Noah 60/5

Data: 2010-10-05 21:26:00
Autor: Tomasz Radko
Noah 60/5
....i jest to kontrakt _rewelacyjny_. Z punktu widzenia Bulls rzecz jasna.

Najwyraźniej coś się w NBA zmienia, skoro Bulls nie chcieli nawet
słyszeć o wymianie Noaha na Anthony'ego.

Data: 2010-10-06 00:09:41
Autor: Leszczur
Noah 60/5
On 5 Paź, 21:26, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
...i jest to kontrakt _rewelacyjny_. Z punktu widzenia Bulls rzecz jasna.

Najwyraźniej coś się w NBA zmienia, skoro Bulls nie chcieli nawet
słyszeć o wymianie Noaha na Anthony'ego.

Jestes zbytnim optymistą. Bulls nigdy nie lubili przepłacać swoich
zawodników. Zrobili wyjatek dla Denga i Hinricha i sam wiesz jak na
tym wyszli (chociaż slyszalem, ze oddania Kirka bardzo żałowali).
Melo też wymagałby okolic maksa, a to w połączeniu z koniecznością
szukania (zapewne niezbyt taniego) środkowego po prostu sie nie
kalkulowało.
Przy sprzyjających wiatrach (i z dokładnościa do jednej walizki
postawionej nie tu gdzie trzeba) Bulls mają bardzo fajny skład i nie
ma co przy nim na razie gmerać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-10-07 18:53:44
Autor: wiLQ
Noah 60/5
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

....i jest to kontrakt _rewelacyjny_. Z punktu widzenia Bulls rzecz jasna.

Wyglada to jak Rondo bis...

Najwyraźniej coś się w NBA zmienia, skoro Bulls nie chcieli nawet
słyszeć o wymianie Noaha na Anthony'ego.

Eeee, przesadzasz, AFAIR mieli jakies spotkania na ten temat.

Zreszta wg mnie tamten trejd nie mial sensu zupelnie abstrahujac od
wartosci Melo i Noah. Bulls maja niezlego SFa, a kto gralby na centrze?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-10-07 20:13:20
Autor: Tomasz Radko
Noah 60/5
W dniu 2010-10-07 18:53, wiLQ pisze:
[...]

Deng poszedłby do Denver. I jest dyskusyjne, czy wymiana Deng-Anthony
byłaby dla Bulls korzystna. Noah-Anthony, nawet bez dodatkowych wrzutek
ze strony Bulls, byłaby rabunkiem w biały dzień. Powtórką z wymiany
Billups-Iverson.

pzdr

TRad

Data: 2010-10-07 20:28:07
Autor: wiLQ
Noah 60/5
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Zreszta wg mnie tamten trejd nie mial sensu zupelnie abstrahujac od
> wartosci Melo i Noah. Bulls maja niezlego SFa, a kto gralby na centrze?

Deng poszedłby do Denver.

AFAIR to Bulls oferowali Denga, a Denver go nie chcieli (choc z przyczyn
finansowych, a nie sportowych).

--
pzdr
wiLQ