózgu we
łbach.
J-23

Data: 2010-10-12 22:00:27
Autor: raff
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
W dniu 2010-10-12 21:56, Hans Kloss pisze:
On 12 PaĹş, 21:43, Jarek nie obroniÄą  kĹźyĹźa<BroĹ„my RP przed
pisem@..pl>  wrote:

Co takiego wyjaśnia?
  Powtarzacie platfonsy na temat katastrofy smoleĹ„skiej w kółko te same
ponure brednie od pół roku. WyjaĹ›nia to chyba tylko  hipoteza ĹĽe
jesteście monotematycznymi durniami z "kropką nad i" zamiast mózgu we
Ĺ‚bach.
J-23

Ale jest nowy trend. Michnik im kazal nazywac opozycje "faszystami" i jak te wierne pieski z jezorami na wierzchu spelniaja polecenia.

Mam nadzieje ze to sie odwroci i przywali na odlew Michnikowi tak, ze nakryje sie kopytami.

R.

Data: 2010-10-12 22:09:23
Autor: Jarek nie obronił kżyża
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Wy pisuary jeste¶cie wielotematyczni powtarzaj±c w kółko, że katastrofa jest win± rz±du, premiera Tuska i Rosjam. Wyja¶nia to, ze jeste¶cie durniami z dupowatym Hitlerem w resztkach mózgu.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 21:45:07
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -
i matka boska, oraz miki mause oraz Kaczor Donald, wy cycu macie nasrane we lbie ale co ja bede sie powtarzal jak wszyscy juz to wiedza....nie wytrzymal psychicznie wyniesnia sztandaru PZPR. Idz po odszkodanie do Millera
awe

Data: 2010-10-13 00:09:03
Autor: Jaksa
On Tue, 12 Oct 2010 21:17:28 +0200, cyc <ja@ja.pl> wrote:

[...]

katarstrofie, udzuale, prezydentsa, iesiecyb, przezzemie, prze3widziany,
feralnwgo, prezydente, dalej juz nie czytam.

Cycu, grozi ci alkoholizm!

Jaksa

Data: 2010-10-13 09:28:02
Autor: cyc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vkhg5dgk1j561patlantis...
[...]

........... ja tylko denaturat pije . Na malpki mnie nie stac .
Pocieszajace jest to , ze nigdy nie bede mogl decydowac o tym , czy samolot ma we mgle ladowac , czy nie !.
Pije wiec sobie dalej i spokojnie ten denaturat rozkoszujac sie jego niepowtarzalnym smakiem .

cyc

Data: 2010-10-13 11:47:48
Autor: awe
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i93n24$kvv$1news.onet.pl...

[...]

idz pogadaj z psami na smietniku i tam poszukaj sobie rownych do dyskusji

No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!