Nocna ciekawostka

Data: 2009-04-16 20:30:32
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Thu, 16 Apr 2009 19:23:50 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Samoczynne wypięcie jest niemożliwe,

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-16 20:44:17
Autor: R2r
Nocna ciekawostka
jerzu pisze:
Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę.
E, tam. To tylko kwestia determinacji. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2009-04-16 21:16:42
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Samoczynne wypięcie jest niemożliwe,

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz Punto?

zyga

Data: 2009-04-16 21:24:37
Autor: 'Tom N'
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki w <news:gs7v9c$a4r$5news.interia.pl>:

Samoczynne wypięcie jest niemożliwe,

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lew± stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz Punto?

Wszyscy sie pozbyli z powodu samorozpinaj±cych się wtyczek od sondy ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-16 21:33:21
Autor: JanKo
Nocna ciekawostka
Agent Zygmunt M. Zarzecki nadaje:

Samo?

A której literki nie rozumiesz?

Data: 2009-04-16 21:34:28
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Samo?

A której literki nie rozumiesz?

ZejdĽ z oczu.

zyga

Data: 2009-04-17 07:05:34
Autor: Agent
Nocna ciekawostka

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomo¶ci news:gs80am$bnu$2news.interia.pl...

Data: 2009-04-17 08:12:11
Autor: owp
Nocna ciekawostka
Samo?

A której literki nie rozumiesz?

ZejdĽ z oczu.

Masz Punto?
LOL :-)
Wreszcie jaki¶ fajny w±tek na grupie ;-)

Data: 2009-04-16 22:26:12
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
'Tom N' pisze:

Masz Punto?

Wszyscy sie pozbyli z powodu samorozpinaj±cych się wtyczek od sondy ;P

Masz punto?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-16 22:18:28
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Thu, 16 Apr 2009 21:16:42 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Masz Punto?

A co to ma do rzeczy? Nie, nie mam. Miałem za to Uno. Satysfakcjonuje
Ciebie ta odpowiedĽ?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-16 23:31:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Masz Punto?

A co to ma do rzeczy? Nie, nie mam. Miałem za to Uno. Satysfakcjonuje
Ciebie ta odpowiedĹş?

Z logikÄ… nieteges?
Gdybyś miał, widziałbyś jak ta wtyczka wygląda.

zyga

Data: 2009-04-17 22:48:07
Autor: jerzu
Nocna ciekawostka
On Thu, 16 Apr 2009 23:31:47 +0200, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Gdyby¶ miał, widziałby¶ jak ta wtyczka wygl±da.

Tak samo jak w Uno. Co¶ jeszcze?

-> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

Data: 2009-04-17 23:05:07
Autor: Alex81
Nocna ciekawostka
In article <nnqhu49j7ncdi9kilsif19gane2440den8@4ax.com>, to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl says...
>Gdyby¶ miał, widziałby¶ jak ta wtyczka wygl±da.

Tak samo jak w Uno. Co¶ jeszcze?

W Punto mk. I wygl±dała tak samo. Żeby było ¶mieszniej, Ľle zapięta potrafiła się wypi±ć :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-16 23:32:26
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Nocna ciekawostka

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lewą stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz punto?

Płyta ci się zacięła pajacu.

zyga

Data: 2009-04-17 08:16:57
Autor: DoQ
Nocna ciekawostka
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Niemożliwe to jest wywinięcie hełmu na lewą stronę. A takie samoczynne
wypięcie się wtyczki jest jak najbardziej możliwe.

Masz punto?

Płyta ci się zacięła pajacu.

Bujaj worki Maszpunto:D

Data: 2009-04-18 15:38:39
Autor: franz
Nocna ciekawostka
DoQ pisze:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

O zesz w punto.. znaczy w pyto... zesz w pyte... ;)
Dzieki za wiosenne sprzatanie zestawu: monitor, biurko, no i prawie popuscilem w gacie... :D

ps.
nie mam punto ;)

pozdr,
--