Nokia 1209 Czy się nada?

Data: 2009-11-07 10:37:59
Autor: Jacek Erazmus
Nokia 1209 Czy się nada?
Myślę o kupnie dla mamy telefonu 1209 . Chodzi żeby telefon był
prosty , miał duże klawisze i długo trzymała bateria .

Czy ten telefon do dobry wybór dla starszej osoby ?

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-07 20:13:25
Autor: Valdi
Nokia 1209 Czy się nada?
"Jacek Erazmus"

Myślę o kupnie dla mamy telefonu 1209 . Chodzi żeby telefon był
prosty , miał duże klawisze i długo trzymała bateria .
Czy ten telefon do dobry wybór dla starszej osoby ?

Dobry, ale są lepsze np. nokia 1202 bądź 1203.
Korzystam z dwóch modeli - 1209 oraz 1203 i powiem jedno każdy jest OK, tak
jak jednak napisałem 1202 bądź 1203 wydaje mi się lepszym rozwiązaniem.

Data: 2009-11-07 23:29:32
Autor: Jacek Erazmus
Nokia 1209 Czy się nada?
On 7 Lis, 20:13, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:
> [...]

jak jednak napisałem 1202 bądź 1203 wydaje mi się lepszym rozwiązaniem.

Dzięki za wskazówki. Telefony które polecasz są trudno dostępne więc
chyba skuszę się na 1209 który można dostać w wielu sklepach i  ma do
tego 2 lata gwarancji.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-08 18:43:23
Autor: uzytkownik
Nokia 1209 Czy się nada?
Jacek Erazmus pisze:
i  ma do
tego 2 lata gwarancji.

warto powiedzieć że jest to gwarancja Nokii z którą miałem ostatnio do czynienia. W tym dokumencie nie ma nic o czasie naprawy (o przepraszam... jest w najkrótszym możliwym czasie), oraz o ilości napraw.

Telefon wędruje do firmy SACEL (polecam poczytać w google).

Jeśli już telefon zostanie naprawiony w "najkrótszym możliwym czasie" to   ów czas przebywania w serwisie nie wydłuża gwarancji.

Jeśli naprawy tego samego uszkodzenia jednak nie odniosą skótku to telefon jest wymieniany na nowy... jednak elementy takie jak bateria oraz inne obudowy które łatwo można zdjąć zostają przełożone ze starego.   Taki wymieniony "nowy" telefon nie dostaje również nowej gwarancji tylko zostaje wpisany nowy nr IMEI do starej która oczywiście nie ulega przedłużeniu.

Nokia 1209 Czy się nada?