Nogawki a lancuch

Data: 2011-04-06 18:19:39
Autor: Q
Nogawki a lancuch
Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Gdzie w Trojmiescie mozna takie cos dostac?

Data: 2011-04-06 18:25:51
Autor: kml
Nogawki a lancuch

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:ini3oh$qbu$1news.task.gda.pl...
Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Opaska odblaskowa :) Szukaj w sklepach sportowych etc. To jest takie coś jak dawno temu byly liniki, które się zawijały na nadgarstku bądź po prostu na rzepa :)

http://Endurorider.pl
06/04/2011 BB386EVO czyli odświeżony BB30

Data: 2011-04-06 18:34:29
Autor: Tomasz Minkiewicz
Nogawki a lancuch
On Wed, 6 Apr 2011 18:19:39 +0200
"Q" <no@spam.pl> wrote:

Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Podwijanie.
To jedyna ochrona nogawek, której jeszcze nigdy nie udało mi się zgubić.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-04-06 19:59:45
Autor: Kazimierz Uromski
Nogawki a lancuch
On 06.04.2011 18:34, Tomasz Minkiewicz wrote:
On Wed, 6 Apr 2011 18:19:39 +0200
"Q"<no@spam.pl>  wrote:

Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Podwijanie.
To jedyna ochrona nogawek, której jeszcze nigdy nie udało mi się zgubić.

+ poprawia komfort temperaturowy - mi nogi się już grzeją w spodniach przy tej temperaturze oraz zmniejsza tarcie nogawka-kolano, co jest szczególnie istotne przy zwiększonej wilgotności (choćby potnej).

Data: 2011-04-11 08:44:48
Autor: cytawa
Nogawki a lancuch
W dniu 2011-04-06 18:34, Tomasz Minkiewicz pisze:

Podwijanie.
To jedyna ochrona nogawek, której jeszcze nigdy nie udało mi się zgubić.

Wkladam czasem nogawke w skarpetke. Szybko i latwo sie wyciaga po zejsciu z roweru. :)

Jan Cytawa

Data: 2011-04-06 20:52:47
Autor: Mirek
Nogawki a lancuch

[...]

Klamerka do suszenia prania?

Data: 2011-04-06 21:14:33
Autor: BoDro
Nogawki a lancuch
Mirek pisze:

Klamerka do suszenia prania?

można ew. przykleić do nich z dwóch stron folię odblaskową. Będzie kultowo :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-04-07 22:49:27
Autor: reme.k
Nogawki a lancuch
> Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
> aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?
> Gdzie w Trojmiescie mozna takie cos dostac?

Klamerka do suszenia prania?

ja używam takie coś:
http://cokupic.pl/i/c_big2554277.jpg
występuje w różnych rozmiarach.

Data: 2011-04-08 01:43:37
Autor: Witek
Nogawki a lancuch
Wystarczy iść do pierwszej lepszej pasmanterii i nabyć rzepy, sprawdza
sie doskonale.

Data: 2011-04-06 20:59:13
Autor: Krzysztof Naworyta
Nogawki a lancuch
Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał

Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Gdzie w Trojmiescie mozna takie cos dostac?

Całkiem niedawno (może nadal) była w "Biedronce" promocja jakichś kaszek-"gorących kubków", z dołączoną do 4-paka taką właśnie opaską.
Przyznam, że się na tę kaszkę skusiłem :) mimo, że nie jeżdżę już w majtających nogawkach (ale moda może jeszcze wróci...)
Było to za kawałek zwiniętej blaszki daleko taniej niż w sklepach rowerowych, gdzie wołają sobie 14-25 zeta za sztukę.
Kaszka też trująca nie była :)))

--
KN

Data: 2011-04-06 21:05:00
Autor: kamtzu
Nogawki a lancuch
[...]

W Decathlonie widzialem takie plastikowe "cos" :)

Data: 2011-04-06 21:36:30
Autor: Zachu
Nogawki a lancuch

http://www.dealextreme.com/p/cycling-stretch-reflective-ankle-band-black-32796

--
Zachu

Data: 2011-04-06 21:53:57
Autor: szufla
Nogawki a lancuch
Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Agrafka, w pasmanterii ;)

sz.

Data: 2011-04-07 06:10:50
Autor: ...::QRT::...
Nogawki a lancuch
Dnia Wed, 6 Apr 2011 21:53:57 +0200, szufla napisał(a):

Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Agrafka, w pasmanterii ;)

sz.

badz tez wkładanie nogawki w skarpetkę :)

Data: 2011-04-07 09:11:41
Autor: szufla
Nogawki a lancuch
badz tez wkładanie nogawki w skarpetkę :)

Ale wtedy najlepsze sa getry pilkarskie :)

sz.

Data: 2011-04-07 00:20:41
Autor: Pr0NET
Nogawki a lancuch
On 6 Kwi, 18:19, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Gdzie w Trojmiescie mozna takie cos dostac?

obciąć nogawki

Data: 2011-04-07 10:03:50
Autor: ikov
Nogawki a lancuch
W dniu 2011-04-06 18:19, Q pisze:
Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Gdzie w Trojmiescie mozna takie cos dostac?
Sam sobie kupiłem kawałek taśmy odblaskowej (scotchlite) z metra ciętej, dokleiłem rzepy samoprzylepne i zimą oraz po zmroku zakładam takie na nogawki - prócz zabezpieczania nogawek przed wkręcaniem się, taśma widoczna jest z bardzo daleka, można włożyć do kieszeni i waży tyle co nic a kosztowała kilka złotych za metr.

Data: 2011-04-07 11:53:07
Autor: Bartłomiej Zieliński
Nogawki a lancuch
Użytkownik Q napisał:
Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Gdzie w Trojmiescie mozna takie cos dostac?

Poszukaj w Decathlon'ie - takie odblaskowe w kształcie między O i U ;-)
ostatnio widziałem w Gliwicach za ok. 9-10 zł, producent B'twin.

Data: 2011-04-07 14:32:30
Autor: kml
Nogawki a lancuch

Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:ink1i3

Poszukaj w Decathlon'ie - takie odblaskowe w kształcie między O i U ;-)
ostatnio widziałem w Gliwicach za ok. 9-10 zł, producent B'twin.
-- -

A w lokalnym sklepie są po 5 zeta czyli połowe taniej. Tak było w zeszłym roku :)

Data: 2011-04-07 16:05:43
Autor: Bartłomiej Zieliński
Nogawki a lancuch
Użytkownik kml napisał:
A w lokalnym sklepie są po 5 zeta czyli połowe taniej. Tak było w
zeszłym roku :)

Też B'twin?

Data: 2011-04-07 16:12:14
Autor: kml
Nogawki a lancuch

[...]

Też opaski na nogawkę :)

Data: 2011-04-07 17:54:04
Autor: Bartłomiej Zieliński
Nogawki a lancuch
Użytkownik kml napisał:
Też opaski na nogawkę :)

Tego B'twina nazwałbym raczej nakładką niż opaską. ;-)

Data: 2011-04-07 18:11:18
Autor: kml
Nogawki a lancuch

Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał w wiadomości news:inkmms$scl$1polsl.pl...
Użytkownik kml napisał:
Też opaski na nogawkę :)

Tego B'twina nazwałbym raczej nakładką niż opaską. ;-)
--

Ja widziałem dwie wersje w ogóle. Opaska a la linijka co się zwija oraz opaska z rzepem i klamrą (regulacja obwodu)

Data: 2011-04-07 19:22:30
Autor: Piotr M
Nogawki a lancuch

Użytkownik kml napisał:
[...]

IMO opaska a la linijka jest beznadziejna, za sztywno trzyma, czuć ją na  nodze. Miałem też taką z rzepem i częściową gumką. Lżejsza i lepsza ale  też za ciasno trzyma nogawkę. Teraz mam leciutką jak piórko i z rzepem i  jest idealnie. Na nodze jej w ogóle nie czuć, nogawka się nie majta a  jednocześnie nie jest sztywno przypasowana do jednego punktu nogi. Tym  sposobem podczas pedałowania występują naturalne przesuwy spodni i jest  git :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-04-07 19:24:46
Autor: kml
Nogawki a lancuch

[...]
-- -- --
Mi linijka pasuje, ale w czasie jazdy mocno deszczowych okazało się, że ona jest za krótka żeby objąć spodnie deszczowe zatem trzeba było sklepić (taśmą) dwie. Na lato linijka jest super choć nie ukrywam, że taka regulowana na rzepa może być jeszcze lepsza :)

Data: 2011-04-08 19:48:13
Autor: tms
Nogawki a lancuch
On 2011-04-07 19:24, kml wrote:
[...]

Są opaski różnej długości - całkiem sensowne kupiłem bodajże w GO Sport. Mam też takie kupione w Leroy Merlin ale te ledwo opasują nogę ciut nad kostką.
Mnie i mojej lubej linijka pasuje najbardziej. Próbowaliśmy też opaskę na rzepa ale ponieważ nie jest sprężynująca lubi się zsuwać w najwęższe miejsce czyli na kostkę a tam już niestety nogawka się kończy.

Data: 2011-04-08 21:33:02
Autor: Piotr M
Nogawki a lancuch
Dnia 08-04-2011 o 19:48:13 tms <tms@nowhere.invalid> napisał(a):

Próbowaliśmy też opaskę na rzepa ale ponieważ nie jest sprężynująca lubi  się zsuwać w najwęższe miejsce czyli na kostkę a tam już niestety  nogawka się kończy.

To dziwne, moja np się nie nie zsuwa. Może dlatego że jest z bardzo  lekkiego materiału, a i dodatkowo bardziej przyczepnego? Dzięki niej  nogawka wcale nie jest ściśle przylegająca do skóry nogi, jest po prostu  niemajtająca się :) Odpowiednią dobrałem sobie dopiero po kilku z rzędu :)

Data: 2011-04-12 17:15:51
Autor: Ryszard Mikke
Nogawki a lancuch
Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał(a):
U=BFytkownik kml napisa=B3:
> A w lokalnym sklepie s=B1 po 5 zeta czyli po=B3owe taniej. Tak by=B3o w=

> zesz=B3ym roku :)

Te=BF B'twin?

B'Twin nie Apple, chyba nikt sobie żył nie wypruje, żeby to był koniecznie
B'Twin...

rmikke

Data: 2011-04-08 18:22:18
Autor: Titus Atomicus
Nogawki a lancuch
In article <ini3oh$qbu$1@news.task.gda.pl>, "Q" <no@spam.pl> wrote:

Jak sie nazywa "ochrona" zakladana na nogawki spodni,
aby nie wkrecaly sie w lancuch / zebatki?

Gdzie w Trojmiescie mozna takie cos dostac?

A sklepach angielskich 'cycling clip'. W polskich szukaj 'zabek do wieszania bielizny'...

TA

Data: 2011-04-08 18:26:28
Autor: Fabian
Nogawki a lancuch
W dniu 08.04.2011 18:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
cycling clip

A to nie są przypadkiem po naszemu noski?

Fabian.

Data: 2011-04-08 21:37:03
Autor: Gotfryd Smolik news
Nogawki a lancuch
On Fri, 8 Apr 2011, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

W polskich szukaj 'zabek do
wieszania bielizny'...

  Ale to jest jak wyrób czekoladopodobny.
  Normalna klamra do spinania spodni, z płaskiej sprężyny, była
w tym roku widziana przeze mnie raz - na allegro (używana).

  Widocznie są to wyroby na tyle trudne w produkcji i eksploatacji,
że niczym promy kosmiczne zostały wycofane ;)

pzdr, Gotfryd

Nogawki a lancuch