No, zamach kurwa był

Data: 2010-10-14 10:41:31
Autor: Zahir
No, zamach kurwa był

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb6ac0c$0$21007$65785112news.neostrada.pl...
Pewien mój ulubiony portal katolicki, o zabarwieniu zdecydowanie fundamentalistycznym, zamieścił dramatyczny tekst. Autor Łukasz Adamski z płaczem wręcz pyta, "Czy naprawdę górnicy w Ameryce Południowej są ważniejsi od tragicznie zmarłego prezydenta RP?" A wszystko to dlatego, że światło dzienne ujrzały kolejne rewelacje i raczej fantastyczne teorie "katastrofalne".

Proponuje wprowadzenie ogólnoświatowej żałoby! W każdym kościele, cerkwi, zborze, na piaskach pustyni równo o 07:40 UTC każdy ma obowiązek paść na kolana, posypywać łeb popiołem z wulkanu i modlić się za wielkiego patriotę. Katopisom juz kompletnie odbija! Zohydzicie śp. Lecha do reszty!

--

Zahir

No, zamach kurwa był