Noble przeciąga z wnioskiem o wpis do KW

Data: 2010-05-11 10:22:54
Autor: Przemek
Noble przeciąga z wnioskiem o wpis do KW

Użytkownik "karamba" <ka@ram.ba.pl> napisał w wiadomości news:hs43gu$sdr$1node1.news.atman.pl...
mam w umowie o kredyt hip. z Noble taki zapis, że bank składa wniosek do sądu o wpis hipoteki do KW.
Akt notarialny mam już któryś miesiąc, a bank sie nie kwapi wysłać wniosku, bo "numer KW być musi", tymczasem wytarczy przecież numer rep. podać.
Rata podwyższona o 3 stówy miesięcznie nie cieszy - coś można tu uczynić? przyspieszyć wpis? zobligować bank do złożenia wniosku w określonym czasie?
(Rozumie, że Sąd poda mi od ręki, kiedy taki wniosek z banku wpłynął?)

Jessli masz kredyt juz wyplacony to postrasz bank ze wlasnie masz kupca na te nieruchomosc :) - zeby im troche popedzic kota...

Noble przeciąga z wnioskiem o wpis do KW