Nocleg nad Attersee

Data: 2011-05-19 13:25:13
Autor: Michał
Nocleg nad Attersee
Witam,
Szukam sprawdzonych noclegĂłw nad Attersee

pozdrawiam
Michał

Data: 2011-05-19 20:01:10
Autor: Zibit
Nocleg nad Attersee
Na 100% mogę polecić "Gasthof Schöberingerhof - Franz Reininger". Nocowałem tam z ekipą 3 tygodnie temu. To jest 3km pod górkę z Weyregg. My płaciliśmy 31euro za osobodobę ze śniadaniem i obiadokolacją. Fajne miejsce na uboczu, dobre jedzenie, wygodne łóżka, ciepłe pomieszczenie do składowania i suszenia szpeju. Przy "wylocie" z Weyregg w kierunku pensjonatu Franza jest centrum nurkowe (nie przegapisz), tam braliliśmy luft w cenie 5euro za 200bar/15ltr. Mieliśmy super wyjazd. Pzdr.

Data: 2011-06-02 13:55:54
Autor:
Nocleg nad Attersee
potwierdzam to co napisał ZIBIT  - Schoberinghoff; obok Gasthoff jest Bauernhoff  - nieco taniej; czysto, pokoje 2osob. z łazienkami (często łózka małżeńskie ! można w nim wyl±dować z chrapi±cym koleg± !); tu tylko ¶niadania, a na kolacje 2 min. drogi do Gasthoffu; piękny widok na prawie całe jezioro; pomieszczenie do suszenia sprzętu, rok temu, ze względu na zł± pogodę wyjeżdżali¶my 2 dni wcze¶niej - nie było żadnego problemu ze zwrotem kasy za niewykorzystany pobyt; polecam --

Nocleg nad Attersee