Nocna Zmiana - kto za kim stał?

Data: 2009-06-04 23:55:46
Autor: Koziołek
Nocna Zmiana - kto za kim stał?
Przepraszam za cross-posta, ale muszę napiętnować brak Nocnej Zmiany w HD.
Otóż dostałem właśnie w swoje łapy ten słynny film. Ponieważ zawsze zastanawiał mnie jego fenomen i popularność, postanowiłem dokładnie mu się przyjrzeć - od pierwszej do ostatniej sceny. Niestety posiadana przeze mnie kopia jest takiej sobie jakości i nie jestem w stanie rozpoznać postaci drugiego planu. Tych którzy podobno tym wszystkim wtedy manipulowali, a o których tyle się naczytałem na pręgu. I w związku z tym mam dwa pytania: gdzie mogę zobaczyć ww. film na dużym ekranie i na kogo - z tylnych szeregów - mam w szczególności zwracać uwagę?
Słyszałem, że niby ktoś kogoś od tyłu posunął, ale do końca nie wiem, OCB :(

Koziołek

Data: 2009-06-05 00:13:04
Autor: boukun
Nocna Zmiana - kto za kim stał?

Użytkownik "Koziołek" <dareczki@XXXXinteria.pl> napisał w wiadomości news:h09ft9$a5j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczyńscy stali z tyłu.

boukun

Data: 2009-06-05 00:44:45
Autor: Maciek
Nocna Zmiana - kto za kim stał?
boukun wrote:

Kaczyńscy stali z tyłu.

Jak zawsze, gdy nie było jasne - co dalej...

--
Maciek

Data: 2009-06-05 00:57:14
Autor: Puszysta Traktorzystka
Nocna Zmiana - kto za kim stał?

[...]

Na braci Kaczyńskich.
A poznasz ich po dość fantazyjnym kamuflażu, czyli po stucznych piczkodrapkach zrobionych z sierści bobra.

Data: 2009-06-05 12:57:19
Autor: Kombajn Bizon
Nocna Zmiana - kto za kim stał?
Twoja matka siedzi z tylu