Nocleg Sudety

Data: 2010-07-06 11:56:22
Autor: Tom
Nocleg Sudety
Witam
  Wybieram sie pierwszy raz w Sudety na urlop, zawsze były tylko Beskidy, Tatry i dalej na wschód. Czy może mi ktoś polecić w miarę tani nocleg i schludny (20 zł - max. 40 zł ) w kwaterze prywatnej, pensjonacie w Karpaczu lub okolicach oraz w G.Stołowych ?

pzdr
Tomek

Data: 2010-07-06 13:10:53
Autor: bogdan
Nocleg Sudety
witam,
polecam osrodek, pensjonat w Karpaczu "Na stoku", ul. Skalna 4.
http://www.fajnewczasy.pl/noclegi/karpacz/domy_wczasowe/11059

bylem i mieszkalem tam juz kilka razy.

pozdrawiam,
bogdan