No ...wycfanila sie swinka ?

Data: 2015-09-26 07:12:26
Autor: xbartx
No ...wycfanila sie swinka ?
W dniu 26.09.2015 o 00:53, Waldek pisze:

No to się ¶winka "wycfaniła" ...
- znaczy ewakuacja "w terminie" dostała w ¶wiński ryj ?

Można powiedzieć, że miałem nosa, ewakuuj±c się od nich na stałe ;)

Xenocide

Data: 2015-09-26 09:47:42
Autor: marek
No ...wycfanila sie swinka ?
xbartx <xbartx@bastardi.net> Wrote in message:
W dniu 26.09.2015 o 00:53, Waldek pisze:

No to się świnka "wycfaniła" ...
- znaczy ewakuacja "w terminie" dostała w świński ryj ?

Można powiedzieć, że miałem nosa, ewakuując się od nich na stałe ;)

Trzeba chyba myslec o zamknieciu rachunkow. Za chwile pewnie
 wprowadza oplaty.... --
marek

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/