Nocleg po drodze do Chorwacji ?.

Data: 2009-08-19 09:57:05
Autor: WW
Nocleg po drodze do Chorwacji ?.
Witam

Odpadł nam kolega/kierowca/nurek a żona kategorycznie odmawia jazdy jednoetapowej na dystansie 1500 km - do Splitu.
Możecie poradzić jakiś sposób, miejsce, przykładowe ceny noclegu na tej trasie?

Dzieki i pozdrawiam
WW

Data: 2009-08-19 10:01:06
Autor: Strapczy
Nocleg po drodze do Chorwacji ?.
Możecie poradzić jakiś sposób, miejsce, przykładowe ceny noclegu na tej

Ja zawsze staram się połaczyć porzytecznei nocuję w Wiedniu i wieczór spędzam wieczór w Operze, a rano - dalej

Kolina

Data: 2009-08-19 16:45:03
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Strapczy" <Strapczy@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h6gbgf$d3f$1news.onet.pl...
Możecie poradzić jakiś sposób, miejsce, przykładowe ceny noclegu na tej

Ja zawsze staram się połaczyć porzytecznei nocuję w Wiedniu i wieczór spędzam wieczór w Operze, a rano - dalej

Tak przy okazji to gdzie są wygodniejsze fotele? Na dole, czy w loży?
Chłopaki z klubu biznesmena nie mieli śpiworków i strasznie zmarzli nocując w loży.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-08-19 11:15:33
Autor: Wiesiek
[...]

Kiedyś dawno, dawno temu jak nie było autostrad w Sołowenii to nocowałem na
takim parkingu tuż przed granica Słoweńską. Wychodziło to pod wieczór i ....
jedno piwko, karimata na trawę i lulu. Inny wariant to nocleg w takiej
miejscowości przed Mariborem (nie skręcać na autostradę). Jest hotel a także
taki motel prowadzony przez Słoweńca mówiacego b.dobrze po Polsku. Ale to
wszystko było dawno. Przy powrocie nocleg po stronie Czeskiej na glebie lub w hotelu.

Wiesiek - Wrocław --

Data: 2009-08-19 11:27:06
Autor: damaz
WW pisze:
[...]

Kiedyś, dawno temu, były niezłe ceny i warunki w motelikach w Znojmo Granica CZ/AT

Darek

Data: 2009-08-19 11:28:39
Autor:
Nocleg po drodze do Chorwacji ?.
Możecie poradzić jakiś sposób, miejsce, przykładowe ceny noclegu na tej trasie?

Jeśli nie chcesz jechać płatnym odcinkiem w Słowenii to z autostrady w Austrii powinieneś zjechać zjazdem nr 226, który prowadzi do granicy w Mureck. Dalej jedziesz przez Lenart do Ptuj i tam masz przyzwoity i niedrogi hotelik o nazwie Poetovio http://www.slovenia.info/en/hotel/Hotel-Poetovio**.htm?hotel=1867&lng=2 Ok. 1km od niego jest fajny aquapark termalny, w którym można miło odpocząć na leżaczku pod drzewkiem :) Udanych nurów w Cro :)

Data: 2009-08-19 11:54:06
Autor: Divemania.pl

"WW" <wuwu0@vp.pl> wrote in message news:h6gbce$28q$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Przede wszystkim nie jedz przez Austrie tylko przez Węgry bo będziesz jechał 22 godziny w korkach (jechalem 2 tyg temu).
Jadac przez budapeszt masz kilka fajnych osrodków wypoczynkowych nad Balatonem - trzeba tylko zjechac kilka km z autostrady.

Przemek
Divemania.pl

Data: 2009-08-19 13:06:00
Autor: Wiesiek
> [...]

Jadac przez budapeszt masz kilka fajnych osrodków wypoczynkowych nad Balatonem - trzeba tylko zjechac kilka km z autostrady.

A tak bardziej dokładnie to gdzie te korki w Austrii?
Może we wrzesniu się wybiore na Istrię.
Wiesiek

Data: 2009-08-19 16:41:33
Autor: Maciek
Dnia Wed, 19 Aug 2009 13:06:00 +0200, Wiesiek napisał(a):

A tak bardziej dokładnie to gdzie te korki w Austrii?
Może we wrzesniu się wybiore na Istrię.

Przed Wiedniem, w Wiedniu i bezposrednio za Wiedniem. Zawsze to samo,
dlatego od 2 lat jezdze juz tylko przez Wegry. W zasadzie od Budapesztu az
po Split autostrada. Na Pule odbijasz wczesniej. A sam Budapeszt ma od tego
roku wygodna obwodnice.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-08-21 08:43:30
Autor: Wiesiek
[...]

Sprawdzone wczoraj organoleptycznie - jazda przez Wiedeń normalnie.
Wiesiek

Data: 2009-08-23 07:45:24
Autor: Adm F
Wiesiek pisze:

Sprawdzone wczoraj organoleptycznie - jazda przez Wiedeń normalnie.
Wiesiek

Sprawdzone w tamtym tygodniu, Trasa Pszczyna-Cieszyn-Brno-Bratysława-Budapeszt-Zagrzeb-Sibenik- 9,45 h

W poprzednich 7 razy
Pszczyna-Cieszyn-Brno-Znojmo-Wiedeń-Maribor-Zagrzeb-Sibenik minimum 13 h   przeważnie 15 h max 18 h

Cudów nie ma przez Budapeszt wychodzi krócej
Za tydzień będę wracał to sprawdzę drogę powrotną, choć wynik jest łatwy do przewidzenia bo przez Austrię i Słowenię jeździ "cała" Europa zmierzająca do Chorwacji na dodatek nieco starszymi drogami. Przez Węgry tylko Słowacy, trochę Czechów, Polacy (Węgrzy w pomijalnej ilości oni tam naprawdę mają kryzys) Trasa to praktycznie cały czas autostrada.

--

Adam instr. NAUI 49419

Data: 2009-08-24 07:50:38
Autor: WW
Adm F pisze:
Wiesiek pisze:

[...]

A nie probowałeś zamiast przez Bratysławę, to jechać przez Bańska Bystrzyce,  Zvolen i Vac ?
Na mapie znacznie krócej niż "kolano" przez Bratysławę.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-08-23 08:25:32
Autor: m