Nobel dla Solidarnosci

Data: 2009-04-21 17:00:07
Autor: Jacek Biały
Nobel dla Solidarnosci
Niedawno Lech Walesa zapowiedzial, ze odda Nobla i wszelkie
inne honory i wyjedzie z kraju. Jezeli tak, to komu? Wypadaloby,
aby Walesa ofiarowal swoje nagrody zwiazkowi zawodowemu
'Solidarnosc'.
Gdy dostal Nobla, Walesa powiedzial, ze nalezy sie on calej
Solidarnosci. A jesli tak, to nie powinien tu miec znaczenia fakt
bylej wspolpracy Walesy z SB, lub brak takiej wspolpracy.

Pozdrowienia!
jb

Data: 2009-04-21 17:18:05
Autor: awe
Nobel dla Solidarnosci

Użytkownik "Jacek Biały" <jacek@bez.adresu.pl> napisał w wiadomości news:gsknja$7oh$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
-- -- -- -- --
medal niech sobie zatrzyma, a jesli zagarnal kase to niech odda. Nie pamietam, rzekomo to poszlo na solidarnosc, nie wiem jakies te kwestie finansowe odnosnie walesy nigdy nie byly dla nikogo jasne
awe

Data: 2009-04-21 17:47:01
Autor: Panslavista
Nobel dla Solidarnosci
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
pamietam, rzekomo to poszlo na solidarnosc, nie wiem jakies te kwestie
finansowe odnosnie walesy nigdy nie byly dla nikogo jasne

MAKARONY  I  BROWARY  ZA  "ZŁOTÓWKĘ"?!

Data: 2009-04-21 20:40:31
Autor: konserwator
Nobel dla Solidarnosci
Jacek Biały wrote:
[...]

kiszczakowi powinien oddac jako ojcu "polskich przemian" i obalenia komunizmu...

rym
Platforma cie kocha http://www.youtube.com/watch?v=TppqEVD1ekE
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc
prezydentem Polski! A oto NAZWISKA POSŁÓW KTÓRZY GŁOSOWALI PRZECIWKO
WPISANIU ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO DO TEKSTU DOKUMENTU
USTANAWIAJĄCEGO DZIEŃ 25 MAJA, ROCZNICY ŚMIERCI ROTMISTRZA EUROPEJSKIM
DNIEM BOHATERÓW WALKI Z TOTALITARYZMEM. ZAPAMIĘTAJMY ICH:

Czarnecki Marek Aleksander, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski,
Olbrycht, Protasiewicz, Saryusz-Wolski, Siekierski, Zaleski, Zwiefka,
Geringer de Oedenberg, Grabowska, Liberadzki, Masiel, Sonik, Gierek

Nobel dla Solidarnosci