Noble bank

Data: 2013-09-20 19:35:35
Autor: glang
Noble bank
Chciałem ulokować parę groszy na tradycyjnej lokacie 4,75 %.
Zarejestrowałem się raz na stronie nikt nie zadzwonił
Zarejestrowałem się drugi zero kontaktu - zadzwonili po 3 dniach ale poinformowałem o wizycie w oddziale i podziękowali.
Poszedłem do oddziału Pani poinformowała mnie że moge się umówić z doradcą. OK ale do domu mam 70 km więc proszę dzwońcie. Oddzwonił doradca powiedział jakie warunki itp i umówiliśmy się na następny dzień. No i minął następny i następny i następny i cisza.
Czy tylko ja mam takiego pecha czy ten luksusowy bank to tylko ściema?
pzdr
GL

Data: 2013-09-20 11:33:46
Autor: Glaukon
Noble bank
Czy tylko ja mam takiego pecha czy ten luksusowy bank to tylko ściema?

To jest Getin, serio, żadnej ściemy :)

Data: 2013-09-21 23:33:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Noble bank

"glang" 523c8774$0$1247$65785112@news.neostrada.pl

Czy tylko ja mam takiego pecha czy ten luksusowy bank to tylko ściema?

To ostatnie. Ze mną Klonownca umówiła się, ale kręgielnia zaprotestowała
do tego stopnia, że nie poszedłem. Na szczęście Klonownica zadzwoniła,
aby mi przypomnieć o umówionej randce w ciemno (o godzinie 18 chyba już
ściemnia się) i nie czekano na mnie. :) W efekcie prowadzonej rozmowy
telefonicznej dowiedziałem się, że chodzi o grubsze procenty lokacyjne
 -- o więcej niż piątaka... [i że mój kręgosłup nie jest ładny; a mnie
wydaje się, że nie zrezygnuję ze swego kręgosłupa z uwagi na brzydotę
tegoż, bo po prostu zżyłem się z nim przez te lata minione...]

Noble bank