Nocleg na Przełęczy Przysłop (Turbacz-Mogielic a-Jurków)

Data: 2009-07-27 15:34:16
Autor: Maciek
Nocleg na Przełęczy Przysłop (Turbacz-Mogielic a-Jurków)
"Chata na Rzekach" - dawna siedziba GPN, przed przenosinami do Poręby
Wielkiej.
tel. 607-221-077. Klimat dawnej "Hawiarskiej Koliby" w Ochotnicy!
Miłej wędrówki!

Maciek

Użytkownik "Bodek" <bweg@wp.pl> napisał w wiadomości news:70e85786-4d15-4c13-8e4b-b05d4fa6e747w6g2000yqw.googlegroups.com...
Witam !

Planuję noclegi na październikową, tygodniową wędrówkę Gorce-Beskid
Wyspowy i zostało mi ostatnie miejsce - Przełecz Przysłop (szlak z
Turbacza na Mogielicę). Wiem, że są tam kwatery prywatne ale coś nie
mogę ich "wygooglać". Jeśli ktoś miałby kontakt będę bardzo wdzięczny
za info.

Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam
Bodek

Data: 2009-07-28 00:15:10
Autor: Bodek
Nocleg na Przełęczy Przysłop (Turbacz-Mogieli ca-Jurków)
Dzięki za cenne wskazówki ! Na Przysłopie wypijemy ("herbatę z
prądem") za Wasze zdrowie.

Bodek

Nocleg na Przełęczy Przysłop (Turbacz-Mogielic a-Jurków)