Nogi :(((((((

Data: 2009-02-23 14:31:37
Autor: Gotfryd Smolik news
Nogi :(((((((
On Mon, 23 Feb 2009, mumia.leninaWYTNIJTO@onet.eu wrote:

Do roboty nie dojechałem.
Koszmarny ból (coś jak permanentny skurcz) mięśni ud.

  Nie przechłodziłeś?

  Ja zeszłej jesieni tak sobie przyrządziłem łydki (na
kawałku 50km, temperatura była nieco wyższa, acz niewiele)
  Być może że to jednoczesne wypłukanie magnezu plus
zimno, faktem jest że po dołożeniu cienkich kalesonów
powrót następnego dnia obył się bez sensacji.

Jakiś pomysł co to może być (na 100% nie zakwasy)?

  Jaki odcinek, jak długo i jaką drogą?
  Bo jeździłem sobie ostatnio co nieco, i na bocznych
drogach (z kilkunastocm warstwą śniegolodu poubijaną
przez samochody w wąwoziki, garby i pochyłości)
konieczność jazdy na pedałach IMVHO uprawnia do
przyznania sobie współczynnika trasy x5 albo lepiej ;)
(znaczy 10km *takiej* drogi to tyle co 50 km na suchym).

pzdr, Gotfryd