Nokia 100 i Blacberry Q10 sie zepsuły

Data: 2014-10-19 00:41:02
Autor: suryga
Nokia 100 i Blacberry Q10 sie zepsuły
Żona ma z pracy Q10 (półroku) wszystko działa oprócz telefonu :)
Prywatnie używa Noki 100 (roczna)do dzwonienia wszystko działa oprócz wysyłania smsów i wybierania numeru.
Blackberry wiadomo że nie wiadomo co to jest :).
Ale podstawowa Nokia się zepsuła.
Wszystko już w chinach produkują ?

Data: 2014-10-20 23:00:10
Autor: Pszemol
Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości news:f4ead2a4-3e2c-4b00-ae0a-0f06847adb22googlegroups.com...
[...]

No popatrz...
A ja mam iPhone 4 i już czwarty rok pracuje bez problemów.
A też produkowany w Chinach. Więc to nie Chiny są winne...

Data: 2014-10-20 23:27:43
Autor: K
On 20/10/2014 22:00, Pszemol wrote:
[...]

a widziales kiedys zepsutego ajfona? bo ja nigdy i nie uwierze w brednie ze ajfony sie psuja.

Data: 2014-10-21 07:33:51
Autor: Pszemol
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:m2428t$6nf$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

Szczerze powiedziawszy nie widziałem zepsutego (takiego co nie działa).
Widziałem takiego ze stłuczonym touchscreenem, nawet mu takiego
wymieniałem, ale mimo popękania nadal działał.

Data: 2014-10-21 12:11:39
Autor: A.L.
Nokia 100 i Blacberry Q10 sie zepsuły
On Tue, 21 Oct 2014 07:33:51 +0200, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

[...]

A ja widzialem. Znajomemu w ajfonie nastapilo cos co sie nazywa
"battery runaway" - ajfon bez powodu i nie w trakcjie ladowanai zrobil
sie goracy jak zelazko as potem zdechl.

Bulo tez raportowane pare przypadkow pozaru i  popazren przy takiej
okazji

"A New York marketing executive claims the battery in her iPhone 4S
suddenly overheated and melted this week, ozing a dark liquid and
destroying the handset.

 However, it looks like Apple is refusing to replace the phone and
have told her she needs to pay $200 for her insurance to provide a new
phone.
"

http://www.maxconsole.com/maxcon_forums/threads/194567-iPhone-battery-melts-and-leaks-acid-onto-owner-s-hand

Pogogluj na iphone battery melted

A.L.

Data: 2014-10-21 18:13:36
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

a widziales kiedys zepsutego ajfona?
bo ja nigdy i nie uwierze w brednie ze ajfony sie psuja.

Szczerze powiedziawszy nie widziałem zepsutego (takiego co nie działa).

Chcesz powiedzieć, że ten Iphone 5, który utopiłeś w kibelku, po wyjęciu go stamtąd nadal działał? Chapeau bas... ;->

JoteR

Data: 2014-10-21 19:47:29
Autor: Pszemol
Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:54468636$0$25982$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

Ten się nie zepsuł sam z siebie - on był zniszczony przez użytkownika.

Data: 2014-10-21 23:48:05
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

[...]

Czyli nie działał? Zatem widziałeś na własne oczy - cytuję: "takiego co nie działa" ;->

JoteR

Data: 2014-10-22 23:22:06
Autor: Pszemol
Użytkownik "JoteR" <usenet@interia.eu> napisał w wiadomości news:5446d49a$0$12641$65785112news.neostrada.pl...
"Pszemol" napisał:

[...]

No dobra - faktycznie pasuje do słów napisanych, aczkolwiek
chyba zgodzisz się, że nie to mieliśmy na myśli, prawda?
Bo to, że da się zepsuć każdą rzecz to chyba nie jest dziwne...

Data: 2014-10-21 22:43:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 20 Oct 2014 23:27:43 +0100, K napisał(a):

a widziales kiedys zepsutego ajfona? bo ja nigdy i nie uwierze w brednie ze ajfony sie psuja.

Widocznie Apple kłamie:
https://www.apple.com/pl/support/iphone5-battery/
https://www.apple.com/pl/support/iphone5-sleepwakebutton/

Aaaa... przepraszam. One się nie psują. One już zostały wyprodukowane zepsute. Co racja, to racja.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Podczas zażartej kłótni w Internecie nigdy nie atakuj oponenta za jego błędy gramatyczne i ortograficzne. Może być tak, że jego klasa jeszcze danego zagadnienia nie przerabiała.

Nokia 100 i Blacberry Q10 sie zepsuły