No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Data: 2010-10-12 21:45:07
Autor: awe
No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i92c8a$1c1$1news.onet.pl...
Pomalu , po szoku jaki przezyla cala Polska , zaczynamy dowiadywac sie calej prawy do locie feralnwgo samolotu z prezydente na pokladzie .
W sposb prze3widziany przezzemie pare iesiecyb wczesniej , dawkowana jest nam prawda o katarstrofie i udzuale w niej prezydentsa Kaczynskiego .
Mysle , ze juz tylko tygodnie dziela nas od tego aby dowiedziec sie calej prawdy o tym kto jest osobiscie odpowiedzialny za smierc 96 osob - pasazerow samolotu .
Jestem przekonany , ze poza Lechem Kaczynskim , winnym okaze sie rowniez jego psychopatyczny brat , ktrego udzial polegal na namawianiu do ladowania mimo warunkow  ktore ladowaie uiemozliwaly !!.
Czy wina zostanie udowodniona ?
Watpie !. Rzad zbyt slaby aby wyegzekwowac prawo nawet a wlasciwie szczegolnie wtedy , kiedy idzie o racje stanu !.

cyc
i matka boska, oraz miki mause oraz Kaczor Donald, wy cycu macie nasrane we lbie ale co ja bede sie powtarzal jak wszyscy juz to wiedza....nie wytrzymal psychicznie wyniesnia sztandaru PZPR. Idz po odszkodanie do Millera
awe

No to zaczynamy dowiadywac sie prawdy !!