Nocleg w Jurgowie

Data: 2009-08-11 21:46:22
Autor: marekjan
Nocleg w Jurgowie
Witam,
Wybierałbym się sam na przejście dol. Jaworowej,
Czerwonej Ławki, ew. Małego Lodowego i pomyślałem
o noclegu w Jurgowie. Google zwracają trochę stron na ten temat
ale w ofercie są pokoje 3-4 osobowe, czasem 2 osobowe.
Na stronie
http://www.eholiday.pl/noclegi-jurgow-15687.html
są co prawda podane ceny od osoby ale np.
Dom całoroczny Janosik ma  lokalizację Kaćwin
A mnie by zależalo blisko granicy ze Słowacją.
Jaki dom z niedrogimi pokojami byście polecali?
Jak wygląda sprawa szosy, dojazdu do Jurgowa??
Ktoś z Was tam nocował, coś może powiedzieć praktycznie??
Kwaterka służyłaby mi do noclegu i odpoczynku,
widoki na Tatry miałbym ze szlaku. Liczy się cena
i lokalizacja.
Pozdr.
Tomek.

Data: 2009-08-14 21:38:54
Autor: rjka
Nocleg w Jurgowie
przy wjezdzie do jurgowa od strony bialki pierwszy duzy dom po prawej stronie na przeciwko cmentarza - zarzadza nim gazdzina - fajowa babka - spalismy w malym pokoiku za 15 zeta inne po 20 25. mozna zamowic jedzenie domowe.