Noc żywych trupów

Data: 2012-04-28 21:08:55
Autor: u2
Noc żywych trupów
.... czyli zjazd SLD :)

Data: 2012-04-28 13:13:58
Autor: Antenka
Noc żywych trupów czy powrót sklonowanych dinozaurów? :-o)
On 28 Kwi, 21:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
... czyli zjazd SLD :)

Łahahahaa :-o)) A ten Miller jak się odgrażał, że wybory wygra he he
he :-o.

Antenka

Data: 2012-04-28 22:36:46
Autor: pluton
Noc żywych trupów czy powrót sklonowanych dinozaurów? :-o)

Łahahahaa :-o)) A ten Miller jak się odgrażał, że wybory wygra he he
he :-o.

Chyba się trochę wzorował na wariacie.

Nullification

Data: 2012-04-28 22:34:32
Autor: pluton
Noc żywych trupów
... czyli zjazd SLD :)

A mnie się skojarzyło z Truppenfuhrerem i miesięcznicą.

Nullification

Data: 2012-04-28 13:49:06
Autor: Antenka
Noc żywych trupów
On 28 Kwi, 22:34, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> ... czyli zjazd SLD :)

A mnie się skojarzyło z Truppenfuhrerem i miesięcznicą.

Nie znam. A może z miesiączką...

Antenka

Data: 2012-04-28 23:00:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Noc żywych trupów

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:035a972e-15b1-4bfc-af91-8000b1146c00v22g2000vby.googlegroups.com...
On 28 Kwi, 22:34, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> ... czyli zjazd SLD :)

A mnie się skojarzyło z Truppenfuhrerem i miesięcznicą.

Nie znam. A może z miesiączką...

Tą pod pałacem prezydenckim? Oczywiście. Truppenfuhrer i miesięcznica lub miesiączka.
Masz dobre i nieskalane skojarzenia jeśli chodzi o pisiorków.

Data: 2012-04-28 23:08:16
Autor: pluton
Noc żywych trupów
> A mnie się skojarzyło z Truppenfuhrerem i miesięcznicą.

Nie znam. A może z miesiączką...

Truppenfuhrera nie znasz ? Szczesciara.

To taki gostek ktory kombinuje z Obermoherem.

Nullification

Data: 2012-04-29 07:37:50
Autor: Andrzej
Noc żywych trupów
Dnia Sat, 28 Apr 2012 13:49:06 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

To ty masz jeszcze miesiączkę? Grądzka Anna-Krzysztof też? ;)

Data: 2012-04-29 07:42:01
Autor: Andrzej
Noc żywych trupów
Dnia Sat, 28 Apr 2012 21:08:55 +0200, u2 napisał(a):

... czyli zjazd SLD :)

Genialne! Genialne! Sam to wymyśliłeś czy przyszło e-mailem ze sztabu PiS?

Noc żywych trupów