Nocka na Przehybie za 150zł...

Data: 2011-12-19 14:51:42
Autor: Wojciech Wierba
Nocka na Przehybie za 150zł...
Witam!
Na planowanie sylwestra może trochę późno, ale wydumałem że posiedziałbym
gdzieś w górach. Na początek zadzwoniłem do schroniska na Przehybie i to,
co usłyszałem zwaliło mnie z nóg - w sylwestra nocka tylko razem z balem
sylwestrowym. Cena? 150zł od głowy.

To tanio :-)

Powiem szczerze, że trochę mnie korci,
żeby się tam przywlec w nocy - schronisko jest PTTKowskie, więc mają psi
obowiązek mnie przyjąć choćby na glebę,

1. Nie odważyłbym się w noc Sylwestrową nocować na glebie :-)
2. Nie maja obowiązku, ponieważ nawet nocą asfaltowa droga na dół jest bezpieczna, nawet zimą. Musiałbyś z tej drogi zejściowej wezwać GOPR w uzasadnionej sytuacji, ale i tak zwiozą Cie na dół.

a ja mam prawo żądać zachowania
ciszy nocnej.

Masz prawo wobec zgranej grupy nawalonych gości. Samobójca? :-)

Czy takie działanie jest zgodne z "wytycznymi" PTTK?

A czy schroniska PTTK respektują w ogóle regulamin PTTK?

Pozdrawiam
Wojtek
U mnie w Balbinie Sylwester za darmo, ale boję się Cię zaprosić, bo jak mi zaczniesz żądać zachowania ciszy nocnej... :-)

Nocka na Przehybie za 150zł...