[tech]No tom se naped wymyslil...

Data: 2013-04-19 15:29:48
Autor: szaman (Baker)
[tech]No tom se naped wymyslil...
On 04/19/2013 12:47 AM, rmikke wrote::
S³oniocy...

Pomó¿cie mi wybraæ blat do zimówki, bo sam to chyba nie zd±¿ê
do pierwszych ¶niegów. Guglanie zwraca mi, oczywi¶cie, mnóstwo
wyników, ale im d³u¿ej na nie patrzê, tym bardziej nie wiem,
co siê nada.

Wymagania:
* 44 zêby
   Bo to najwiêkszy rozmiar, na który mogê za³o¿yæ ChainGlidera.
   I takiego w³a¶nie mam.
* Na korbê Deore HT2 (rozstaw 104mm)
* Do ³añcucha jednorzêdowego
* Twarda.
   Chyba, ¿eby to mia³o ujemnie wp³ywaæ na odporno¶æ na sól.
* Cena gra role, ale nie jest g³ównym wyznacznikiem.

By³em, oczywi¶cie, w zaprzyja¼nionym serwisie. Pokazali
tarczê XT, bodaj¿e HG90. Wady: na ³añcuch 9rz, ma zêby
profilowane do ³atwiejszej zmiany prze³o¿eñ (na cholerê
mi to przy Nexusie, a widzi mi siê, ¿e trochê niweluje
zysk z twardo¶ci), no i kosztuje kupê kasy.

Też do głowy mi tylko XT wpadł. Albo coś niższego?

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" PiekaruÅ›

Data: 2013-04-19 13:56:06
Autor: rmikke
[tech]No tom se naped wymyslil...
W dniu pi±tek, 19 kwietnia 2013 15:29:48 UTC+2 u¿ytkownik szaman (k-ce) napisa³:
> [...]

>    I takiego w^(3)a¶nie mam.
> * Na korbe^ Deore HT2 (rozstaw 104mm)
> * Do ^(3)an~cucha jednorze^dowego
> * Twarda.
>    Chyba, ?eby to mia^(3)o ujemnie wp^(3)ywa? na odporno¶? na sól.
> * Cena gra role, ale nie jest g^(3)ównym wyznacznikiem.
>
> By^(3)em, oczywi¶cie, w zaprzyja1/4nionym serwisie. Pokazali
> tarcze^ XT, bodaj?e HG90. Wady: na ^(3)an~cuch 9rz, ma ze^by
> profilowane do ^(3)atwiejszej zmiany prze^(3)o?en~ (na cholere^
> mi to przy Nexusie, a widzi mi sie^, ?e troche^ niweluje
> zysk z twardo¶ci), no i kosztuje kupe^ kasy.

Te¿ do g³owy mi tylko XT wpad³. Albo co¶ ni¿szego?

Mo¿e byæ i co¶ ni¿szego. Chcia³bym tylko mieæ to z g³owy
na parê zim. I ¿eby mi do korby i os³ony pasowa³o.

Zastanawiam siê te¿ nad alternatyw± - a niech bêdzie tanie
i nauczê siê to samodzielnie wymieniaæ... Na pewno ³atwiej
znajdê tarczê wtedy. Z drugiej strony - ja bardziej si³owo je¿d¿ê (niska kadencja, du¿e prze³o¿enie), wiêc jednak
jaki¶ shit z plasteliny mo¿e mnie zawie¶æ w ¶rodku zimy.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

[tech]No tom se naped wymyslil...