Nocleg Zakrzowek

Data: 2011-08-16 09:40:14
Autor: JACooL
Nocleg Zakrzowek
Witam,
Czy mozecie podpowiedziec, gdzie mozna przenocowac w nieduzej odleglosci od
Zakrzowka ?
Bedziemy grupa 6-7 osob. Dobrze, zeby mozna bylo nocleg rozbic przynajmniej
na 2 pokoje.

JACooL

Data: 2011-08-16 09:19:52
Autor: jacekplacek
Nocleg Zakrzowek

http://firmland.pl/firma/hotel_pielegniarek_3/ - sympatycznie, blisko, niedrogo.

Data: 2011-08-16 12:33:06
Autor: JACooL
Nocleg Zakrzowek
> [...]
od
> Zakrzowka ?
> Bedziemy grupa 6-7 osob. Dobrze, zeby mozna bylo nocleg rozbic

Dziekuje Jacku za podpowiedz, moze ktos jeszcze ma jakas propozycje :)
Moglbys mi (moze byc @) napisac cosik wiecej na temat tego hotelu ?

JACooL

Data: 2011-08-16 12:44:28
Autor: Jarek Andrzejewski
Nocleg Zakrzowek
Data: 2011-08-16 17:03:11
Autor: JACooL
Nocleg Zakrzowek
Data: 2011-08-16 14:36:21
Autor: jacekplacek
Nocleg Zakrzowek

> [...]
> niedrogo.

Dziekuje Jacku za podpowiedz, moze ktos jeszcze ma jakas propozycje :)

Czysto i schludnie :) Jak byłem zim± 2009 ¶niadanie było typu: jesz ile dasz radę - innych posiłków nie sprawdzałem, bo nurkowali¶my do nocy. Łazienki w pokojach(suchacze tam wieszali¶my), łóżka nie upchane na siłę. Nie wiem co więcej dodać :)

Data: 2011-08-16 17:02:41
Autor: JACooL
Nocleg Zakrzowek
[...]

Jak nie wiadomo o so chozi ... ;) moze pamietasz ~cene, chociaz jak
piszesz - 1,5 roku temu, wiec pewnie cena sie zmienila. Chyba najlepiej
bedzie tel. do nich. :)  dzieki jeszcze raz.

JACooL

Nocleg Zakrzowek