Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związków wyznaniowych

Data: 2020-05-31 04:37:24
Autor: japanizer
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związków wyznaniowych
Pistargowica znowu się bawi w nocne głosowania, czyli jak wydymać Polaków:

https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Polityka/PiS-chce-tarczy-antykryzysowej-dla-Kosciola.-Poprawka-przeszla-w-Sejmie

Kościół i związki wyznaniowe uzupełniły listę podmiotów, które mogą starać się o dopłaty państwa w ramach tarczy antykryzysowej. Poprawki pojawiły się na ostatniej komisji finansów publicznych w Sejmie, w nocy ze środy na czwartek. Zaproponowane przez PiS zmiany zostały przegłosowane. Tarcza 4.0. Będą pieniądze dla kościoła

W zapisie projektu rządzący dodali, że dopłaty uzyskają nie tylko przedsiębiorcy u których wystąpił spadek obrotów gospodarczych, ale także jednostka organizacyjna kościoła, związku wyznaniowego oraz kościelna osoba prawna".

Data: 2020-05-31 15:10:00
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
Jeśli pracownik na umowie śmieciowej / czy jednoosobowej działalności ma dostawać wsparcie to dlaczego nie kościół?

Jeśli firma która zajmuje się szkoleniem i wysyłaniem na zachód lekarzy ma dostawać pomoc to dlaczego nie kościół...

Data: 2020-05-31 06:19:23
Autor: japanizer
On Sunday, May 31, 2020 at 10:10:02 PM UTC+9, z wrote:
[...]

A co produkuje Kościół, poza ciemnymi matołami jak z-adek?

Data: 2020-05-31 12:46:39
Autor: Alojzy Gąska
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

A co produkuje Kościół, poza ciemnymi matołami jak z-adek?

Co produkują aktorzy?
https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/w-polsce/10328447/poniedzialek-skarzy-sie-na-brak-zarobkow-jak-mam-przetrwac-z-piecioma-tysiacami-do-listopada.html

Tak czy siak rozdawnictwo nam kwitnie:)
Można też wg. modelu usa tj. 40mln luda wysłać na bezrobocie
i zasiłek:) Co wybrać?

Data: 2020-05-31 12:49:21
Autor: Alojzy Gąska
[...]

A truskawek nie ma komu zbierać:) No i szparagów też:)

U niemca też kiszka.
https://www.rp.pl/Koronawirus-SARS-CoV-2/200409808-Niemcy-Bez-Polakow-nic-nie-dziala.html

Jak żyć? Płemierze jak żyć?

Data: 2020-05-31 22:29:05
Autor: boukun
Użytkownik "Alojzy Gąska"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Działa, dzisiaj kupiłem "auf dem Spargelhof" w budzie szparagi, Polki zresztą obsługują tę budę od lat.

boukun

Data: 2020-05-31 21:49:30
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
Moja matka ma 1000 zł emerytury.

Żyje. To i Poniedziałek da radę.

Data: 2020-06-01 07:18:18
Autor: Runt
W dniu 2020-05-31 o 21:49, z pisze:
Moja matka ma 1000 zł emerytury.
Jest szczęśliwa i głosuje na PiS?
Żyje.
Wspierasz ją finansowo?
To i Poniedziałek da radę.
Jasne. Godzisz się na nędzę swojej matki kosztem tuczenia sukienkowych.

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-06-01 07:23:52
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
Stwierdzam fakt.
Ja rodziców do przytułków nie wysyłam.

Ups. Poniedziałek ze swoim gejem dziecka nie stworzą. Mogą faktycznie tego nie przeżyć. Ale państwo prawidłowo ma to w dupie ;-)

Data: 2020-06-01 07:27:14
Autor: Runt
W dniu 2020-06-01 o 07:23, z pisze:
Stwierdzam fakt.
Ja rodziców do przytułków nie wysyłam.
Ale godzisz się na ich wegetację kosztem tuczenia przez PiS sukienkowych.

Data: 2020-06-01 07:36:32
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
Dalej nie rozumiesz że krytykuję wypaczenia socjalizmu a poglądy mam takie żeby socjalizm ZAORAĆ.

Data: 2020-06-01 07:53:51
Autor: Runt
PiSocjalizm?
W dniu 2020-06-01 o 07:36, z pisze:
Dalej nie rozumiesz że krytykuję wypaczenia socjalizmu
POważnie? To dlaczego POpierasz PiS?
a poglądy mam takie żeby socjalizm ZAORAĆ.
POważnie? Co zrobisz z socjalizmem wprowadzonym przez PiS?

Data: 2020-06-01 08:13:37
Autor: z
PiSocjalizm?
W dniu 2020-06-01 o 07:53, Runt pisze:
W dniu 2020-06-01 o 07:36, z pisze:
Dalej nie rozumiesz że krytykuję wypaczenia socjalizmu
POważnie? To dlaczego POpierasz PiS?

Bo PiS jebie PO i mną nie pogardza. Poczytaj socjologów. Nie chodzi o coś więcej niż pieniądze.

a poglądy mam takie żeby socjalizm ZAORAĆ.
POważnie? Co zrobisz z socjalizmem wprowadzonym przez PiS?

Traktuję jako skutek unijnego ustroju socjalistycznego.

Trzeba opuścić UE w odpowiednim momencie i ZAORAĆ SOCJALIZM

Data: 2020-06-01 09:50:28
Autor: Pisiorowy Escobar
PiSocjalizm?
w <5ed49c91$0$549$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Bo PiS jebie PO i mną nie pogardza.

BUHAHAHAHA

wysokie miejsce na podum czuję

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-06-01 18:30:08
Autor: Runt
PiSocjalizm?
W dniu 2020-06-01 o 09:50, Pisiorowy Escobar pisze:
w <5ed49c91$0$549$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Bo PiS jebie PO i mną nie pogardza.

BUHAHAHAHA

wysokie miejsce na podum czuję

rosnie godny nastepca u2 a nawet lordzika ;-)))

Data: 2020-06-01 18:30:00
Autor: Runt
PiSocjalizm?
W dniu 2020-06-01 o 08:13, z pisze:
W dniu 2020-06-01 o 07:53, Runt pisze:
W dniu 2020-06-01 o 07:36, z pisze:
Dalej nie rozumiesz że krytykuję wypaczenia socjalizmu
POważnie? To dlaczego POpierasz PiS?
Bo PiS jebie PO
wulgaryzmy? brak argumentów, prawda?
i mną nie pogardza.
skad wiesz, że nie gardzi takimi jak ty "narodowcami"?
Poczytaj socjologów.
Np.?
Nie chodzi o coś więcej niż pieniądze.
Doprecyzuj te ambaje.
a poglądy mam takie żeby socjalizm ZAORAĆ.
POważnie? Co zrobisz z socjalizmem wprowadzonym przez PiS?
Traktuję jako skutek unijnego ustroju socjalistycznego.
nie mieszaj do tego UE.
Trzeba opuścić UE w odpowiednim momencie
tak, a pieniażki z UE to smierdza czy nie?
i ZAORAĆ SOCJALIZM
czyli PiS ;-)))

Data: 2020-06-01 20:16:57
Autor: z
PiSocjalizm?
W dniu 2020-06-01 o 18:30, Runt pisze:
czyli PiS ;-)))

Ja nikogo nie dyskryminuję ;-)

Data: 2020-05-31 15:46:17
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
A co produkuje Kościół,

Firma szkoleniowa co wysyła lekarzy na zachód coś produkuje?

Kościół zatrudnia ludzi, płaci podatki... Tak płaci podatki

Data: 2020-05-31 07:16:44
Autor: japanizer
On Sunday, May 31, 2020 at 10:46:20 PM UTC+9, z wrote:
> A co produkuje Kościół,

Firma szkoleniowa co wysyła lekarzy na zachód coś produkuje?

Ile takich firm jest w Polsce, i ilu lekarzy wysłali na zachód?

Kościół zatrudnia ludzi, płaci podatki... Tak płaci podatki

W Watykanie. Netto dostają kilkanaście miliardów złotych z polskiego budżetu. Rocznie.

Data: 2020-05-31 21:46:03
Autor: z
W dniu 2020-05-31 o 16:16, japanizer@japanizer.org pisze:
Ile takich firm jest w Polsce, i ilu lekarzy wysłali na zachód?

A co to za różnica. Liczą się zasady ;-)

Data: 2020-05-31 20:08:27
Autor: Runt
W dniu 2020-05-31 o 15:46, z-adek pisze:
A co produkuje Kościół,

Firma szkoleniowa co wysyła lekarzy na zachód coś produkuje?

Kościół zatrudnia ludzi, płaci podatki... Tak płaci podatki

Buuuhahhahahhahahhahhahahhaaaa!
\

Data: 2020-06-01 00:15:05
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5ed3b52a$0$557$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Kościół zatrudnia ludzi, płaci podatki... Tak płaci podatki

ty to jednak głupi jesteś
ale widzę walczysz o coś więcej niż 3 miejsce na pudle :DDD

Data: 2020-05-31 21:47:20
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
W dniu 2020-05-31 o 20:08, Runt pisze:

Pedofilów? ;-)))

Nie geje którzy znaleźli sobie gniazdko w kościele dokonują pedofilskich czynów. ;-)
Wszak jest to aż 70%

Data: 2020-06-01 00:15:47
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5ed409c9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Nie geje którzy znaleźli sobie gniazdko w kościele dokonują pedofilskich czynów. ;-)
Wszak jest to aż 70%

70% gejów jest w kościele ?
ach tak, wielebny z :DDDD

Data: 2020-06-01 17:32:38
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
Za trudne?

To jeszcze raz małpce:

70% czynów pedofilskich w kościele ma podłoże homoseksualne.

Data: 2020-06-01 07:18:25
Autor: Runt
W dniu 2020-05-31 o 21:47, z pisze:
W dniu 2020-05-31 o 20:08, Runt pisze:
Pedofilów? ;-)))
Nie geje którzy znaleźli sobie gniazdko w kościele dokonują pedofilskich czynów. ;-)
POważnie? I PiS takie coś toleruje?
Wszak jest to aż 70%
Skad takie dane? Spod czapki?

Data: 2020-06-01 07:20:09
Autor: z
Nocna poprawka PiS do tarczy 4.0. Dopłaty dla kościołów i związkĂłw wyznaniowych
Poszukaj sobie. Leniwa małpko.

Data: 2020-06-01 07:25:34
Autor: Runt
geje w zakrystii - 70% wg z-adka
W dniu 2020-06-01 o 07:20, z-adek pisze:
Poszukaj sobie. Leniwa małpko.
To ty łysy pawianie podałeś dane więc udowodnij że są prawdziwe, a nie spod twego moherowego bereciku.

Data: 2020-06-01 07:35:20
Autor: z
geje w zakrystii - 70% wg z-adka
Nikt tu z Tobą nie rozmawia leniwa małpko.

Data: 2020-06-01 07:53:27
Autor: Runt
geje w zakrystii - 70% wg z-adka
W dniu 2020-06-01 o 07:35, małpiszon z pisze:
Nikt tu z Tobą nie rozmawia
na szczęście m.in. mam ciebie jako wielbiciela mego talentu ;-))))
leniwa małpko.
nie interesuje mnie twoja rodzina ;-)))

Data: 2020-05-31 20:08:17
Autor: Runt
[...]