No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....

Data: 2010-04-24 01:02:40
Autor: DJ MC Donald Musk
No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....
najwyrazniej odpowiedzialni za te tragedie nie podadza sie do dymisji

Data: 2010-04-24 01:13:13
Autor: Antenka
On 24 Kwi, 10:02, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
najwyrazniej odpowiedzialni za te tragedie nie podadza sie do dymisji

Zatem trzeba im pomoc.

Antenka

Data: 2010-04-24 13:23:54
Autor: cyc
No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:0eda5359-9334-46b2-86b8-864d0d63a164y14g2000yqm.googlegroups.com...
On 24 Kwi, 10:02, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
najwyrazniej odpowiedzialni za te tragedie nie podadza sie do dymisji

Zatem trzeba im pomoc.

Antenka

I co zrobic ?
Rozpetac rewolucje ? wyslac na ulice niewiele rozumiejace z polityki dzieci i mlodziez zaopatrzona w koktaile molotowa ? , samemu kryjac dupska w domach i czekac az wymorduja sie kolejne tysiace Polakow aby potem przejac wladze ? ..
Oto Twoja katalickosc , Twoja polskosc , Twoja moralnosc w koncu .........Twoja faszystowskosc !.
Tacy ludzie jak Ty to zaraza naszego kraju , to dzuma i syfilis w jednym .
Jest was niewielu , ledwie w symbolicznych ilosciach ale wasze histeryczne wrzaski szalencow budza upiory , ktore prowadza nas wprost do kolejnej narodowej tragedii .
Ta moze tylko potwierdzic chodzaca po swiecie opinie , ze nasza polska zdolnosc do samodzielnosc  ogranicza sie tylko do wyprozniania sie !.
To wy robicie nam w swiecie opinie matolkow , to z was smieja sie w kazdym jego zakatku .
Najtragiczniejsze jest to , ze kultura innych , ludzkie podejscie do was traktujecie jak slabosc i podnosicie leb jeszcze wyzej a trzeba was po prostu walic na odlew przy kazdej okazji abyscie zrozumieli  ze jedyne dla was dostepne  miejsce jest w zaprzegu i to mozliwie blisko bata !.

cyc

Data: 2010-04-24 13:47:20
Autor: Klin
Użytkownik cyc napisał:

[...]

  Lepiej  oddać władzę mafii morderców zakładając, że to oni
  spowodowali katastrofę by samemu nie narazić się na podobny los?

Data: 2010-04-24 14:30:20
Autor: cyc

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4bd2da4c$0$19178$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:

[...]

Czlowieku ! ty nie wisz co piszesz ! Naprawde potrzebne ci leczenie .

cyc

Data: 2010-04-24 15:51:19
Autor: ColgatesBilly

Użytkownik cyc napisał:

[...]

Bedziesz sie tak denerwowal, to sam pojdziesz na leczenie.
Pamietaj przy okazji: ze Twoje slowa na nikim nie robia wrazenia
a Twoje Fakty i mity, TEZ NIE SA ZBYT POCZYTLIWE
i ze nawet takie scierwo nie wyznacza jeszcze w Polsce
glownego nurtu myslenia

Data: 2010-04-24 15:55:43
Autor: cyc

Użytkownik cyc napisał:

[...]

No dobra , dobra colgejts .
Wez dzialke , to moze dostaniesz polotu ..znaczy odlecisz !.

cyc

Data: 2010-04-24 18:38:26
Autor: cirrus
Użytkownik cyc napisał:
[...]

Eee, tu już nic nie pomoże.

--
stevep

Data: 2010-04-24 19:03:04
Autor: cyc

Użytkownik cyc napisał:
[...]

pewnie masz racje !

cyc

Data: 2010-04-25 01:02:46
Autor: Antenka
No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....
Dogadali się cyc z orangutanem cirrusem hehehe

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

Data: 2010-04-25 10:42:47
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:474708c3-4994-4cda-a0b0-3773f0c14627j21g2000yqh.googlegroups.com...
Dogadali się cyc z orangutanem cirrusem hehehe

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

Orangutan chociaz z naczelnych a ameba , ktorej jestes  reprezentantem to jednokomorkowy pasozyt - pelzak , czyli nic .

cyc

Data: 2010-04-25 04:36:55
Autor: Antenka
No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....
On 25 Kwi, 10:42, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:474708c3-4994-4cda-a0b0-3773f0c14627j21g2000yqh.googlegroups.com...
Dogadali si cyc z orangutanem cirrusem hehehe

Antenka

"Kiedy Klich poda si do dymisji?! Czekamy!"

Orangutan chociaz z naczelnych a ameba , ktorej jestes  reprezentantem to
jednokomorkowy pasozyt - pelzak , czyli nic .

cyc

A lekarstwa przyjąleś? Jesteś żałosny. Naprawdę jest mi ciebie
serdecznie żal. :-((

Antenka

Data: 2010-04-25 14:32:08
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d89aa7f8-1715-490b-9371-83e6d22f0625u34g2000yqu.googlegroups.com...
[...]

Z kim ja sie wdaje w dyskusje  , chyba zwariowalem !................odpowiedz pewnie bezie  " nie chyba , tylko napewno " , he , he , jak ja was sPiSowcow znam !! .

cyc

Data: 2010-04-25 16:33:17
Autor: cirrus
[...]

I przeszkadzaja kretynoantence w debiliźmie.

--
stevep

Data: 2010-04-24 18:37:45
Autor: cirrus
Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:hqukt9$q85$1speranza.aioe.org...
cyc pisze:
Tacy ludzie jak Ty to zaraza naszego kraju , to dzuma i syfilis w
jednym .
Leki się już skończyły czy znowu marzy się wam strzelanie
do robotników ?

Do robotników nie, ale do kretynów jak ty zdecydowanie.

--
stevep

Data: 2010-04-25 04:34:53
Autor: Antenka
On 24 Kwi, 13:32, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
cyc pisze:

> Tacy ludzie jak Ty to zaraza naszego kraju , to dzuma i syfilis w jednym .

Leki się już skończyły czy znowu marzy się wam strzelanie
do robotników ?

Nie, tym razem będą odcinać ręce za Cyrankiewiczem.

Antenka

Data: 2010-04-25 14:51:49
Autor: cyc

cyc pisze:

> [...]

Leki się już skończyły czy znowu marzy się wam strzelanie
do robotników ?

Nie, tym razem będą odcinać ręce za Cyrankiewiczem.

Po co , skoro macie poobcinane juz mozgi !

cyc

Data: 2010-04-25 16:34:26
Autor: cirrus
cyc pisze:
[...]

Eee, to najwyżej tę drugą ręke Staniszkis.

--
stevep

Data: 2010-04-24 17:16:16
Autor: karwanjestkretynem
No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal

najwyrazniej odpowiedzialni za te tragedie nie podadza sie do dymisji

Z krypty?

Przemyslaw Warzywny

--
"Smierc prezydenta wstrzasnela mna jak wszystkimi Polakami, ale nie mozna tej smierci uzywac do przeinaczania historii i zamykania ust tym, którzy ten falsz widza. Falsz ten uniewaznia osiagniecia innych. Nie mozna udzielac tez prawa do przezywania zaloby lub odbierac go, co robi z jakas dziwna zaciekloscia prof. Krasnodebski."

Data: 2010-04-25 16:41:45
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-24 10:02, DJ MC Donald Musk pisze:
najwyrazniej odpowiedzialni za te tragedie nie podadza sie do dymisji

przeciez juz nie zyja.

--
the_foe

Data: 2010-04-25 17:29:51
Autor: cyc
No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....

Uzytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisal w wiadomosci news:hr1kb4$kna$4news.dialog.net.pl...

Trafne spostrzezenie !.

cyc

Data: 2010-04-25 17:40:50
Autor: jedrus
DJ MC Donald Musk pisze:
najwyrazniej odpowiedzialni za te tragedie nie podadza sie do dymisji

A kogo z rzadu chcesz za katastrofe na te taczki?
Odpowiedzialnych juz nie ma wsrod nas, wiec rzuc jakimis nazwiskami zywych a nie zachowuj sie jak desperat na torach.

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

No trzeba bedzie ten rzad chyba na taczkach....