[tech]No tom se naped wymyslil...

Data: 2013-04-18 22:47:26
Autor: rmikke
[tech]No tom se naped wymyslil...
Słoniocy...

Pomóżcie mi wybrać blat do zimówki, bo sam to chyba nie zdążę do pierwszych śniegów. Guglanie zwraca mi, oczywiście, mnóstwo
wyników, ale im dłużej na nie patrzę, tym bardziej nie wiem, co się nada.

Wymagania:
* 44 zęby
  Bo to największy rozmiar, na który mogę założyć ChainGlidera.
  I takiego właśnie mam.
* Na korbę Deore HT2 (rozstaw 104mm)
* Do łańcucha jednorzędowego
* Twarda.
  Chyba, żeby to miało ujemnie wpływać na odporność na sól.
* Cena gra role, ale nie jest głównym wyznacznikiem.

Byłem, oczywiście, w zaprzyjaźnionym serwisie. Pokazali
tarczę XT, bodajże HG90. Wady: na łańcuch 9rz, ma zęby
profilowane do łatwiejszej zmiany przełożeń (na cholerę
mi to przy Nexusie, a widzi mi się, że trochę niweluje
zysk z twardości), no i kosztuje kupę kasy.

Pomożecie?

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2013-04-19 15:29:48
Autor: szaman (Baker)
[tech]No tom se naped wymyslil...
On 04/19/2013 12:47 AM, rmikke wrote::
SÂłoniocy...

Pomó¿cie mi wybraÌ blat do zimówki, bo sam to chyba nie zd¹¿ê
do pierwszych ÂśniegĂłw. Guglanie zwraca mi, oczywiÂście, mnĂłstwo
wynikĂłw, ale im dÂłuÂżej na nie patrzĂŞ, tym bardziej nie wiem,
co siĂŞ nada.

Wymagania:
* 44 zĂŞby
   Bo to najwiĂŞkszy rozmiar, na ktĂłry mogĂŞ zaÂłoÂżyĂŚ ChainGlidera.
   I takiego wÂłaÂśnie mam.
* Na korbĂŞ Deore HT2 (rozstaw 104mm)
* Do ÂłaĂącucha jednorzĂŞdowego
* Twarda.
   Chyba, Âżeby to miaÂło ujemnie wpÂływaĂŚ na odpornoœÌ na sĂłl.
* Cena gra role, ale nie jest g³ównym wyznacznikiem.

ByÂłem, oczywiÂście, w zaprzyjaÂźnionym serwisie. Pokazali
tarczĂŞ XT, bodajÂże HG90. Wady: na ÂłaĂącuch 9rz, ma zĂŞby
profilowane do Âłatwiejszej zmiany przeÂłoÂżeĂą (na cholerĂŞ
mi to przy Nexusie, a widzi mi siĂŞ, Âże trochĂŞ niweluje
zysk z twardoÂści), no i kosztuje kupĂŞ kasy.

Też do głowy mi tylko XT wpadł. Albo coś niższego?

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaruś

Data: 2013-04-19 13:56:06
Autor: rmikke
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 15:29:48 UTC+2 użytkownik szaman (k-ce) napisał:
> [...]

> * Na korbe^ Deore HT2 (rozstaw 104mm)
> * Do ^(3)an~cucha jednorze^dowego
> * Twarda.
>    Chyba, ?eby to mia^(3)o ujemnie wp^(3)ywa? na odporno¶? na sól.
> * Cena gra role, ale nie jest g^(3)ównym wyznacznikiem.
>
> By^(3)em, oczywi¶cie, w zaprzyja1/4nionym serwisie. Pokazali
> tarcze^ XT, bodaj?e HG90. Wady: na ^(3)an~cuch 9rz, ma ze^by
> profilowane do ^(3)atwiejszej zmiany prze^(3)o?en~ (na cholere^
> mi to przy Nexusie, a widzi mi sie^, ?e troche^ niweluje
> zysk z twardo¶ci), no i kosztuje kupe^ kasy.

Też do głowy mi tylko XT wpadł. Albo coś niższego?

Może być i coś niższego. Chciałbym tylko mieć to z głowy
na parę zim. I żeby mi do korby i osłony pasowało.

Zastanawiam się też nad alternatywą - a niech będzie tanie
i nauczę się to samodzielnie wymieniać... Na pewno łatwiej
znajdę tarczę wtedy. Z drugiej strony - ja bardziej siłowo jeżdżę (niska kadencja, duże przełożenie), więc jednak
jakiś shit z plasteliny może mnie zawieść w środku zimy.

Data: 2013-04-19 16:08:07
Autor: mt
W dniu 2013-04-19 00:47, rmikke pisze:
[...]

Może coś takiego?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=105893

--
marcin

Data: 2013-04-20 14:44:47
Autor: rmikke
W dniu piątek, 19 kwietnia 2013 16:08:07 UTC+2 użytkownik mt napisał:
> [...]
> mi to przy Nexusie, a widzi mi się, że trochę niweluje
> zysk z twardości), no i kosztuje kupę kasy.

Tak, to będzie właśnie to, dzięki :D

Data: 2013-06-19 15:32:56
Autor: rmikke
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 23:44:47 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

> http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=105893

Tak, to będzie właśnie to, dzięki :D

Taaa, "Offset teeth so you can perfect your chainline"...

Mogli gdzieś napisać, że to jest takie urewsko grube.
Chainglider na to nie wchodzi, trzeba by go przystrzyc,
już się boję...

http://i.imgur.com/IaDrGHZ.jpg?1

Data: 2013-06-20 01:32:13
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 00:32:56 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

> Tak, to będzie właśnie to, dzięki :D

Mogli gdzieś napisać, że to jest takie urewsko grube.

Chainglider na to nie wchodzi, trzeba by go przystrzyc,

już się boję...
 http://i.imgur.com/IaDrGHZ.jpg?1

No to Ci pomogł,teraz powinien odkupić ten złom od Ciebie:)
A mówiąc serio,może teraz niektórzy przekonają się,że nie
jest tak,że wszystko do wszystkiego jest kompatybilne. Do problemu poszedłbym tak,na jakich korbach jeżdziłeś
dotychczas-da się ustalić? To tarczę powinieneś kupić pasujacą do posiadanej korby.
Natomiast,jeżeli chciałbyś kupić inne,jeżeli chodzi o
oznaczenie,to pewnie musisz się liczyć z wymianą
osi suportu również.

Data: 2013-06-20 06:18:40
Autor: rmikke
> [...]

Mogli gdzieś napisać, że to jest takie urewsko grube.
Chainglider na to nie wchodzi, trzeba by go przystrzyc,

A może by to stoczyć, zfrezować, żeby ta gruba część
miała mniejszą średnicę? Ktoś wie, gdzie w WAW by mi taką
delikatną robotę zrobili?

Data: 2013-06-20 08:16:45
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 15:18:40 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:

A może by to stoczyć, zfrezować, żeby ta gruba część

miała mniejszą średnicę? Ktoś wie, gdzie w WAW by mi taką

delikatną robotę zrobili?

Musisz się jakoś ratować,a przed operacją frezowania/szlifowania, zdemontuj starą tarczę (i tak ją musisz wymienić) i porównawczo
z nową obie je pomierz,czy powyższa operacja doprowadzi nową do
wymiarów starej,no współczuje Ci wyłącznie,nie będzie to łatwe i tanie.
Natomiast,dalej nie wiemy jakie oznaczenie mają stare korby.

Data: 2013-04-19 16:32:36
Autor: qrt
Dnia 18 Apr 2013 15:47:26 -0700, rmikke napisał(a):

[...]

ja sam przód zmień korbę na 110 Bcd bedzie łatwiej - pod ten standard to
duże stalowe koronki dla SS to wiem iż surly robi. Ale nie jest ani tanie ani specjalnie dostęne.   Ja bym wziął to
http://www.cyklotur.com/czesci/mechanizmy-korbowe-wklady-suportu-napinacze/rowerowe-mechanizmy-korbowe/tarcze-i-czesci/p,tarcza-mechanizmu-korbowego-fc-m480-440-44z-czarna-shimano,5316.html
co prawda 9s ale za to stalowa.

[tech]No tom se naped wymyslil...