Noclegi z psem w Beskidzie

Data: 2011-07-08 00:53:26
Autor: Marcin
Noclegi z psem w Beskidzie
Witam,
czy ktoś sprawdzał, gdzie można przenocować z psem. Na Klimczoku
pytałe i niestety... Na razie szukam w tantej okolicy, ale na pewno
wybiorę się też dalej. Taka informacja może pomóc przy planowaniu
trasy!

Podrawiam,
Marcin

Data: 2011-07-08 06:03:33
Autor: diego_maradona21
Noclegi z psem w Beskidzie
Na rysiance byłem z psem a na Klimczoku widzialem psa - duzego
owczarka ale spal przed drzwiami przywiazany do klamki. Ale moj np nie
wysiedzialby tak w jednym miejscu;) no i pewnie by szczekal na
przchodniow...

Data: 2011-07-11 08:56:27
Autor: Gocha M.
Noclegi z psem w Beskidzie
Witam,

Użytkownik "Marcin" <marcibar@gmail.com> napisał w wiadomości news:62b6a811-8f97-4e90-ad85-ae6831819782s17g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Na pewno można nocować z psem na Rycerzowej i na Krawców Wierchu. Spaliśmy tam wielokrotnie z naszym owczarkiem. Pies może normalnie przebywać z pokoju, w jadalni. Znajomi nocowali też ze swoim na Przegibku.
Wiem, że nie chcą przyjmować psów na Lipowskiej i raczej niechętnie widzą psy na Krupowej, bo mają swojego.
 Pozdrawiam
Gocha

Data: 2011-07-13 22:39:30
Autor: Klimkr
Noclegi z psem w Beskidzie
[...]

Na Soszowie - nie wpuszczają psa nawet na jadalnię. Na Stożku można spać z psem za niewielką dopłatą. Pod Baranią Górą i na Wielkiej Raczy bez problemu. Chyż u Bacy - nie przyjmują z psem ale nas przenocowali z uwagi na poźną porę. Krawców Wierch bez problemu, na Lipowskiej można spać z psem ale trzeba mieć cały pokój i nie wpuszczają na jadalnię. Na Hali Miziowej przyjmują z psem (ale tylko pytałem, nie byłem). No i Słowianka - przyjęto nas z psem bardzo miło.

Rysiek

Noclegi z psem w Beskidzie