No żebychociaż trzymali te ryje zamknięte ...

Data: 2009-03-28 17:25:50
Autor: MH
No żebychociaż trzymali te ryje zamknięte ...
.... ale  niee , musz± jeszcze swoje dorzucić. Jakby jeszcze było mało ...
Kwestia czasu ... Doigraj± się .. A o co chodzi ?! Proszę bardzo :

http://fzp.net.pl/kom51.html

MH

Data: 2009-03-28 17:38:20
Autor: naprany.jak.stelmach
Użytkownik MH napisał:
... ale  niee , musz± jeszcze swoje dorzucić. Jakby jeszcze było mało ...
Kwestia czasu ... Doigraj± się .. A o co chodzi ?!

Znowu chlejesz?

Data: 2009-03-28 18:01:50
Autor: MH
Użytkownik MH napisał:
> ... ale  niee , musz± jeszcze swoje dorzucić. Jakby jeszcze było mało ...
> Kwestia czasu ... Doigraj± się .. A o co chodzi ?! Znowu chlejesz?

Wypad parchu z naszej grupy !!!

MH

Data: 2009-03-28 18:08:53
Autor: naprany.jak.stelmach
Użytkownik MH napisał:
Użytkownik MH napisał:
[...]

Primo: to nie jest twoja grupa, pijacka pierdoło. :-P
Secundo: jeszcze z gul± w kroku na czworaka zasuwałe¶ jak ja tu już byłem. he he

Data: 2009-03-28 18:33:40
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 18:08:53 +0100, naprany.jak.stelmach napisał(a):

Primo: to nie jest twoja grupa, pijacka pierdoło. :-P
Secundo: jeszcze z gul± w kroku na czworaka zasuwałe¶ jak ja tu już byłem. he he

Ty, tony-osiołku? Hm w±tpię, ale z cał± pewnosci± był jaki¶ twój
ekwiwalent, niepełnosprawnych tu nie brak.
pz
Piotr

Data: 2009-03-28 18:49:44
Autor: naprany.jak.stelmach
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Otóż nie! Ale ciepło, cieeepło.... he he Powiem tyle, że nam się osiołek Tony po pijaku zdemaskował. A i jeszcze gnojka przyłapałem (fakt - zupełnie przypadkiem) na brzydkich, mysich zabawach.:-P
Dać telefon? Adres? Może któ¶ chce se zamówić usługę u osiołka? Jest tu kto¶ z Rzeszowa, albo Suwałk? he he he

Data: 2009-03-28 19:16:01
Autor: raff
[...]

Hehe, rAzor, myslisz ze Piotr Stelmach to tony osiolek ?

R.

Data: 2009-03-28 19:22:14
Autor: naprany.jak.stelmach
Użytkownik raff napisał:
[...]

A w ogóle jaki stelmach? O co kaman?

Data: 2009-03-28 19:30:32
Autor: raff
[...]

Jak dla mnie to Najebany jak Stelmach jest z Wroclawia ;p

R.

Data: 2009-03-28 19:37:13
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Mar 2009 18:49:44 +0100, naprany.jak.stelmach napisał(a):

[...]

Co¶ mi się podupcyło, ekskjuzmi.
pzdr
Piotr

Data: 2009-05-01 16:43:40
Autor: Tony
On Mar 28, 1:37 pm, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> zupełnie przypadkiem) na brzydkich, mysich zabawach.:-P
> Dać telefon? Adres? Może któ¶ chce se zamówić usługę u osiołka? Jest tu

Te same teksty tych samych osob od kilku lat.
Tony

No żebychociaż trzymali te ryje zamknięte ...