[szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka

Data: 2010-07-15 00:35:23
Autor: MZ
[szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka
W dniu 2010-07-15 00:16, BM pisze:
Witam,

Będę musiał po pracy nocą jechać z Wawy do Gdańska i wiem, że na raz nie dam rady z uwagi na zmęczenie. Szukam noclegu hotel/motel obojetnie w okolicach Olsztynka. Jedyne co znalazlem do Zajazd Mazurski, ale troche PRL i cena nie adekwatna do warunkow... jesli ktos z Was może polecic cos w okolicy +/- 50km to poproszę.

Zajazd Tokaj, przy "siódemce" jakieś 200km od Warszawy, tak mniej więcej
w połowie drogi do Gdańska. Nie nocowałem nigdy, ale regularnie zaliczam
tam obiad jak mam okazję. Ceny bardzo przyzwoite, ładny nowy budynek,
powinieneś być zadowolony.
http://www.miplo.pl/point.php?&p=K922w0tk

--
MZ

Data: 2010-07-15 08:20:16
Autor: BM
[szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka
http://www.miplo.pl/point.php?&p=K922w0tk

Dzięki :) Tylko na stronie mają kurde trojana.

Pozdrawiam, BM

Data: 2010-07-16 09:16:10
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
[szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka
Witam serdecznie.

> [...]
Zajazd Tokaj, przy "siódemce" jakieś 200km od Warszawy...
Potwierdzam. Dobre miejsce żeby smacznie zjeść i wygodnie przenocować.
Korzystałem kilka razy. Nie ma problemu z płatnościami kartą. W części hotelowej
jest wystarczająco cicho. Jest naprawdę OK.
Tylko jeśli będziesz jechał w piątek lub sobotę to i tak do Gdańska nie zdążysz.
Od Olsztynka wszystko co kilka km. stoi. Tydzień temu w sobotę straciłem 4h.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-07-18 21:26:08
Autor: BM
[...]

A o której jechaleś?

--
Pozdrawiam, BM

[szukam] Nocleg przy 7 (E77) okolicach Olsztynka