Noble (Metrobank)

Data: 2009-09-23 18:47:54
Autor: yapann
Noble (Metrobank)

Data: 2009-09-23 20:39:48
Autor: scholastyk
Noble (Metrobank)
jestem blisko dania się nabrać na kredyt w Noble - jeśli ktoś chciałby odradzić, niech pisze szybko (i poda dlaczego) albo zamilknie na wieki :)

Czy to będzie kredyt walutowy?
Jeśli tak, to pomijając jeden z najwyższych spreadów na rynku, ostrzegam przed nachalnością doradców Open Finance, którzy w ciągu roku proponowali mi już 3 "korzystne" aneksy do umowy kredytowej. Przy czym za pierwszym razem propozycja nosiła znamiona pogróżek ze strony banku.

http://www.parkiet.com/artykul/10,789011.html
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Metrobank-wycofuje-sie-z-podwyzek-marz-po-
interwencji-mediow-1985583.html
http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,6301029,Banki_pomagaja_klientom_w_trudnyc
h_czasach__Ale_to.html

Na plus: bardzo szybko załatwiony kredyt, dobra obsługa przez infolinię, przyzwoicie oprocentowany i bezpłatny ROR do obsługi kredytu.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-23 22:32:19
Autor: yapann
Noble (Metrobank)
Użytkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał w wiadomości news:506a.000000c8.4aba6b74newsgate.onet.pl...
Czy to będzie kredyt walutowy?
PLN

[...]

dzięki za linki!

Data: 2009-09-23 23:21:45
Autor: scholastyk
Noble (Metrobank)
> Czy to będzie kredyt walutowy?
PLN

Jeśli w złotówkach to raczej nic złego Ci z ich strony nie grozi :)

dzięki za linki!

Cieszę się, że mogłem pomóc.
Nie daj się tylko nabrać na jakieś plany oszczędzania w funduszach albo strukturach.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-24 10:12:52
Autor: Valdi.Pavlack
Noble (Metrobank)
"scholastyk" news:506a.000000d1.4aba9169newsgate.onet.pl

Nie daj się tylko nabrać na jakieś plany oszczędzania w funduszach albo
strukturach.

O właśnie :]

Data: 2009-09-24 13:13:20
Autor: Patryx
Noble (Metrobank)
jestem blisko dania się nabrać na kredyt w Noble - jeśli ktoś chciałby odradzić, niech pisze szybko (i poda dlaczego) albo zamilknie na wieki :)

Mam trochę akcji Noble Banku, jak by to był zły bank to bym ich nie kupił.

A przy okazji, jak możesz to złóż wniosek przez moją stronę http://www.patbank.pl/noble-bank/ . Ty nic nie tracisz, a ja zyskuję prowizję.

Noble (Metrobank)