Nocna ciekawostka

Data: 2009-04-16 19:23:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka
Otóż.
W nocy, na osiedlu kto¶ zadał sobie sporo trudu, by znaleĽć się pod przedni± czę¶ci± mojego punto i wypi±ć kabel od sondy lamba, tej drugiej.
Ciekawe czym kierował się idiota/idiotka.

Samoczynne wypięcie jest niemożliwe, bo wtyczka z gniazdkiem maj± blokadę. Nie można też o nic zaczepić, by się rozpięło, a na 100% wtyczka z gniazdkiem był± spięta, bo całkiem niedawno sprawdzałem osobi¶cie po pewnej naprawie.
Kable od wtyczki i gniazdka s± przymocowane do oczek zipami, co dodatkowo trzyma zł±cze.

zyga

Data: 2009-04-16 19:36:42
Autor: CSM
Nocna ciekawostka
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:gs7olq$1ri$1news.interia.pl...
[...]

Nie przejmuj się. To jeszcze nic. Jaki¶ palant chciał zawin±ć z garażu kultowe BMW 850i i nie udało mu się sforsować zamka... udało mi się jednak zrobić co¶ głupiego. Zalać zamek poxipolem.

To sie nazywa chujnia.

Data: 2009-04-16 19:39:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Ale po kiego grzyba kto¶ wypina sondę?
By auto mi słabiej ci±gnęło i żebym musiał jechać skasować bł±d?
Pewnie gówniarze się założyli, który zrobi co¶ głupszego.

zyga

Data: 2009-04-17 08:37:26
Autor: Mirek Ptak
Nocna ciekawostka
Dnia 2009-04-16 19:39,  *Zygmunt M. Zarzecki* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Ale po kiego grzyba kto¶ wypina sondę?
By auto mi słabiej ci±gnęło i żebym musiał jechać skasować bł±d?
Pewnie gówniarze się założyli, który zrobi co¶ głupszego.

Może zostałe¶ namierzony przez anty anty wrotkowców? :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-04-16 19:49:12
Autor: elmer radi radisson
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

W nocy, na osiedlu kto¶ zadał sobie sporo trudu, by znaleĽć się pod przedni± czę¶ci± mojego punto i wypi±ć kabel od sondy lamba, tej drugiej.
Ciekawe czym kierował się idiota/idiotka.

Do tego wlasnie prowadzi sytuacja, kiedy TVP nie chce wyemitowac
ocalalych archiwalnych odcinkow "Sondy" ..

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-16 20:22:26
Autor: Agent
Nocna ciekawostka

[...]

A ja myslę że nikt Ci nie grzebał. Widziałem juz rozmaite przypadki takich "niemożliwych przypadków".

Data: 2009-04-16 21:15:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

A ja myslę że nikt Ci nie grzebał. Widziałem juz rozmaite przypadki takich "niemożliwych przypadków".

Ty nie my¶l wiele, bo ci uszami wycieka.

zyga

Data: 2009-04-16 22:25:48
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Agent pisze:

A ja myslę że nikt Ci nie grzebał. Widziałem juz rozmaite przypadki takich "niemożliwych przypadków".

Masz punto?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-16 20:27:24
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

wtyczka z gniazdkiem był± spięta, bo całkiem niedawno sprawdzałem osobi¶cie po pewnej naprawie.
Kable od wtyczki i gniazdka s± przymocowane do oczek zipami, co dodatkowo trzyma zł±cze.

Stawiam, że jednak samo się wypięło. Tym bardziej że co¶ było naprawiane niedawno, może błędnie zweryfikowałe¶ poprawne zamocowanie wtyczki - tak jak wcze¶niej mechanik.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-16 21:16:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Kłerwa.
Jak ci piszę, że samo się nie może rozpi±ć to tak jest!
Masz punto, że tak pieprzysz od rzeczy?

zyga

Data: 2009-04-16 21:20:12
Autor: Artur Ma¶l±g
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
(...)
Kłerwa.
Jak ci piszę, że samo się nie może rozpi±ć to tak jest!
Masz punto, że tak pieprzysz od rzeczy?

Masz rację, z cał± pewno¶ci± - to była nieudana próba
zamachu na Twoje życie :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-04-16 21:26:12
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Jaki zamach?
Co ty pierdolisz?
Wiesz do czego jest sonda lambda?
Następny idiota.

zyga

Data: 2009-04-16 21:40:53
Autor: Artur Ma¶l±g
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

To taka forma pozbawienia kogo¶ życia - jak widać chwilowo
nieskuteczna :)

Co ty pierdolisz?

Mam pewien problem ze zrozumieniem powyższej sugestii :)

Wiesz do czego jest sonda lambda?

Z godzinę temu wiedziałem, teraz mam wrażenie, że służy
trollowaniu, albo może służyć jako zapalnik :)

Następny idiota.

Być może, ale jako¶ na moje życie nikt nie czyhał :)
Może jestem niegroĽny w swej chorobie dla otoczenia? :)

--
Jutro to dzi¶ - tyle że jutro.

Data: 2009-04-16 21:57:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Jakie życie?
Co najwyżej słabsze auto i większe spalanie.

zyga

Data: 2009-04-16 22:02:21
Autor: Alex81
Nocna ciekawostka
In article <gs81lg$dfb$1@news.interia.pl>, zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com says...
Jakie życie?
Co najwyżej słabsze auto i większe spalanie.
To czym się tak przej±łe¶ że wysmarowałe¶ opowie¶ć o tym jak to kto¶ w ciemno¶ciach nocy rozł±czył wtyczki lambdy Twej ... ?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 22:10:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Jakie życie?
Co najwyżej słabsze auto i większe spalanie.
To czym się tak przej±łe¶ że wysmarowałe¶ opowie¶ć o tym jak to kto¶ w ciemno¶ciach nocy rozł±czył wtyczki lambdy Twej ... ?

Czytałe¶ pocz±tek posta?
Mnie to po prostu mocno zdziwiło.
Mocno.
Po cholerę tyle wysiłku kto¶ włożył?

zyga

Data: 2009-04-16 22:15:56
Autor: Alex81
Nocna ciekawostka
In article <gs82e9$edn$1@news.interia.pl>, zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com says...
Czytałe¶ pocz±tek posta?
Tak.

Mnie to po prostu mocno zdziwiło.
Mocno.
Po cholerę tyle wysiłku kto¶ włożył?
IMHO nikt nie włożył żadnego wysiłku. Teraz Ty to zrób. WyobraĽ sobie że jest taki Zyga któremu chcesz zrobić co¶ wrednego. Możesz poluzować ¶ruby kół, możesz upieprzyć lusterko, zawin±ć antenę z dachu, wyrwać kierunkowskaz z błotnikam nasypać kocimiętki lub wbić jajo w kratkę wentylacji. Nie, włazisz pod auto, cały się brudzisz i dostajesz pod spód. Możesz przeci±ć przewód paliwowy lub hamulcowy, przy odrobinie inwencji możesz wyj±ć klocki z przednich kół, możesz podziurawić ¶rubokrętem wydech, odkręcić i podprowadzić katalizator.

A teraz sobie wyobraĽ że nie robisz żadnej z tych _bardzo_ bolesnych rzeczy i (cały już uwalony od leżenia na ziemi) rozł±czasz wtyczkę lambdy.

Wszystko pasuje w tej opowie¶ci?

Wiesz, paranoję się chyba leczy...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 23:25:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka
[Ciach brednie]

Wszystko pasuje w tej opowieści?

Wiesz, paranojÄ™ siÄ™ chyba leczy...

To się zacznij leczyć.

zyga

Data: 2009-04-16 22:26:19
Autor: Alex81
Nocna ciekawostka
In article <gs84at$n96$2@atlantis.news.neostrada.pl>, pawel.doq@gmail.com says...
> To czym się tak przej±łe¶ że wysmarowałe¶ opowie¶ć o tym jak to kto¶ w > ciemno¶ciach nocy rozł±czył wtyczki lambdy Twej ... ?

Masz punto?

Już nie. Teraz nie boję się czy dojadę na miejsce :D

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 22:44:08
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Alex81 pisze:

Masz punto?
Już nie. Teraz nie boję się czy dojadę na miejsce :D

TO MASZ!!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-16 22:19:41
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Thu, 16 Apr 2009 21:57:17 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Jakie życie?
Co najwyżej słabsze auto i większe spalanie.

To pewnie jaki¶ ajent satcji benzynowej. Ja bym poszedł tym tropem.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-16 22:29:36
Autor: elmer radi radisson
Nocna ciekawostka
jerzu wrote:

To pewnie jaki¶ ajent satcji benzynowej. Ja bym poszedł tym tropem.

Czy oby nie przesadzasz? Raczej tylko ktos z OPEC.

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-16 22:31:18
Autor: Alex81
Nocna ciekawostka
In article <gs84ff$5pj$1@inews.gazeta.pl>, radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org says...
> To pewnie jaki¶ ajent satcji benzynowej. Ja bym poszedł tym tropem.

Czy oby nie przesadzasz? Raczej tylko ktos z OPEC.

Ja nie chcę straszyć, ale ostatnio Illuminaci mówili co¶ o tym na spotkaniu grupy Bilderberg. Ma to jaki¶ zwi±zek z Nowym Porz±dkiem ¦wiata ale już nie pamiętam dokładnie o co chodziło...

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 23:05:42
Autor: elmer radi radisson
Nocna ciekawostka
Alex81 wrote:

Ma to jaki¶ zwi±zek z Nowym Porz±dkiem ¦wiata ale już nie pamiętam dokładnie o co chodziło...

Zapewne o akcję "Sprz±tanie ¦wiata". Ludzie się dużo czołgaj±
i sięgaj± szczotkami w różne miejsca, czasem mog± o co¶ zaczepić..

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-16 23:07:54
Autor: Alex81
Nocna ciekawostka
In article <gs86j5$g9r$1@inews.gazeta.pl>, radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org says...
> [...]

Zapewne o akcję "Sprz±tanie ¦wiata". Ludzie się dużo czołgaj±
i sięgaj± szczotkami w różne miejsca, czasem mog± o co¶ zaczepić..

Ale to grzebie się tam gdzie s± jakie¶ ¶mieci, co¶ nie tak...

Chociaż z drugiej strony... Punto... Hmmm ...

;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-17 11:41:33
Autor: kamil
Nocna ciekawostka

"Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote in message news:gs81lg$dfb$1news.interia.pl...

[...]

zart wyskoczyl z krzakow i ugryzl cie w dupe, widzac zdziwiona mine ugryzl jeszcze raz, a ty nadal swoje. :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-17 11:07:32
Autor: fifty
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Debilu, nie widzisz emotki na końcu? Drugi kurwa prezynadent....

Data: 2009-04-18 23:43:43
Autor: Piotrek
Nocna ciekawostka
Debilu, nie widzisz emotki na końcu? Drugi kurwa prezynadent....

chyba trzeci :)
bo te male sa dwa, wymienne takie :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-16 22:23:51
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Może jak była spięta to się wzięła i rozluĽniła?

Masz punto, że tak pieprzysz od rzeczy?

Naszczescie nie mam - cos stracilem?

Data: 2009-04-16 23:34:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Stawiam, że jednak samo się wypięło. Tym bardziej że coś było naprawiane niedawno, może błędnie zweryfikowałeś poprawne zamocowanie wtyczki - tak jak wcześniej mechanik.
KĹ‚erwa.
Jak ci piszę, że samo się nie może rozpiąć to tak jest!

Może jak była spięta to się wzięła i rozluźniła?

Nie miała prawa, gdyby nawet nie była zaczepiona na zatrzask, to nie mogła by się odłączyć bez użycia sprawnych palców.
Dawnooo, jak mi wydech spawali nie dokręcili sondy lambda i nagle mi wyskoczyła i było buuuuuu. Po ty zdarzeniu, przed zgubieniem sondy zabezpieczyłem się wtedy zapinając odpowiednio zipy.

http://img219.imageshack.us/img219/2563/wtyczka.jpg

zyga

Data: 2009-04-17 08:18:55
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

http://img219.imageshack.us/img219/2563/wtyczka.jpg

ROTFL. Jak to sie samo "nie moze" rozpiac to znaczy ze malo jeszcze w zyciu widziales Maszpunto.

Data: 2009-04-17 09:24:48
Autor: Karolek
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gs87c7$klm$4news.interia.pl...

zabezpieczyłem się wtedy zapinając odpowiednio zipy.

http://img219.imageshack.us/img219/2563/wtyczka.jpg

Gadasz jak potluczony.
Niedokladnie ktos ta wtyczke wpial i sie rozlaczyla, a to ze Tobie sie wydaje, ze bylo ok to znaczy tylko tyle, ze Ci sie WYDAJE, a wtyczka i tak mogla sie wypiac.

Karolek

Data: 2009-04-18 00:12:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Zrozum człowieku, że osobiście dopilnowałem, by było zaczepione.
Wyszło na to, że ktoś próbował ukraść, ale zaczął kradzież od wtyczki.

zyga

Data: 2009-04-18 01:14:58
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
[...]

Maszpunto, ty to masz szczescie jednak, bo ci tej wtyczki w koncu nie zajebali. Taka wtyczka do Punta Maszpunta to niezla gratka dla zlodzieja, stowka na czysto jak nic. Warto się czołgać.

Data: 2009-04-18 08:31:16
Autor: J.F.
Nocna ciekawostka
On Sat, 18 Apr 2009 01:14:58 +0200,  DoQ wrote:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Zrozum człowieku, że osobi¶cie dopilnowałem, by było zaczepione.
Wyszło na to, że kto¶ próbował ukra¶ć, ale zacz±ł kradzież od wtyczki.

Maszpunto, ty to masz szczescie jednak, bo ci tej wtyczki w koncu nie zajebali. Taka wtyczka do Punta Maszpunta to niezla gratka dla zlodzieja, stowka na czysto jak nic. Warto się czołgać.

No coz, jesli przyjmiemy wersje poszkodowanego ze jednak sprawdzil i
umiejetnie zalozyl te wtyczke, to mozliwosci sa dwie:

-ktos probowal sonde wykrecic i zaczal od odpiecia wtyczki
-urazony mechanik po kliencie ktory mu imputowal ze zle wtyczke
zalozyl :-)

J.

Data: 2009-04-18 18:38:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Nie, ja po prostu dla oszczędno¶ci czasu pomagałem mu w pewnych czynno¶ciach.
Koła też czasem zakładam.

zyga

Data: 2009-04-18 08:37:23
Autor: Karolek
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gsatvl$teg$1news.interia.pl...

Zrozum człowieku, że osobiście dopilnowałem, by było zaczepione.
Wyszło na to, że ktoś próbował ukraść, ale zaczął kradzież od wtyczki.

Zrozum, ze czasem tak jest, myslisz ze czegos dopilnowales i wychodzi inaczej.

Karolek

Data: 2009-04-18 18:38:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Zrozum człowieku, że osobiście dopilnowałem, by było zaczepione.
Wyszło na to, że ktoś próbował ukraść, ale zaczął kradzież od wtyczki.

Zrozum, ze czasem tak jest, myslisz ze czegos dopilnowales i wychodzi inaczej.

Zrozum, że tak nie było.

zyga

Data: 2009-04-18 23:40:06
Autor: Karolek
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gscup9$ej3$2news.interia.pl...

[...]

Nie wiem jak bylo, Ty tez tego nie wiesz.

Karolek

Data: 2009-04-16 20:30:32
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Thu, 16 Apr 2009 19:23:50 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Samoczynne wypięcie jest niemożliwe,

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-16 20:44:17
Autor: R2r
Nocna ciekawostka
jerzu pisze:
Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę.
E, tam. To tylko kwestia determinacji. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-04-16 21:16:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Samoczynne wypięcie jest niemożliwe,

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz Punto?

zyga

Data: 2009-04-16 21:24:37
Autor: 'Tom N'
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki w <news:gs7v9c$a4r$5news.interia.pl>:

Samoczynne wypięcie jest niemożliwe,

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz Punto?

Wszyscy sie pozbyli z powodu samorozpinaj±cych się wtyczek od sondy ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-16 21:33:21
Autor: JanKo
Nocna ciekawostka
Agent Zygmunt M. Zarzecki nadaje:

Samo?

A której literki nie rozumiesz?

Data: 2009-04-16 21:34:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Samo?

A której literki nie rozumiesz?

ZejdĽ z oczu.

zyga

Data: 2009-04-17 07:05:34
Autor: Agent
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:gs80am$bnu$2news.interia.pl...

Data: 2009-04-17 08:12:11
Autor: owp
Nocna ciekawostka
Samo?

A której literki nie rozumiesz?

ZejdĽ z oczu.

Masz Punto?
LOL :-)
Wreszcie jaki¶ fajny w±tek na grupie ;-)

Data: 2009-04-16 22:18:28
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Thu, 16 Apr 2009 21:16:42 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Masz Punto?

A co to ma do rzeczy? Nie, nie mam. Miałem za to Uno. Satysfakcjonuje
Ciebie ta odpowiedĽ?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-16 23:31:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Masz Punto?

A co to ma do rzeczy? Nie, nie mam. Miałem za to Uno. Satysfakcjonuje
Ciebie ta odpowiedĹş?

Z logikÄ… nieteges?
Gdybyś miał, widziałbyś jak ta wtyczka wygląda.

zyga

Data: 2009-04-17 22:48:07
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Thu, 16 Apr 2009 23:31:47 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Gdyby¶ miał, widziałby¶ jak ta wtyczka wygl±da.

Tak samo jak w Uno. Co¶ jeszcze?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-17 23:05:07
Autor: Alex81
Nocna ciekawostka
In article <nnqhu49j7ncdi9kilsif19gane2440den8@4ax.com>, to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl says...
>Gdyby¶ miał, widziałby¶ jak ta wtyczka wygl±da.

Tak samo jak w Uno. Co¶ jeszcze?

W Punto mk. I wygl±dała tak samo. Żeby było ¶mieszniej, Ľle zapięta potrafiła się wypi±ć :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 23:32:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lewą stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz punto?

Płyta ci się zacięła pajacu.

zyga

Data: 2009-04-17 08:16:57
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lewą stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz punto?

Płyta ci się zacięła pajacu.

Bujaj worki Maszpunto:D

Data: 2009-04-18 15:38:39
Autor: franz
Nocna ciekawostka
DoQ pisze:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

O zesz w punto.. znaczy w pyto... zesz w pyte... ;)
Dzieki za wiosenne sprzatanie zestawu: monitor, biurko, no i prawie popuscilem w gacie... :D

ps.
nie mam punto ;)

pozdr,
--
fumfel

Data: 2009-04-18 16:23:08
Autor: Paweł W.
Nocna ciekawostka

nie mam punto ;)

Ale Zyga Maszpunto ma ;)

Pozdro

p.

Data: 2009-04-16 23:18:12
Autor: Tomasz Pyra
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
[...]

A jeste¶ przekonany że zatrzask wtyczki był zatrza¶nięty?
Bo te wtyki to s± takie naprawdę hermetyczne, że po zamknięciu w nich się jeszcze chwilę trzyma nadci¶nienie, jak się prawidłowo nie zatrza¶nie to lubi wyskoczyć.

Jakie masz to Punto? Silnik, rocznik :)

Data: 2009-04-16 23:33:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Otóż.
W nocy, na osiedlu ktoś zadał sobie sporo trudu, by znaleźć się pod przednią częścią mojego punto i wypiąć kabel od sondy lamba, tej drugiej.
Ciekawe czym kierował się idiota/idiotka.

A jesteś przekonany że zatrzask wtyczki był zatrzaśnięty?
Bo te wtyki to są takie naprawdę hermetyczne, że po zamknięciu w nich się jeszcze chwilę trzyma nadciśnienie, jak się prawidłowo nie zatrzaśnie to lubi wyskoczyć.

Jakie masz to Punto? Silnik, rocznik :)

Tomku, nie osłabiaj mnnie, proszę.
Wystarczy, ĹĽe jakieĹ› Ĺ‚ajzy to robiÄ….

zyga

Data: 2009-04-17 00:17:27
Autor: Tomasz Pyra
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

No ale po co ktoś miałby Ci odłączać sondę lambda?

AFAIR ten silnik (bo skoro 2 lambdy to pewnie Punto 2) nawet lampki błędu Ci nie zapali jak nie będzie sondy, a jedynie będzie chodził cały czas na mapach. Więc w grę wchodzi "subtelne" świństewko polegające na podniesieniu zużycia paliwa, ale jaki sens?

No chyba że ktoś próbował ją ukraść i został spłoszony - to się zdarza, a w tym silniku sonda jest bardziej na wierzchu niż w innych, więc może dlatego złodziej wybrał Twoje auto, ale został spłoszony?

Data: 2009-04-17 00:24:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Pewnie się gówniarze założyli, który głupszy dowcip zrobi.

No chyba że ktoś próbował ją ukraść i został spłoszony - to się zdarza, a w tym silniku sonda jest bardziej na wierzchu niż w innych, więc może dlatego złodziej wybrał Twoje auto, ale został spłoszony?

Lampka się zaświeciła i to mnie zdziwiło.

zyga

Data: 2009-04-17 00:49:27
Autor: Tomasz Pyra
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Pewnie się gówniarze założyli, który głupszy dowcip zrobi.

Ja tam bym wpadł na 100 głupszych pomysłów niż odłączanie sondy lambda.

[...]

U mnie się bez lambdy nie pali, ale ja mam elektronikę z Punto I (właśnie po to żeby nie musieć mieć drugiej sondy) i może być jakoś inaczej.

Data: 2009-04-17 08:58:26
Autor: Tomek
Nocna ciekawostka

Lampka się za¶wieciła i to mnie zdziwiło.

Mi zgasła. I też jestem zdziwiony, bo po jakim¶ czasie znów się zapaliła. To dopiero zagwozdka!
Tomek

Data: 2009-04-17 07:08:47
Autor: Agent
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gs87a0$klm$3news.interia.pl...

[...]

Chłopie weź wyluzuj bo tylko pokazujesz że jesteś mało wychowanym chamem. W jednym tylko wątku nazywasz ludzi łajzami, idiotami i myślisz że sami idioci tutaj są. Nie widzisz nic dziwnego w tym że nikt Ci nie wierzy?

Data: 2009-04-17 09:50:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nocna ciekawostka
Agent pisze:

Chłopie weź wyluzuj bo tylko pokazujesz że jesteś mało wychowanym chamem. W jednym tylko wątku nazywasz ludzi łajzami, idiotami i myślisz że sami idioci tutaj są. Nie widzisz nic dziwnego w tym że nikt Ci nie wierzy?

Poczytaj sobie pl.pregierz, to się dowiesz kim jest Zygmunt MaszPunto. Hint: kolega kogoś, kto twierdził, że klasę ma tylko auto nowe, bo jest _nowe_.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG: 291246, skype: kenickie_PL

Data: 2009-04-18 00:14:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Banany prostować debilu!

zyga

Data: 2009-04-18 19:31:30
Autor: o
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gsau31$teg$2news.interia.pl...
Banany prostować debilu!

JakiĹ› ty bezgranicznie mondry :-(

Data: 2009-04-18 19:40:44
Autor: Paweł W.
Nocna ciekawostka

Banany prostować debilu!

Jaki¶ ty bezgranicznie mondry :-(

Przecież nie każdy ma punto z zajebi¶cie mocn± wtyczk± do sondy lamda. Ja nie mam. Jak Ty też nie masz to faktycznie prostuj banany ;-)

p.

Data: 2009-04-17 05:09:12
Autor: Jacek
Nocna ciekawostka
Musisz teraz uważać i co rano sprawdzać przewody hamulcowe, dr±żki kierownicze itd.
Jacek

Data: 2009-04-18 00:15:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Musisz teraz uważać i co rano sprawdzać przewody hamulcowe, dr±żki kierownicze itd.

Bosh.

zyga

Data: 2009-04-18 01:16:21
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Musisz teraz uważać i co rano sprawdzać przewody hamulcowe, dr±żki kierownicze itd.
Bosh.

Jesli juz to Bosch, ale przewody masz raczej innej marki.

Data: 2009-04-18 18:39:34
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Musisz teraz uważać i co rano sprawdzać przewody hamulcowe, dr±żki kierownicze itd.
Bosh.

Jesli juz to Bosch, ale przewody masz raczej innej marki.

Plonk debilu!

zyga

Data: 2009-04-17 08:03:45
Autor: Vlad The Ripper
Nocna ciekawostka

[...]

Może podpadłe¶ komu¶ na osiedlu i postanowił ci dopiec, licz±c, że nie zorientujesz się, że jeżdzisz bez lambdy a spalanie byłoby kosmiczne.

Data: 2009-04-17 11:20:59
Autor: Agent
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gs963e$po6$1inews.gazeta.pl...

[...]

Eeee to pro¶ciej napchać pianki do okien do tłumika :)

Data: 2009-04-17 12:39:01
Autor: Vlad The Ripper
Nocna ciekawostka
Może podpadłe¶ komu¶ na osiedlu i postanowił ci dopiec, licz±c, że nie zorientujesz się, że jeżdzisz bez lambdy a spalanie byłoby kosmiczne.

Eeee to pro¶ciej napchać pianki do okien do tłumika :)
Pewnie że pro¶ciej, ale może chodziło o to by się go¶ć za szybko nie zorientował.:)

Data: 2009-04-17 18:48:16
Autor: Tomasz Nowicki
Nocna ciekawostka
Dnia Fri, 17 Apr 2009 12:39:01 +0200, Vlad The Ripper napisał(a):

Pewnie że pro¶ciej, ale może chodziło o to by się go¶ć za szybko nie zorientował.:)

No, s±dz±c po bystro¶ci, któr± tu prezentuje, trochę by to potrwało...

T.

Data: 2009-04-18 00:17:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Pewnie że pro¶ciej, ale może chodziło o to by się go¶ć za szybko nie zorientował.:)

No, s±dz±c po bystro¶ci, któr± tu prezentuje, trochę by to potrwało...

Bystry to ty jeste¶ jak woda w klozecie.
Trzeba być ¶lepym by nie zauważyć żółtej kontrolki.

zyga

Data: 2009-04-18 00:15:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Może podpadłe¶ komu¶ na osiedlu i postanowił ci dopiec, licz±c, że nie zorientujesz się, że jeżdzisz bez lambdy a spalanie byłoby kosmiczne.

Sęk w tym, że nikomu nie podpadłem.

zyga

Data: 2009-04-18 00:10:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]

Wyszło, że to próba kradzieży była.
¦lady na sondzie na to wskazuj±.

zyga

Data: 2009-04-18 08:38:15
Autor: J.F.
Nocna ciekawostka
On Sat, 18 Apr 2009 00:10:15 +0200,  Zygmunt M. Zarzecki wrote:
Wyszło, że to próba kradzieży była.
¦lady na sondzie na to wskazuj±.

A kto wiedzial ze masz nowa sonde ? :-)

J.

P.S. a slady nie powstaly przy wkrecaniu ? J.

Data: 2009-04-18 18:40:31
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Wyszło, że to próba kradzieży była.
¦lady na sondzie na to wskazuj±.

A kto wiedzial ze masz nowa sonde ? :-)

Jest nadal oryginalna.

P.S. a slady nie powstaly przy wkrecaniu ?

Kurde, sonda nie była ruszana!

zyga

Data: 2009-04-18 13:19:08
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Sat, 18 Apr 2009 00:10:15 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Wyszło, że to próba kradzieży była.
¦lady na sondzie na to wskazuj±.

Po pladze kradzieży kołpaków, wkładów do lusterek, całych lusterek
nastanie plaga kradzieży sond lamda. ROTFL.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-18 18:41:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Wyszło, że to próba kradzieży była.
¦lady na sondzie na to wskazuj±.

Po pladze kradzieży kołpaków, wkładów do lusterek, całych lusterek
nastanie plaga kradzieży sond lamda. ROTFL.

Cóż, nie poradzisz.

zyga

Data: 2009-04-18 18:50:31
Autor: Paweł W.
Nocna ciekawostka

Wyszło, że to próba kradzieży była.
¦lady na sondzie na to wskazuj±.

Z czego wyszło? Zgłosiłe¶ na Policję to? Je¶li tak się zachowujesz do s±siadów jak tu ,to ja się dziwię, że wogóle masz jeszcze to punto panie Zyga Maszpunto.

p.

Data: 2009-04-18 19:11:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

[...]