No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Data: 2010-10-12 21:19:36
Autor: cyc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i92c8a$1c1$1news.onet.pl...
Pomalu , po szoku jaki przezyla cala Polska , zaczynamy dowiadywac sie calej prawy do locie feralnwgo samolotu z prezydente na pokladzie .
W sposb prze3widziany przezzemie pare iesiecyb wczesniej , dawkowana jest nam prawda o katarstrofie i udzuale w niej prezydentsa Kaczynskiego .
Mysle , ze juz tylko tygodnie dziela nas od tego aby dowiedziec sie calej prawdy o tym kto jest osobiscie odpowiedzialny za smierc 96 osob - pasazerow samolotu .
Jestem przekonany , ze poza Lechem Kaczynskim , winnym okaze sie rowniez jego psychopatyczny brat , ktrego udzial polegal na namawianiu do ladowania mimo warunkow  ktore ladowaie uiemozliwaly !!.
Czy wina zostanie udowodniona ?
Watpie !. Rzad zbyt slaby aby wyegzekwowac prawo nawet a wlasciwie szczegolnie wtedy , kiedy idzie o racje stanu !.

cyc

Zapomnialem wkleic !
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/kabina-tu-154-zamienila-sie-w-sale-konferencyjna,1,3732372,wiadomosc.html

cyc

Data: 2010-10-12 12:54:52
Autor: glob
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Re: No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
Wiadomość:

cyc napisał(a):
U�ytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa� w wiadomo�ci
> [...]
> Watpie !. Rzad zbyt slaby aby wyegzekwowac prawo nawet a wlasciwie
> szczegolnie wtedy , kiedy idzie o racje stanu !.

Na początku to było przerażające , że pis i kk bawi się na zimno
trupami do kariery politycznej, ale gdyby oni tak nic o tym nie
wiedzieli co tam zaszło, to przynajmniej byliby niepewni tego co się
stało. Z tych oskarżeń w których widzimy zachowanie recydywy
więziennej, wychodzi obraz....-- to nie Ja pani Sędzią ją zgwałciłem,
to Ziuta ją zgwałciła-- ...czyli natychmiastowe przenoszenie
odpowiedzialności , a tak się dzieje, kiedy tyłek się ze strachu
gotuje....A po samych zachowaniach pisu i katolach widać, że z nimi
żaden samolot nie doleci, jeśli da im się chociaż najmniejszą
możliwość wpływu na lot.

Data: 2010-10-13 21:17:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-10-12 21:54, glob pisze:

[...]

Gdybyś jeszcze raz zebrał fakty przemyślał sprawę ponownie i zrobił rachunek prawdopodobieństwa to mógłbyś rację przyznać niektórym członkom PiS-u. Ale do rzetelnej oceny potrzeba pozbyć się zacietrzewienia i uprzedzeń.

Data: 2010-10-17 12:46:34
Autor: glob

jadrys napisał(a):
> [...]
>
> Na pocz±tku to było przerażaj±ce , że pis i kk bawi się na zimno
> trupami do kariery politycznej, ale gdyby oni tak nic o tym nie
> wiedzieli co tam zaszło, to przynajmniej byliby niepewni tego co się
> stało. Z tych oskarżeń w których widzimy zachowanie recydywy
> więziennej, wychodzi obraz....-- to nie Ja pani Sędzi± j± zgwałciłem,
> to Ziuta j± zgwałciła-- ...czyli natychmiastowe przenoszenie
> odpowiedzialno¶ci , a tak się dzieje, kiedy tyłek się ze strachu
> gotuje....A po samych zachowaniach pisu i katolach widać, że z nimi
> żaden samolot nie doleci, je¶li da im się chociaż najmniejsz±

Gdyby¶ jeszcze raz zebrał fakty przemy¶lał sprawę ponownie i zrobił
rachunek prawdopodobieństwa to mógłby¶ rację przyznać niektórym członkom
PiS-u. Ale do rzetelnej oceny potrzeba pozbyć się zacietrzewienia i
uprzedzeń.

Co jeszcze raz? Takiego kręcenia, zakłamania, skurwysyństwa ¶wiat nie
widział, co chwila tworz± paranoję do tego, że kto¶ przeżył, jest
więziony, tylko dla spinania uwagi i karierowiczostwa politycznego i
siania nienawi¶ci, w której kto¶ w końcu zginie, a co maj± dzieci czuć
rodzićów, którzy zgineli w katastrofie, jak raz słysz±, że ich
rodzice- umarli-przeżyli-uprowadzeni. Takiego skurwysyństwa nad
skurwysyństwami dawno nie widzieli¶my. I to s± fakty.

Data: 2010-10-12 21:30:04
Autor: abc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
Zapomnialem wkleic !

Nie przejmuj się. to bez znaczenia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-12 21:32:55
Autor: raff
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
W dniu 2010-10-12 21:30, abc pisze:
Zapomnialem wkleic !

Nie przejmuj siÄ™. to bez znaczenia.

Fakt, i tak tego nikt nie czyta.

R.

Data: 2010-10-12 21:36:06
Autor: Jarek nie obronił kżyża
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i92cca$6c3$1news.onet.pl...

[...]

Ogl±dałem "Kropke nad i". Płk Łukaszewicz nie pozostawił cienia w±tpliwo¶ci komu możemy "zawdzięczac" katastrofę smoleńsk±.
Mam nadzieję, że już niedługo Piłsudski będzie musiał dzielic swoj± kryptę z nieproszonymi go¶cmi.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potkn±ć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalno¶ć karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-12 21:38:18
Autor: abc
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
Ogl±dałem "Kropke nad i".

To wiele wyja¶nia.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

Data: 2010-10-12 21:43:04
Autor: Jarek nie obronił kżyża
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cb4b92e$0$27031$65785112news.neostrada.pl...
Ogl±dałem "Kropke nad i".

To wiele wyja¶nia.

Co takiego wyja¶nia?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-12 12:56:58
Autor: Hans Kloss
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
On 12 PaĽ, 21:43, Jarek nie obroniĹ  kĹĽyĹĽa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:

Co takiego wyja¶nia?
 Powtarzacie platfonsy na temat katastrofy smoleńskiej w kółko te same
ponure brednie od pół roku. Wyja¶nia to chyba tylko  hipoteza że
jeste¶cie monotematycznymi durniami z "kropk± nad i" zamiast mózgu we
łbach.
J-23

Data: 2010-10-12 22:00:27
Autor: raff
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!
W dniu 2010-10-12 21:56, Hans Kloss pisze:
On 12 PaĹş, 21:43, Jarek nie obroniÄą  kĹźyĹźa<BroĹ„my RP przed
pisem@..pl>  wrote:

Co takiego wyjaśnia?
  Powtarzacie platfonsy na temat katastrofy smoleĹ„skiej w kółko te same
ponure brednie od pół roku. WyjaĹ›nia to chyba tylko  hipoteza ĹĽe
jesteście monotematycznymi durniami z "kropką nad i" zamiast mózgu we
Ĺ‚bach.
J-23

Ale jest nowy trend. Michnik im kazal nazywac opozycje "faszystami" i jak te wierne pieski z jezorami na wierzchu spelniaja polecenia.

Mam nadzieje ze to sie odwroci i przywali na odlew Michnikowi tak, ze nakryje sie kopytami.

R.

Data: 2010-10-12 22:09:23
Autor: Jarek nie obronił kżyża
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Wy pisuary jeste¶cie wielotematyczni powtarzaj±c w kółko, że katastrofa jest win± rz±du, premiera Tuska i Rosjam. Wyja¶nia to, ze jeste¶cie durniami z dupowatym Hitlerem w resztkach mózgu.

Przemysław Warzywny