Noki 6110 Navigator - Jak wgrać dodatkowe mapy?

Data: 2010-07-19 20:09:48
Autor: steflas
Noki 6110 Navigator - Jak wgrać dodatkowe mapy?
Witam wszystkich

Na wstępie powiem, że przglądałem już google i różne poradniki i niestety nie
poradziłem sobie z problemem.
Mam nokię 6110 Navigator z oryginalnie wgraną mapą UK (Anglia).
Chciałbym dodać do niej mapy Europy i Polski.

Zainstalowałem Nokia Map Loader, ale nie potrafi znaleźć telefonu.
W żadnym trybie. PC Suite, Data transfer, czy Media player.
Próbowałem różnego oprogramowania na kompie (PC Suite i Ovi Suite w wielu
wersjach).
Niestety nic z tego. Map Loader nie umie znaleźć telefonu (kabel usb) mimo, że
PC/Ovi Suite wykrywa telefon bez problemu.

Nie mogę załadować map z Ovi, bo Nokia 6110 nie jest przez niego obsługiwana.
Będę wdzięczny za konstruktywne porady.

Pozdrawiam
Steflas

Noki 6110 Navigator - Jak wgrać dodatkowe mapy?