Noble - omyłkowe(?) obciążenie

Data: 2010-12-23 21:59:45
Autor: lamia
Noble - omyłkowe(?) obciążenie
Getin Noble przysłał mi listem papierowym info o saldzie mojego kerdytu hipotecznego, z ciekawości postanowiłam dowiedzieć się co zatem. Okazało się, że zatem skasowali mnie 7 dych.

W opowiedzi poinfrmowali, że: "Bank omyłkowo wystawił zaświadczenie o saldzie zadłużenia za co pragniemy najmocniej przeprosić. [...] zostawała zwrócone na Pani rachunek środki, które zostały pobrane za wyżej wymienione zaświadczenie. "

Znając procedery różnych innych serwisodostawców (np telefonii, telewizji) naciągania za przypadkowo naliczone usługi, ciekawa jestem, czy tylko mnie spotkała takoważ omyłka.

Noble - omyłkowe(?) obciążenie