[LUB] Nocny patrol 7.4.2009 21.30 MM

Data: 2009-04-06 20:31:18
Autor: PAWEŁ[LUB]
[LUB] Nocny patrol 7.4.2009 21.30 MM
jak w temacie zbiórka jutro pod media o 21.30 , kto sie pisze niech sie wpisze, tempo "lajtowe" - naprawde :D
dla tych co im wycina chodzi o Lublin
--
"oni to jadą jak takie małe robociki, tyk tyk tyk, w ogóle się nie męczą a ja myślałam, że to ja jeżdżę najlepiej  :-D  " W.

Data: 2009-04-06 21:45:51
Autor: Maciek[NP]
PAWEŁ[LUB] pisze:
jak w temacie zbiórka jutro pod media o 21.30 , kto sie pisze niech sie wpisze, tempo "lajtowe" - naprawde :D
dla tych co im wycina chodzi o Lublin

Normalnie kurde no mam ochotę spakować mandżur i przyjechać! Ja dziś wyciągnąłem dwóch sportowców na rower. Pojechaliśmy laskiem na polankę do Powsina, jeden rozbił kolano, drugi się spocił i pojeżdżone. :P

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Data: 2009-04-06 21:52:25
Autor: Colos
PAWEŁ[LUB] pisze:
jak w temacie zbiórka jutro pod media o 21.30 , kto sie pisze niech sie wpisze, tempo "lajtowe" - naprawde :D
dla tych co im wycina chodzi o Lublin

Okey, może dam rade po 11 godz. roboty:-) akurat będę wracał z pracy w pobliżu MM.

Jaka trasa?
pzdr
slay

[LUB] Nocny patrol 7.4.2009 21.30 MM