Nocna zmiana pod krzyżem.

Data: 2010-07-15 15:13:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.
PRZEGLĄD PRASY. - Powiedzmy to wreszcie głośno: Tusk z Putinem ukartowali tę zbrodnię. To oni zabili naszego prezydenta - usłyszała pod Pałacem Prezydenckim dziennikarka "Gazety Wyborczej". Dziennik publikuje relację z nocnego czuwania obrońców krzyża na Krakowskim Przedmieściu.
Zapowiedzi przeniesienia krzyża zmobilizowały jego obrońców - regularnie gromadzą się pod Pałacem Prezydenckim i czuwają przy krzyżu na zmianę. Nie chcą jego usunięcia.

- Mieliśmy prezydenta Lecha - prawdziwego Polaka i katolika, to go zamordowali. A jak po północy wygrywał wybory jego brat Jarosław, drugi katolik i Polak, to je sfałszowali. Polski już nie ma - mówi pani Krystyna, emerytowana farmaceutka. Po godzinie zaczyna się modlić, inni ludzie zapalają znicze pod kartką z napisem: "Krzyż jest pierwszą literą alfabetu Boga".

Dziennikarka "Gazety Wyborczej" relacjonuje, że tuż przed północą tłum się przerzedza. Kończą się modlitwy.

- Kochaniutka, musimy być bardzo ostrożni - ostrzega dziennikarkę pani Joanna. - Tu przychodzą podsłuchiwać Żydzi z +Gazety Wyborczej+. Farbują się na blond dla niepoznaki. Mówią w obcych językach. Ja ich zawsze bezbłędnie poznam po dużym garbatym nosie i nienawiści w oczach - mówi. - Po tobie to widać, że jesteś rasową Słowianką.

Ok. 1 w nocy rozpoczyna się czuwanie. - Nie odpuścimy - mówi pan Andrzej włączając Radio Maryja. - Jak te Żydki z rządu przyjdą, to zobaczą, co to znaczy nasz gniew - zapowiada.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80323,8139971,Nocna_zmiana_pod_krzyzem.html

Kto ma wątpliwości, że elektorat Kaczyńskiego to psychiczni?

Przemysław Warzywny

--

""Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-15 15:20:09
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
Kto ma wątpliwości, że elektorat Kaczyńskiego to psychiczni?

Ja.

Data: 2010-07-15 15:25:26
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3f0b0c$0$19181$65785112news.neostrada.pl...

Kto ma wątpliwości, że elektorat Kaczyńskiego to psychiczni?

Ja.

Chcesz byc sędzią we własnej sprawie?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 15:27:06
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
Chcesz byc sędzią we własnej sprawie?

Jakiej własnej sprawie?

Data: 2010-07-15 15:33:47
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał

Chcesz byc sędzią we własnej sprawie?

Jakiej własnej sprawie?

Jesteś jednym z tych, którzy się utożsamiają z psycholami broniącymi krzyża, więc nie tobie oceniac czy jesteś psychiczny.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 15:38:49
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
Jesteś jednym z tych, którzy się utożsamiają z psycholami broniącymi
krzyża, więc nie tobie oceniac czy jesteś psychiczny.

Jestem katolikiem. A każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma
obowiązek stawać w obronie Świętej Wiary Katolickiej i jej symboli.
A najważniejszym symbolem naszej Wiary jest Krzyż.

Data: 2010-07-15 15:44:17
Autor: PesTYcyD
Nocna zmiana pod krzyżem.
W dniu 2010-07-15 15:38, abc pisze:
Jestem katolikiem. A każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma
obowiązek stawać w obronie Świętej Wiary Katolickiej i jej symboli.
A najważniejszym symbolem naszej Wiary jest Krzyż.

Powinieneś jeszcze jak na żołnierza przystało nadstawić odbyt do inspekcji Petzowi. Wszak ta pedalska defilada to tylko afirmacja wynaturzeń kleru.

Data: 2010-07-15 15:47:25
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
[...]

Dlaczego szkalujesz abp Paetza?

Data: 2010-07-15 07:01:25
Autor: zbig
Nocna zmiana pod krzyżem.
On 15 Lip, 15:47, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Powinieneś jeszcze jak na żołnierza przystało nadstawić odbyt do inspekcji
> Petzowi. Wszak ta pedalska defilada to tylko afirmacja wynaturzeń kleru.

Dlaczego szkalujesz abp Paetza?

Do obrzydliwy, obleśny pedał-arcypedaliskup.

Data: 2010-07-15 16:07:55
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
Dlaczego szkalujesz abp Paetza?

Do obrzydliwy, obleśny pedał-arcypedaliskup.

Nieprawda. To jest ofiara linczu medialnego.

Data: 2010-07-15 15:53:53
Autor: PesTYcyD
Nocna zmiana pod krzyżem.
W dniu 2010-07-15 15:47, abc pisze:
Dlaczego szkalujesz abp Paetza?

Jego nie trzeba szkalować, świetnie zrobił to sam. Niestety skłonności pedofilskie są nieodłączną składową kościoła katolickiego. Czyżbyś był jego wychowankiem? Pamiętaj że syndrom ofiary, łączy się również z tendencją do wybielania oprawcy.

Data: 2010-07-15 16:06:15
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
Dlaczego szkalujesz abp Paetza?

Jego nie trzeba szkalować, świetnie zrobił to sam.

Niczego nie zrobił. Znasz nazwisko choćby jednego rzekomo molestowanego kleryka? Nie było żadnych molestowanych kleryków tylko wrzawa medialna.

Data: 2010-07-15 18:37:22
Autor: PesTYcyD
Nocna zmiana pod krzyżem.
W dniu 2010-07-15 16:06, abc pisze:
[...]

Od kiedy to podaje się do publicznej wiadomości dane osobowe ofiar?

Data: 2010-07-15 15:55:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Nocna zmiana pod krzyżem.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3f116f$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie szkaluje. On opisuje apetyt Paetza

Data: 2010-07-15 15:47:30
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3f0f6b$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przede wszystkim jesteś fanatykiem, po drugie nikt ci tego krzyża nie chce zniszczyc, tylko postawic w miejscu do tego się nadającym, w związku z tym nie ma czego bronic. Krzyż może stac w miejscu katastrofy, a nie w miejscu pracy pracownika, który najprawdopodobniej tę katastrofę spowodował.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 15:51:27
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
[...]

Komorowski spowodował katastrofę?  Skąd masz taką informację? Krzyż
powienien stać tam gdzie został spontanicznie postawiony.

Data: 2010-07-15 15:55:37
Autor: PesTYcyD
Nocna zmiana pod krzyżem.
W dniu 2010-07-15 15:51, abc pisze:
Komorowski spowodował katastrofę?  Skąd masz taką informację? Krzyż
powienien stać tam gdzie został spontanicznie postawiony.

Tak i gdzie większość warszawiaków w liczbie 50 babć jest w stanie oddać swoje życie w obronie lokalizacji logo pisu.

Data: 2010-07-15 15:56:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Nocna zmiana pod krzyżem.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c3f1261$0$2587$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pierdolisz jak potłuczony. Postawię spontanicznie krzyż na środku skrzyżowania. I co?

Data: 2010-07-15 16:09:35
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
Komorowski spowodował katastrofę?  Skąd masz taką informację? Krzyż
powienien stać tam gdzie został spontanicznie postawiony.

Pierdolisz jak potłuczony. Postawię spontanicznie krzyż na środku skrzyżowania. I co?

A czy ten pod pałacem prezydenckim stoi na środku skrzyżowania?

Data: 2010-07-15 15:57:35
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.

[...]

Gdzie i kiedy podałem ci taką informację?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 16:14:07
Autor: abc
Nocna zmiana pod krzyżem.
[...]

Powyżej. Napisałeś "Krzyż może stac w miejscu katastrofy, a nie w miejscu
pracy pracownika, który najprawdopodobniej tę katastrofę spowodował."  Czy
nie chodziło ci o miejsce pracy Komorowskiego, któremu ten krzyż przeszkadza
i chce go stamtąd usunąć.

Data: 2010-07-15 18:13:19
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.
[...]

Ten co spowodował katastrofe już nie żyje i też pracował tam gdzie stoi krzyż.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 09:20:12
Autor: DJ MC Donald Musk
Nocna zmiana pod krzyżem.
On 15 Lip, 18:13, "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał

> [...]
> przeszkadza
> i chce go stamtąd usunąć.

Ten co spowodował katastrofe już nie żyje i też pracował tam gdzie stoi

skad pewnosc, ze pilot spowodowal katastrofe?
nie jest jeszcze za wczesnie na wyciaganie wnioskow?
najpierw piszesz, ze odpowiedzialny za katastrofe jest Komoroski a
teraz, ze pilot.
wez sie zdecyduj!
a moze obaj na raz

Data: 2010-07-15 18:24:58
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.

wrote:
> [...]

krzyż.

skad pewnosc, ze pilot spowodowal katastrofe?

To pilot pracował w pałacu prezydenckim, ha, ha, ha?

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 09:31:24
Autor: DJ MC Donald Musk
Nocna zmiana pod krzyżem.
wrote:

> [...]

> krzyż.

skad pewnosc, ze pilot spowodowal katastrofe?

To pilot pracował w pałacu prezydenckim, ha, ha, ha?

nie pracowal w kancelarii prezydenta ale w pulku lotniczym jest pewnie
tam jakas wojskowa kaplica, kapelan i krzyz!

Data: 2010-07-15 18:53:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Nocna zmiana pod krzyżem.

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:1639d5f5->
> [...]

nie pracowal w kancelarii prezydenta ale w pulku lotniczym jest pewnie
tam jakas wojskowa kaplica, kapelan i krzyz!

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dobre! Prawie jak w tym kawale żydowskim z psem i tartakiem!

Data: 2010-07-15 18:57:01
Autor: Bartek
Nocna zmiana pod krzyżem.
W dniu 2010-07-15 18:31, DJ MC Donald Musk pisze:

To pilot pracował w pałacu prezydenckim, ha, ha, ha?

nie pracowal w kancelarii prezydenta ale w pulku lotniczym jest pewnie
tam jakas wojskowa kaplica, kapelan i krzyz!

Proponujesz wiec przeniesc krzyz do kaplicy tego pulku lotniczego? Oryginalny pomysl. Kapelan moglby sie nim odpowiednio opiekowac, jako pamiatka spontanicznego odruchu harcerzy.

Data: 2010-07-15 19:02:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Nocna zmiana pod krzyżem.

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

nie pracowal w kancelarii prezydenta ale w pulku lotniczym jest pewnie
tam jakas wojskowa kaplica, kapelan i krzyz!

Nie rżnij głupa, wiesz o który krzyż chodzi.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-15 19:05:56
Autor: Bartek
Nocna zmiana pod krzyżem.
W dniu 2010-07-15 19:02, mkałrwan jest debilem pisze:

nie pracowal w kancelarii prezydenta ale w pulku lotniczym jest pewnie
tam jakas wojskowa kaplica, kapelan i krzyz!

Nie rżnij głupa, wiesz o który krzyż chodzi.

Didzej nie rznie glupa, on jest po kursie katechetycznym.

Data: 2010-07-15 20:12:21
Autor: mkarwan
chamidło kałecki

Data: 2010-07-15 15:50:15
Autor: ZEC
Nocna zmiana pod krzyżem.
On 15 Lip, 15:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

obowiązek stawać w obronie Świętej Wiary Katolickiej i jej symboli.
A najważniejszym symbolem naszej Wiary jest Krzyż.

Tylko dziwnym trafem nie zauważyłeś i reszta oszołomów że ten krzyż ma
nie być wywalony na śmietnik.
Zresztą Harcerze, bo oni go tam ustawili, wyrazili zgodę na
przeniesienie.
Jako katolik bym się oburzył gdyby ktoś poszedł się pod krzyżem np
odlać, jakoś nie widzę nic zdrożnego w przeniesieniu.
Poza tym jakoś nie lubię gdy ktoś zawłaszcza sobie symbole religijne i
narodowe do swoich własnych szemranych celów.
ZEC

Data: 2010-07-15 15:54:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Nocna zmiana pod krzyżem.

[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Też jestem bierzmowanym katolikiem. Ale nie jestem psycholem. Krzyże chcę widzieć przedewszystkim w Kościele.

Data: 2010-07-15 19:58:48
Autor: the_foe
Nocna zmiana pod krzyżem.
[...]

dopiero od poczatku IV w. Wczesniej glownym znakiem chrzescijanstwa byla ryba

--
the_foe

Data: 2010-07-16 00:09:09
Autor: ab.666
Nocna zmiana pod krzyżem.

"abc" <abc@wp.pl> wrote in message

Jestem katolikiem. A każdy bierzmowany katolik - żołnierz Chrystusa - ma
obowiązek stawać w obronie Świętej Wiary Katolickiej i jej symboli.
A najważniejszym symbolem naszej Wiary jest Krzyż.

Raczej ogień, miecz i stos.

ab.

Data: 2010-07-15 15:31:11
Autor: PesTYcyD
Nocna zmiana pod krzyżem.
W dniu 2010-07-15 15:20, abc pisze:
Kto ma wątpliwości, że elektorat Kaczyńskiego to psychiczni?

Ja.

Każdy wariat powie że jest zdrowy.

Data: 2010-07-15 16:02:16
Autor: Dirko
Nocna zmiana pod krzyżem.
Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i1n1if$ior$1inews.gazeta.pl...

Kto ma wątpliwości, że elektorat Kaczyńskiego to psychiczni?

    Od dawna nie mam.

Data: 2010-07-15 18:29:40
Autor: u2
Nocna zmiana pod krzyĹźem.
W dniu 2010-07-15 15:13, mkałrwan jest debilem pisze:
Ok. 1 w nocy rozpoczyna siê czuwanie. - Nie odpuœcimy - mówi pan Andrzej w³¹czaj¹c Radio Maryja. - Jak te ¯ydki z rz¹du przyjd¹, to zobacz¹, co to znaczy nasz gniew - zapowiada.

Dziwne, ale 'Żydków' w nie-rządzie jest tylko dwóch : John-Vincent bez
Pesel oraz minister wojny Kielich. Oczywiście grają niepoślednią rolę,
ale agenturom niemieckiej i brytyjskim w to graj, więc zapewne wystawili
ich na odstrzał :)

Nocna zmiana pod krzyżem.